Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mata91

Forumowicz
  • Zawartość

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Mata91 wygrał w ostatnim dniu 23 Maj

Mata91 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Neutral

O Mata91

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

696 wyświetleń profilu
  1. Ja u siebie "przelutowałem" gotową wiązkę ze szrotu od jakiegoś francuza.
  2. Lepiej wymień,bo jak zwykle zacznie przerywać jak będziesz się spieszył,w deszczu i o 2 w nocy.
  3. Masz od tego cały dział
  4. Mata91

    Wycieraczki VC

    Ja od dwóch lat używam oximo o jestem z nich zadowolony
  5. Same naderwanie nie powinno sypać błędem,chyba że to jest przecięte przez blache od grodzi i robi zwarcie,wtedy też tłumaczyło by topienie koski
  6. Może piny w kostce podoginaj.
  7. Mata91

    Nieszczelność chłodnicy

    A nie jest to skroplona woda z klimy ?
  8. Akurat ja mam 1.9 dth z 2006 r. napchane tyle kasy że miałbym nową insignię z salonu
  9. Tylko musisz popsikać i pokręcić kierownicą tak aby smar pokrył krzyżak z każdej strony
  10. Spróbuj przesmarować krzyżak kolumny kierowniczej który wchodzi do przekładni kierowniczej.Trochę nieskładnie nabazgrałem
  11. Teoretycznie co wymianę oleju.Ja szarpnąłem się kiedyś na wkład K&N,jego działanie odczuwam tylko lepszym samopoczuciem.
  12. Mata91

    1,9 cdti 101km

    Żadne,bo błędy sam sobie wykasujesz.
  13. Rozrusznik może być do regeneracji,ale tak samo zachowywał by się na zimnym.Te stuki to mogą być "hydrobolce",czy inna nazwa samoregulatory zaworów,przebieg 290 tyś. w tym silniku to nie jest problem.
  14. Koło termostatu,spaliny przez nią lecą z kolektora wydechowego do egr
×