Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

CreoIgor

Forumowicz
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About CreoIgor

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.6 16V 1998
  1. Dmucham w ten przewód i nie ma żadnego oporu slychac bombelki w zbiorniku jest okołu 20 litrów paliwa czytałem również ze ten regulator nawet jak by był uszkodzony to samochód normalnie by odpalił tylko z obrotami by coś głupiał a ten wgl nie ma mocy nie da rady nawet ruszyc z miejsca nie ma siły ciągnąc samochodu dzieje sie tak po około 2-3 minutach po odpaleniu na zimnym silniku
  2. Więc tak od pompy wychodzą dwa przewody i lecą do regulatora ciśnienia kiedy je odkręcam od regulatora i przekręcam kluczyk jest w jednym z nich w tym niżej duże ciśnienie wydaje mi się że z przewodami jest wszystko ok. osiedlowy mechanik powiedział że jeżeli nie ma kontrolki silnika wgl to gdzieś mi masa zgineła i wtryski nie działają jest takie coś możliwe ?? i jak sprawdzić że to jest ta przyczyna bądź jej brak??
  3. Napięcie jest ok sprawdzane kilka razy pompka nie jest nowa ale była przy mnie wymontowana z normalnie działającej vectry nie było żadnych problemów z dawkowaniem paliwa stara pomka sie zatarła ponieważ nie zwracalem uwagi na to że głosno zaczela chodzic aż zdechła więc wydaje mi sie że problem tkwi gdzieś dalej takjakby pompka nie mogła się przez coś przepchac
  4. Orginalna Boscha z tym samym symboelm co wymontowałem wcześniejsza nie potrafie teraz podac symbolu
  5. Witam, mój problem z vectrą polega na tym iż zgasiłem silnik i po próbie ponownego odpalenia odmówił posłuszeństwa Silnik nie dostawał paliwa diagnoza amatora mechanika. Wymieniłem pompę paliwa,filtr paliwa,regulator ciśnienia.teraz odpala silnik na benzynie jak jest zimny,i w momencie próby dodania gazu obroty drastycznie spadają i gaśnie po rozgrzaniu silnika słychać pompkę paliwa zaczyna ją dławic i bardzo głośno zaczyna pracować jakby się męczyła Na gazie samochód pracuje równo bez żadnych problemów. I do tego wszystkiego jeszcze nie zapala się wcale kontrolka check engine ani po przekręceniu kluczyka ani w czasie pracy silnika Bezpieczniki sprawdzone ,proszę o POMOC
×
×
  • Create New...