Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rafal_83

Forumowicz
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Rafal_83

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1983.10.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Brzesko
  • Zainteresowania
    Aktualnie Vectra C...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi - Z18XE + LPG Stag4Qbox/HANA

Ostatnio na profilu byli

511 wyświetleń profilu
  1. Rafal_83

    Uszczelnienie miski olejowej?

    Opuścić wydech i tyle. Gumowy młotek się przydaje. Szary Victor Reinz reszty nie pamiętam bo to już rok.
  2. Też skłaniam się ku temu. Ja przynajmniej nic innego nie znalazłem.
  3. Rafal_83

    Uszczelnienie miski olejowej?

    Miałem wyciek z miejsca na łączeniu skrzyni z miską. Myślałem że to uszczelniacz wału poszedł a tu proszę...
  4. Rafal_83

    Uszczelnienie miski olejowej?

    O to to to. Tego samego używałem. Do skrzyni Z18XE i Z18XER też się daje ten uszczelniacz?
  5. Rafal_83

    głośna praca 1.8

    U mnie tylko te 3400-3800 obrotów, później jest głośno ale nie daje po uszach basem
  6. Rafal_83

    Z18XE Brak mocy

    O widzisz. Mądrego to i dobrze posłuchać. Czyli jak lambda 1 pracuje powiedzmy w zakresie do 900 a na ułamek sekundy pokazuje się wartość powyżej 1500 to znaczy że stan agonalny?
  7. Rafal_83

    Uszczelnienie miski olejowej?

    Nie wiem jak w z18xer ale w z18xe jak zrzucałem miskę to nie było żadnego dodatkowego uszczelnienia do skrzyni. Sama góra na "silikonie".
  8. a w opcom jestem w stanie podejrzeć korekty paliwowe?
  9. Rafal_83

    głośna praca 1.8

    O widzę że nie tylko ja się z tym problemem męczę. Magiczne 120km/h na 5 biegu które trzeba jak najszybciej minąć. Hałas zależny tylko od obrotów od 3 biegu w górę...
  10. Zużyte uszczelniacze puszczają olej, spala sie tworzac nagar na pierscieniach, pierscienie sie zapiekaja, nie pracują poprawnie olej jest pity. Pewnie robiłeś uszczelniacze i wymieniłeś pierścienie ale nikt szczelinomierzem nie sprawdził luzow i kicha..
  11. Chodzi o lubryfikację. Myslisz że jak założysz lubri to oleju brał nie będzie? To raz, dwa to dobrze zestrojona instalacja nie podnosi wiele temperatury. Remont słaby skoro nadal bierze olej. Przy obecnych cenach silników z uk remont chyba słabo opłacalny...
  12. No jak widać nie jest. W tych przypadkach o których słyszałem, bardzo rzadko była to wina odbojników, prędzej właśnie owego zamka. Mechanizm ze sprężyną powrotną się zbuntował i koniec. Regulacja odbojników oczywiście jest możliwa. Jak dobrze pamiętam, trzeba zdemontować te plastiki wokół bolca. Dojście od strony schowka podłogowego. Nawet ładnie masz wyrzeźbioną podziałkę, żeby gdy spartolisz ustawienia, wrócić do fabrycznych ustawień
  13. Siema nieogarnal bys mi radia w ten sam sposob co ty to zrobiles oczywiscie zaplace za to ??

  14. Czesc chcialbym zapytac czy nieposwiecil bys mi godziny na zrobienie wejscia aux w radiu w ten sam sposob ktory masz u siebie ? Niestety niemam takich zdolnosci i boje sie ze mogl bym cos popsuc ;/ oczywiscie moge ci za to zaplacic:) pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    1. Rafal_83

      Rafal_83

      Hej, pewnie! :) tylko bierz pod uwagę, że nie będzie Ci działał napęd CD. Tzn można wrócić do sprawnego CD gdyby jednak moja opcja Ci się nie spodobała.

×