Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcin90w

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcin90w

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI GTS
  1. Witam Nie mogę zapalić silnika z powodu niskiego napięcia na świecach 3V Do przekaźnika świec dochodzi 12V a na swiecach juz sa 3V. Na plaku odpala. Posiadam filmik z komputera z pracy pompy wtryskowej. Wrzuce linka. Prosze o porade czy popsuta pompa wtryskowa moze dawac takie objawy? Ogolnie samochod odebrałem od mechanika ktory wymienial silnik mi. Odebralem zapalał. Sam silnik jest sprawny tego jestem pewien. W starym ukrecilem wal korbowy. Komputer pokazywal blad czujnika polozenia walka. Po wymianie bledu nie ma. Moim zdaniem sa 3 opcje: 1. Pompa wtryskowa 2. Przekaznik 3. Zwarcie gdzies na ukladzie. Ale prosze o wasza opinię. Pompa 360 000 https://youtu.be/X79J4r5tncM
  2. A oto i przyczyna: tylko dziwi mnie fakt dlaczego błędy moi mechanicy nakierowywali mnie na czujnik ciśnienia doładowania Bosch 0 928 400 536? Gdzieś wyczytałem żeby sprawdzić MAP sensor https://drive.google.com/file/d/0B_co1aUMskV3a0t1TFFscVY4LXM/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B_co1aUMskV3eTV1XzR0UFpmOXc/view?usp=sharing jeszcze tylko dodam, że przeczyściłemm przy kolektorze dolotowym przepustnicę i cały ten stop, mnóstwo sadzy... Czujnik już czysty i jak na razie nie mam problemów. Polecam sprawdzać zawsze cały układ dolotowy, skoro to wszystko jest na podciśnieniach i to tam nic samo nie powinno się psuć. Pozdrawiam i polecam samemu najpierw sprawdzić bo to takie pierdoły a można niepotrzebnie wydać kasę:/ Mechanicy po sczytaniu błędów zakładali teorie Bóg wie jakie... jak ktoś potrzebuje więcej info mam wszystkie zdjęcia z naprawy (choć to w sumie niewiele roboty jest)
  3. kody Błędów: P1105 - Ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne (FA)- Obecny P0105 - Ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne (FA)- Obecny P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie (5B) - Nie występuje Po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu od razu wywala pierwsze dwa błędy!
  4. Tak, dam sobie sam odpowiedź ponieważ naprawiłem. Do tego celu musiałem rozebrać cały wirnik wentylatora, WD-40 kilka razy jednego dnia, przeczyszczenie styków i następnego dnia hulało jak tornado. Dłużej zajęło mi rozbieranie i dostanie się do dmuchawy niż sama jej naprawa.
  5. Myślałem że problem minął... czyściłem styki, trochę jeździłem i nadal mam problem, z tym, że tryb serwisowy wyskakuje na jakieś 3 minuty i sam gaśnie. Czy gdybym podjechał pod jakąś diagnostykę komputerową powiedzieliby więcej lub sprawdziliby więcej co jest nie tak?
  6. Witam Vectra C 2.2 DTI Problem mam taki, że nie działa mi nawiew. zaznaczę że wykonałem część z porad znalezionych na forum i na youtube. Dostałem się do wentylatora, sprawdziłem natężenie przed wtyczką wentylatora i rzeczywiście jak zwiększam pokrętłem to zwiększa się napięcie. Sam wentylator jak stwierdzili fachowcy od alternatorów - działa prawidłowo (podłączali na krótko)... Mimo to po podłączeniu pod cały układ kręci się wolno w moim samochodzie. Wentylator (a raczej jego ośka) jest nawilżona WD-40. Zmiana pokrętłem nie wywołuje praktycznie żadnej zmiany. Czytam o wymianie rezystora na oporniku, ale czy to nie jest potrzebne tylko w przypadku gdy nie działają niskie biegi a działają same wysokie? ewentualnie, skoro miernikiem mogę zmierzyć wyjściowe natężenie powinno być dla tych biegów dla 12V? jeśli to rezystor to gdzie on się znajduje? a i jeszcze jedno (edycja), Czy wentylator powinien po ręcznym zakręceniu swobodnie się obracać (hamować tak jak w szlifierce), czy szybko hamować ale nie przesadnie
  7. Dzięki. W tym tygodniu spróbuję wyczyścić a w weekend jadę w trasę dlatego będę wiedział na 100% czy problem minął. Mam możliwość podpięcia się pod kompa u znajomego mechanika, możecie coś doradzić jak sprawdzać co znaczy porządna?
  8. Witam Mam problem, podpiąłem pod komputer samochód i wywaliło błąd ciśnienia bezwzględnego względem ciśnienia atmosferycznego. Prawdopodobnie to zawór ciśnienia doładowania turbiny. Tylko że autko jest w bardzo dobrym stanie utrzymane. Załączam zdjęcie zaworu BOSCHa. Może ktoś podpowiedzieć czy rzeczywiście to może być główny problem? wydanie około 300 zł na używkę cienko mi się widzi, już wolę dołożyć i wydać 600 na nówkę. Jakie są objawy? : - w czasie jazdy doładowanie działa normalnie od 2,5 tys obrotów auto pokazuje kły - czasem (a teraz już codziennie) włącza mi się tryb awaryjny turbiny (młotek) - Przy gwałtownym hamowaniu czasem ten problem ustaje i znów doładowania działa jak powinno. Po wykasowaniu błędu i tak powraca problem. Leję dobry olej, od czasu do czasu tankuję lepsze paliwa (V-power shella czy Orelna). Nie leję tanich paliw noname. Sprawdziliśmy z turbiny nic nie cieknie, Wszystko szczelne, nie ma nigdzie świstów także ani olej ani powietrze nie wycieka bokami! kody Błędów: P1105 - Ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne (FA)- Obecny P0105 - Ciśnienie atmosferyczne do ciśnienia doładowania Nieprawdopodobne (FA)- Obecny P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie dodatnie (5B) - Nie występuje Po skasowaniu błędów i ponownym odpaleniu od razu wywala pierwsze dwa błędy!
×
×
  • Create New...