Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rafal_83

Forumowicz
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Rafal_83

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/20/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Brzesko
  • Zainteresowania
    Aktualnie Vectra C...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi - Z18XE + LPG Stag4Qbox/HANA

Recent Profile Visitors

598 profile views
  1. Opuścić wydech i tyle. Gumowy młotek się przydaje. Szary Victor Reinz reszty nie pamiętam bo to już rok.
  2. Też skłaniam się ku temu. Ja przynajmniej nic innego nie znalazłem.
  3. Miałem wyciek z miejsca na łączeniu skrzyni z miską. Myślałem że to uszczelniacz wału poszedł a tu proszę...
  4. O to to to. Tego samego używałem. Do skrzyni Z18XE i Z18XER też się daje ten uszczelniacz?
  5. U mnie tylko te 3400-3800 obrotów, później jest głośno ale nie daje po uszach basem
  6. O widzisz. Mądrego to i dobrze posłuchać. Czyli jak lambda 1 pracuje powiedzmy w zakresie do 900 a na ułamek sekundy pokazuje się wartość powyżej 1500 to znaczy że stan agonalny?
  7. Nie wiem jak w z18xer ale w z18xe jak zrzucałem miskę to nie było żadnego dodatkowego uszczelnienia do skrzyni. Sama góra na "silikonie".
  8. a w opcom jestem w stanie podejrzeć korekty paliwowe?
  9. O widzę że nie tylko ja się z tym problemem męczę. Magiczne 120km/h na 5 biegu które trzeba jak najszybciej minąć. Hałas zależny tylko od obrotów od 3 biegu w górę...
  10. Zużyte uszczelniacze puszczają olej, spala sie tworzac nagar na pierscieniach, pierscienie sie zapiekaja, nie pracują poprawnie olej jest pity. Pewnie robiłeś uszczelniacze i wymieniłeś pierścienie ale nikt szczelinomierzem nie sprawdził luzow i kicha..
  11. Chodzi o lubryfikację. Myslisz że jak założysz lubri to oleju brał nie będzie? To raz, dwa to dobrze zestrojona instalacja nie podnosi wiele temperatury. Remont słaby skoro nadal bierze olej. Przy obecnych cenach silników z uk remont chyba słabo opłacalny...
  12. No jak widać nie jest. W tych przypadkach o których słyszałem, bardzo rzadko była to wina odbojników, prędzej właśnie owego zamka. Mechanizm ze sprężyną powrotną się zbuntował i koniec. Regulacja odbojników oczywiście jest możliwa. Jak dobrze pamiętam, trzeba zdemontować te plastiki wokół bolca. Dojście od strony schowka podłogowego. Nawet ładnie masz wyrzeźbioną podziałkę, żeby gdy spartolisz ustawienia, wrócić do fabrycznych ustawień
  13. Siema nieogarnal bys mi radia w ten sam sposob co ty to zrobiles oczywiscie zaplace za to ??

  14. Czesc chcialbym zapytac czy nieposwiecil bys mi godziny na zrobienie wejscia aux w radiu w ten sam sposob ktory masz u siebie ? Niestety niemam takich zdolnosci i boje sie ze mogl bym cos popsuc ;/ oczywiscie moge ci za to zaplacic:) pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    1. Rafal_83

      Rafal_83

      Hej, pewnie! :) tylko bierz pod uwagę, że nie będzie Ci działał napęd CD. Tzn można wrócić do sprawnego CD gdyby jednak moja opcja Ci się nie spodobała.

×
×
  • Create New...