Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gruby123456

Forumowicz
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gruby123456

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kalisz
  • Zainteresowania
    sieci, elektronika, komputery, gadżety, tunig, telefony, modyfikacje i więcej :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150

Recent Profile Visitors

220 profile views
  1. Podłączył bym się do tematu ponieważ też mam problem z turbo. Rzucił by ktoś okiem - Link do tematu
  2. Postanowiłem wymienić ten zawór ponieważ nie dało się do rozebrać (jakiś inny model). Ogólne odczucia są pozytywne, auto nie szarpie na zimnym jeździ jakby lepiej jednak po wykonaniu testów (jak poprzednio) wykres ciśnienia nie zmienił się za bardzo a nawet dół jest gorszy - Wykres po wymianie "n75". Nie wiem co jeszcze sam bym mógł sprawdzić i wymienić niedużym kosztem. Ogólnie mam wrażenie że auto głośno pracuje, dużo pali (ok. 10L/100), a jak mocniej wcisnę gaz to czasami widzę chmurę dymu za sobą ;/
  3. Czytając różne porady zablokowałem EGR (z obu stron) i odłączyłem wtyczkę (nie był jakoś mocno brudny tak samo jak przepustnica). Skoki ciśnienia doładowania nie zmieniły się. Następnie wyczyściłem boost sensor (był trochę brudny). Przy normalnej jeździe jest delikatna poprawa, ale przy przyspieszaniu mocniejszym nadal jest bez zmian. Ogólnie wężyki od podciśnienia sprawdziłem i nie są pęknięte a dla pewności na łączeniach dałem opaski zaciskowe (nie sprawdzałem jedynie tam bliżej turbo). Czytałem też, że może to być wina zaworu podciśnienia turbo (tego jeszcze nie rozbierałem) Jeżeli chodzi o błędy to po testach pojawia się - P2452 - <Nieznany kod błędu> (58) - Obecny Na desce świeci się oczywiście check engane (od EGR) Dodatkowo auto z kluczykiem do czasu, kiedy nie odpalę auta (wcześniej po chwili znikało jeszcze przed odpaleniem) Logi: 1. Po zablokowaniu EGR – Logi po EGR a. Wykres ciśnienia doładowania - Wykres po egr 2. Po wyczyszczeniu boost sensor - Logi po boost sensor a. Wykres ciśnienia doładowania - wykres po boost sensor Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za wszelkie winformacje
  4. Witam Zauważyłem, że na zimnym silniku auto nie przyspiesza płynnie. Czuć taki delikatne przymulenia. Ogólnie zauważyłem, że silnik pracuje trchę głośniej. DPF mam wywalony i wylogowany. EGR zaślepiony na dolocie (nie wylogowany). Mam również odpiętą wtyczkę od EGR bo jak była założona to auto strasznie muliło przy starcie. Zauwazyłem też, że szpilek trzymających EGR nie da się przykręcić do końca (śróba się kręci) Dot. obu trzymających uchwyt od pokrywy. Korekty wkrysków 1. 0.80 2. -0.52 3. -0,44 4. 0,17 Nie wiem gdzie szukać przyczyny ;/ Proszę o pomoc
  5. A orientuje się ktoś w okolicach Kalisza gdzie można takie coś zrobić ? Dzwoniłem do kilku serwisów i nie robią. A w Oplu chcą 200 zł za taką przyjemność. Zastanawiam się nad zakupem miernika (http://allegro.pl/tester-cisnienia-miernik-sprezania-diesel-profi-i5843040573.html) i zrobieniem tego samemu. Niestety mechanikiem za bardzo nie jestem i nie chciał bym czegoś uszkodzić (np gwintu przy wykręcaniu i wkręcaniu świec)
  6. tak też myślałem, ale pewien nie byłem. A są gdzieś dostępne poprawne wartości dla tego silnika ? (żeby można było zweryfikować to co wyszło z pomiarów)
  7. Witam Kilka dni temu podczas jazdy zerwał się (częściowo) pasek klinowy. Pech chciał, że kawał wkręcił się rozrząd a ten przeskoczył (jak się później okazało o 3 ząbki ;/) Jako, że do domu miałem niedaleko to odciąłem kawałek urwanego paska (tak, żeby nie hałasował) i dojechałem do domu. Auto oczywiście nie miało prawie mocy, chodził głośno i mocno dymił. Na następny dzień odstawiłem auto do mechanika który wymienił pasek oraz ustawił rozrząd. Auto odpala normalnie jednak stracił trochę mocy. Na zimnym silniku ciężko jest ruszyć, a jak jest już rozgrzeny do czuć że się przymula (dławi się trochę) i dopiero później (powyżej ok 2,5 tyś obrotów) jakoś jedzie. Mimo tego nawet w tedy jakoś nie przyspiesza jak wcześniej. Podobne objawy miałem gdy nie był zaślepiony EGR. Po zaślepieniu (na dolocie) wszystko śmigało. EGR nie jest wylogowany, DPF`a nie mam i jest wylogowany. Klapy były sprawdzane wcześniej i były czyste. Potrzebuję pomocy co dalej robić. Czy konieczna jest regeneracja głowicy (jeżeli tak to jak to jeszcze potwierdzić przed rozebraniem) ? Z góry dzięki za pomoc
  8. Nic nie pisałem żeby tym vagiem wyciągnąć coś VC. Chodzi o to że kupił na Ali i działa nie mówię żeby zrobić bez wyciągania ale wysyłać je to już inna bajka. Wolał bym być przy tym itp. Pozatym auta używam na codzień (nie wiem czy bez liczników da się jeździć)
  9. Chodziło mi o to że kupił tego vaga na Ali tak chodzi o car pass. Wyciąganie i wysyłanie licznika raczej nie wchodzi w grę.
  10. Kumpel niedawno kupił vaga do VW i działa bez problemu dlatego więc patrzyłem tam. Co do kodów to auto było sprowadzone 4 lata temu i nic o kodach od poprzedniego właściciela nie wiem :/ Jestem z Kalisza musiał bym do aso podjechać i zapytać ale 200 zł + kabel to się już sporo robi jak na zabawę sporadyczna
  11. Witam Chciałem rozpocząc przygodę z diagnozowaniem mojego auta (sprawdzenie poprawności działania, błędy, bajery) i chciałem się dowiedzieć czy taki zestaw będzie ok (http://www.aliexpress.com/item/Opel-OP-COM-OP-COM-120309A-OPCOM-CAN-OBD2-Diagnoatic-Tool-Firmware-v1-59-with-Opel/32470410997.html?spm=2114.01020208.3.18.9e01Fh&ws_ab_test=201556_6,201527_2_71_72_73_74_75,0_0) Posiadam Opla Vectre C z 2007r. 1,9 cdti Dodatkowo czy są mi potrzebne jakieś kody (widziałem na zrzutach ekranu). Jeżeli tak to jak je zdobyć (jak najmniejszym kosztem) ? Z góry dzięki za pomoc i informację
  12. Żadnych rad, pomysłów? :-/ Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  13. Witam Wymieniałem ostatnio klocki tylne (VC kombi 1.9). Z jednej strony wszystko było ok. Z drugiej strony natomiast jeden klocek (od zew. strony) byl starty nie równo (na dole było 2 razy więcej klocka niż na pozostałej powierzchni. Niemniej jednak wyczyściłem i nasmarowałem miejsca prowadzenia klocka i jego docisku. Złożyłem wszystko i niby było ok. Jednak po ok. 130 km zauważyłem że na dole tarzy jest zdrawy nalot tak jak by klocek tam nie dociskał. Gdzie mogę szukać przyczyny takiego działania ? Z góry dziękuję ze informację Pozdrawiam
  14. No to nieźle myślałem że mniej kombinowania jest :-) miało by mi to służyć bardziej jako bajer (Zazwyczaj jeżdżę sam) więc chyba gra nie warta świeczki
  15. Witam Ja chciałbym się dopytać o inną rzecz. W chwili obecnej mam VC kombi z lusterkiem fotochrom pamięci. Chciałbym wymienić na takie z pamięcią (fotele i pozostałe lusterka takową mają). Czy w związku z tym będzie konieczne doprowadzenie dodatkowych kabli (jeżeli tak to jakich i gdzie) oraz czy będzie konieczna jakaś dodatkowa aktywacja przez opcom/tech ? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...