Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mata91

Forumowicz
  • Zawartość

    451
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Mata91 wygrał w ostatnim dniu 19 Listopad 2017

Mata91 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

552 wyświetleń profilu
  1. Metodą ciśnieniową nic nie zepsujesz,zdarza się że zbiorniczki stzelają i nic więcej.A z przodu jakie masz tłoczki w zaciskach,bo w przedliftach zdarzały się "plastikowo igielitowe" to warto wymienić na "metalowy"
  2. prawidłowa temp. ?

    Wszysto jest ok.
  3. prawidłowa temp. ?

    Mam tak samo,a jestem po wymianie termostatu.
  4. Dolej sobie oleju 2T a będą jeszcze ładniejsze cyferki,polecam z własnego doświadczenia liqui moly 1052.Widoczne efekty będą po 2 lub 3 wyjeżdżonym zbiorniku.
  5. Prędzej rozrusznik ma wpływ na "odpalanie",a dokładniej wyrobione tulejki w nim.Przed regeneracją alternatora załóż dodatkową masę z silnika do nadwozia,oraz kabelek plusowy z alternatora bezpośrednio do aku,ładowanie powinno wzrosnąć pow. 14 v
  6. Ja miałem podobne dźwięki byłem pewien że sypie się silnik,a tylko padło sprzęgło alternatora
  7. Z19DTH

    Albo sprzęgło alternatora
  8. Aktywacja buzzera nie zapietych pasow

    A spróbuj angielskim vaux comem czy jak ten piernik się nazywa.
  9. A się dpf nie próbuje wypalić,bo tego nie napisałeś czy masz go czy nie .
  10. Nierówna praca i dymienie

    Nie daj czasami nabrać się na regenerację wtrysków,jeżeli auto lata po rozgrzaniu a telepie tylko po rozruchu to na bank nieszczelny kolektor na klapkach.Nie masz opisu jaki masz "motór" pod maską
  11. Nierówna praca i dymienie

    Zobacz czy nie spadło ci cięgło z klapek wirowych kolektora dolotowego,oraz czy nie ma przedmuchów na ich ośkach.
  12. A sprzęgło alternatora,u mnie wytwarzało takie dźwięki jakby silnik miał się rozlecieć.
  13. To od razu daj mu swoje hasło i login do forum przejrzy twoje posty i będzie wiedział co naprawić
  14. Klapy wirowe oraz EGR

    Kolektor tylko zaślepić,temat wałkowany wielokrotnie.Natomiast temat egr podzielony jest po połowie,część zaślepia,część załada emulatory.Ja osobiście mam zaślepiony kolektor i egr
×