Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mata91

Forumowicz
  • Content Count

    560
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Mata91 last won the day on May 23 2018

Mata91 had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutral

About Mata91

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 1.9cdti

Recent Profile Visitors

799 profile views
  1. Ja u siebie "przelutowałem" gotową wiązkę ze szrotu od jakiegoś francuza.
  2. Lepiej wymień,bo jak zwykle zacznie przerywać jak będziesz się spieszył,w deszczu i o 2 w nocy.
  3. Ja od dwóch lat używam oximo o jestem z nich zadowolony
  4. Same naderwanie nie powinno sypać błędem,chyba że to jest przecięte przez blache od grodzi i robi zwarcie,wtedy też tłumaczyło by topienie koski
  5. Akurat ja mam 1.9 dth z 2006 r. napchane tyle kasy że miałbym nową insignię z salonu
  6. Tylko musisz popsikać i pokręcić kierownicą tak aby smar pokrył krzyżak z każdej strony
  7. Spróbuj przesmarować krzyżak kolumny kierowniczej który wchodzi do przekładni kierowniczej.Trochę nieskładnie nabazgrałem
  8. Teoretycznie co wymianę oleju.Ja szarpnąłem się kiedyś na wkład K&N,jego działanie odczuwam tylko lepszym samopoczuciem.
  9. Żadne,bo błędy sam sobie wykasujesz.
  10. Rozrusznik może być do regeneracji,ale tak samo zachowywał by się na zimnym.Te stuki to mogą być "hydrobolce",czy inna nazwa samoregulatory zaworów,przebieg 290 tyś. w tym silniku to nie jest problem.
  11. Koło termostatu,spaliny przez nią lecą z kolektora wydechowego do egr
×
×
  • Create New...