Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MasterP

Forumowicz
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O MasterP

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

132 wyświetleń profilu
  1. Witam. Przewód do wzbudzenia musi być podłączony do światła cofania (wtedy po wrzuceniu wstecznego uruchomi się kamerka), natomiast przewód zasilania najlepiej do przekaźnika +12V (np. gniazdo zapalniczki w bagażniku jeśli występuje). Obawiam, się że bez przejściówki nie uda się podłączyć przewodu od kamery. Myślę że tego typu złącze jest powszechnie stosowane i innych modelach i uda się gdzieś ją kupić.
  2. Witam. Czy w zestawie do radia nie było przypadkiem dodatkowych złącz ? Ewidentnie złącze nr 7 jest przeznaczone do podłączania sygnałów AUDIO i VIDEO. Ja zamówiłem podobne radio ale wszystkie złącza były w komplecie i nie było problemu z podłączeniem kamery, Jeżeli nie posiadasz żadnej przejściówki moim zdaniem podłączenie powinno znajdować się pomiędzy pinami nr 19 i nr 20 (złącze nr 7) jak znajdę chwilę to przeszukam karton i sprawdzę jak u mnie są połączone przewody w przejściówce. Pozdrawiam
  3. Ok sprawdzę pompę przewody przeglądałem i wyglądały na dobre ale zobaczę jeszcze raz.
  4. Witam wszystkich. Przeczytałem wiele wątków, w których poruszany był podobny temat ale nie znalazłem rozwiązania. Otóż samochód w zakresie od 1000 do ok. 1700 obr/min bardzo słabo przyśpiesza, prędkość wzrasta ale bardzo wolno, powyżej 1700 nie ma też szaleństwa ale jest znacznie lepiej (choć nie tak dobrze jak było zaraz po zakupie). Samochód mam już ponad 2 lata ( aktualny przebieg 250 tys km ), ostatnio czyszczony był kolektor dolotowy ( doprowadzony jak do stanu fabrycznego) wraz z klapami wirowymi (chodzą lekko, nie zacinają się, nie przepuszczają nic.), czyszczona była przepustnica i EGR, oraz regenerowane były wtryskiwacze. Tak jak wcześniej wspomniałem powyżej 1700 obr/min jest dużo lepiej ale samochód ma ok 1 sekundowe opóźnienie podczas dodawania gazu. Filtry i olej wymienione były ok 2 miesiące temu. Kolejny problem to podczas gwałtownego hamowania pedał hamulca nie odbija (tak jakby nie działał ABS) ani nie świeci się kontrolka ABS, słychać natomiast dźwięk przypominający szorowanie. Na desce nie świecą się żadne kontrolki. Przy próbie odczytania błędów w OP-Com zawsze zapala się kontrolka kontroli trakcji (spowodowana zapewne brakiem komunikacji), błędy jakie pojawiają się niemal za każdym razem: U2143 - Mag. CAN - brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS) (00) - Obecny U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem (00) - Obecny U2142 - Mag. CAN - brak łączności z czujn. prędk.obr. wokół osi pion. (YRS) (00) - Obecny Sporadycznie występują też poniższe błędy: P2075 - <Nieznany kod błędu> (61) - Nie występuje U2103 - Brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkość) (00) - Obecny U2111 - Brak komunikacji CAN z elektron. hydr. wspomag. kierown. (EHPS) (00) - Nie występuje Dawki korekcyjne sprawdzone na wtryskiwaczach: - (-0,02); - (-0,93); - (0,50); - (0,45); Samochód: Vectra C rocznik modelowy 2007 1,9 cdti (150 km) Z19DTH
  5. Udało mi się znaleźć rysunek w programie który obrazuje o który dokładnie element mi chodzi. Interesuje mnie element oznaczony numerem 11 na tych rysunkach i podejrzewam, że nie jest to zwykły oring ponieważ w korpusie znajduje się wyżłobienie o przekroju kwadratowym a nie okrągłym.
  6. Niestety nie, ponieważ u mnie po odkręceniu dwóch śrub zaznaczonych na czerwono wychodzi jakby druga część nieco mniejszej "rury" i na niej jest to wybrane miejsce (na zewnętrznej średnicy). Trochę ciężko to wytłumaczyć szkoda, że nie zrobiłem zdjęcia jak ją rozebrałem może przy okazji uda się to udokumentować.
  7. Witam. Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mianowicie podczas czyszczenia EGR, oraz przepustnicy natknąłem się na uszkodzony oring. Znajduje się on pomiędzy przepustnicą i króćcem do którego dołączony jest przewód od intercoolera (Zdjęcie nr 1). Króciec wchodzi na wcisk w korpus przepustnicy po odkręceniu dwóch śrub (zaznaczonych na czerwono). Niestety nie znalazłem nigdzie oznaczenia ani wymiarów tego uszczelnienia (u mnie był to oring chociaż nie jestem przekonany czy nie powinno tam się znajdować jakieś specjalne uszczelnienie ponieważ rowek wybrany w króćcu jest prostokątny). Mam nadzieję że opisałem to w miarę zrozumiale. Silnik 1.9 cdti (Z19DTH) 150km. Pozdrawiam
×