Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

matss17

Forumowicz
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O matss17

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C kombi 1,9 cdti

Ostatnio na profilu byli

345 wyświetleń profilu
  1. matss17

    OPCOM upgrade i naprawa - Poradniczek

    Jaki kabel kupić, dajcie linka. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  2. matss17

    Trzyma zacisk PP oraz LT

    U mnie zbyt mocno hamował LT, grzał sie bardziej niż pozostałe, nie trzymał (sprawdzałem na rolkach) nic nie trzymało, poprostu hamował o 20 % bardziej niż PT i przez to grzał sie znacznie bardziej. Aż felga sie grzała. Nie pomogła nawet wymiana zacisku na nowy. Pomogła wymiana płynu, na ATE SL6 (tj do abs esp) oraz wymiana giętkich przewodów. Teraz wszystkie hamują równo, a pedał hamulca zawsze łapie w tej samej pozycji, wczesniej wyczuwalnie twardniał jak sie hamulce troszkę zagrzały. Stary płyn był już mocno przepracowany, brązowy. Widoczne dopiero po zlaniu całego płynu do naczynia. W zbiorniczku był czysty. Ja przejechałem na nim 58 tys, nie wiem ile poprzedni właściciel [emoji6]
  3. matss17

    kody błędów 1.9 cdti

    0380080 i 0606310 Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  4. matss17

    kody błędów 1.9 cdti

    U mnie auto z kluczykiem się czasem zapala i wyszły dwa błędy... Ktoś wie co to? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  5. Ja zapłaciłem 30 zł za wersję angielską. Usunąłem zapinki które blokowały ułożenie go tak jak Mi pasowało, następnie ułożyłem kapłem w jednym miejscu kropelke żel, dosłownie kapłem, abym kiedyś w razie w mógł go lajtowo zdemontować. Efekt na zdjęciu, 10 minut pracy Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  6. matss17

    Vectra C 1.9 CDTI Srzęgło Problem

    W moim przypadku po wciśnięciu sprzęgła piszczy jakby pasek lekko slizgał. Tylko jak trzymam wciśnięte sprzęgło. Jak nie jest wciśnięte to wszystko jest ok.
  7. matss17

    podgrzewanie fotela

    Szukam kogoś w krk, kto mi sprawdzi dlaczego nie grzeje fotel...
  8. matss17

    amortyzatory - dobór

    Amory optimal 3 lata gwarancji. Oraz lozyska i poduchy ina. Laczny koszt, to jakies 500 zl
  9. matss17

    amortyzatory - dobór

    Ja kupilem optimal, w jednym z krakowskich sklepów dają na nie 3 lata gwarancji. I jest gitara 😀
  10. Ja tak mialem jak mi wylał troszke amor z przodu. Wsadź palucha pod gumową osłonę amora, i sprawdź czy nie ma oleju Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  11. Panowie, kiedy należy wymienić sprężyny. Do tej pory wymieniałem tylko jam któraś strzeliła. Czy jest jakiś objaw sugerujący iż należało by zmienić? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  12. matss17

    elektryka,

    Może wtrysk nawala Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
  13. Witam, 2 tygodnie sporadycznego popiskiwania, i padła dmuchawa. Wyciągiem wszystko. Zabrałem na warsztat, i 1. Dmuchanko kompresorem. Poszło kurzu ze szczotek co nie miara. 2. Smarowanie wd 40. I kolejne dmuchanko. 3. Wiercenie dziurki obok lożyska(patrz fot). 4. Aplikacja wd w dziurkę dopuki nie przestanie lecieć syf, leciało błoto przez minutę. 5.Dmuchanko w dziurkę, aż zniknie wd. 6.Aplikujemy olej silnikowy w dziurkę. 7. Przesmarowanie, lekka powloka smaru ceramicznego. Tak aby po zamontowaniu, nie wypłynął odrazu olej z dziurki. 8. Działa!! Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Czerwony punkt, wiercimy dziurkę
  14. matss17

    Włącznik/wyłącznik TC/ESP

    Problem rozwiązany. Wymieniłem czujnik kąta skrętu. Koszt, czujnik 350 zł robocizna 150 zł
×