Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mata91

Forumowicz
  • Zawartość

    377
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Mata91 wygrał w ostatnim dniu 10 Wrzesień

Mata91 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Neutral

O Mata91

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    vectra c 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

444 wyświetleń profilu
  1. drgania podczas jazdy na 6 biegu

    A,to witaj w klubie !!!
  2. drgania podczas jazdy na 6 biegu

    U mnie podobne drgania i dziwne dźwięki powodowało zacierające się sprzęgło alternatora. W życiu bym nie powiedział że to g.. wytwarza takie efekty.
  3. Ja mam wyprogramowany 3 lata temy,odpięte kabelki i nic nie świeci.
  4. Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Centralnie,dokładnie.
  5. Załóż blachę dla śwìętego spokoju,bo może mimo wszystko przepuszczać ciśnienie (tak było u mnie).Weź wywal też stare węże podciśnienia i załóż nowe,u mnie ten przy pompie podciśnienia zapadał się w środku.Założyłem węże wzmacniane metalową siatką,auto teraz zachowuje się całkiem inaczej.
  6. Ja się męczyłem 3 lata i usunąłem go,jeżeli reszta silnika i osprzętu jest sprawna technicznie to nie powinien dymić.Po wyrzuceniu dpf pojechałem do znajomego na stacje diagnostyczną i badaniu wyszło iż elegancko mieści się w normie na dymomierzu.Jedynym ryzykiem jest to iż w przyszłości mogą w inny sposób sprawdzać czy dpf jest faktycznie zamontowany
  7. Najnowsze mapy do CD70/DVD90

    Nie da rady
  8. Nie słyszałem waszych dźwięków chrobotania,ale u mnie przez rok czasu do rostroju nerwowego doprowadziło mnie zacierające się sprzęgło alternatora. W życiu bym nie powiedział że to g... potrafi wytwarzać takie dźwięki.Było to skrzyżowanie pukającego hydrobolca z głośną pracą łażyska w kole.Dźwięk pojawiał sìę w okolicach 1500 do 2500 obrotów,najpierw jak było zimno potem już cały czas.Co dziwne przez rok czasu nie było słychać kwiczenia paska.Mimo iż 1.9cdti ma alternator z prawej strony prawie na dole silnika to dźwięki dolatywały jakby z głowicy.
  9. Polskie menu

    Idzie zmienić na angielski i zrobisz to op comem,tylko musisz użyć programu vaux.com,
  10. Jezu,Slavio skąt Ty tyle śniegu wziąłeś.A tak poza tym gorące dzięki bo gdzieś czytałem twój wątek o oponach z oznaczeniem XL,i właśnie takie ostatnio kupiłem.Poprostu nie ten sam samochód,odczucia są takie jakby zawieszenie było z poliuretanu
  11. Bez obrazy ale co to za renomowany warsztat wymienia świece w "dizlu" upatrując tam nierównej pracy silnika,( rozgrzanego )Ja bym zaczął od wymiany wtyczek na wtryskach bo jak sam napisałeś że skaczą korekcje wtrysków.
  12. Dlatego ja najpierw bym złączył przewody od chłodnicy spalin bo to drugie miejsce gdzie może uciekać płyn chłodniczy.Pierwsze to uszczelka.
  13. Ja też sìę broń boże nie kłócę ale kolega w pierwszym poście napisał iż to się dzieje jak wleje za dużo płynu do zbiorniczka wyrównawczego
  14. Turbo wisi i jest na stałe zamocowane do kolektora wydechowego,do niego przykręcony jest przewód z olejem który je smaruje i chłodzi.Ja bym podjechał do mechanika i na chwile zmostkował przewody od chłodnicy spalin,jeżeli w dalszym ciągu auto będzie dymić to walnięta jest uszczelka pod głowicą.Jak sama nazwa wskazuje do czego służy chłodniczka spalin,to jeżeli zaślepiłeś egr. możliwe że ona pękła.Ja po zaślepieniu egr.ją usunąłem.
×