Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bogdanpower

Forumowicz
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Bogdanpower

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VCS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

248 wyświetleń profilu
  1. Bogdanpower

    Schemat elektryczny Vectra C

    Witam poszukuję schematu podłączenia pompy wspomagania głównie wtyczki z CAN signum 2.2 dti 2004 Y22DTR z ESP i połączenia CAN z modułem ABS Edit: Plus, minus i głównie mi chodzi o tą wtyczkę co ma trzy przewody
  2. Bogdanpower

    CIM - Objawy a jeśli uszkodzony gdzie regenerować?

    Faktycznie odpiąłem pompę i wszystko działa odpala itd. Kupiłem nową używkę, ale nie chce działać coś czytałem że się instalacja zmieniała mam wtyczkę z trzema przewodami i tą zasilającą. Op-com w ogóle się nie łączy z tą używką sprzedający uważa za sprawną auto teraz działa normalnie zegary nie opadają ale nie ma wspomagania. Może po nr z pompy da się dojść czy to na tą czy nową instalację? Edit: Po czym dobierać pompę?
  3. Bogdanpower

    CIM - Objawy a jeśli uszkodzony gdzie regenerować?

    A które piny w wtyczce przy abs odpowiadają tym przy pompie?
  4. Bogdanpower

    CIM - Objawy a jeśli uszkodzony gdzie regenerować?

    ups zdublowało do usuniecia
  5. Witam. Od kupna nie działały przyciski na kierownicy, jednak czasem się zdarzyło że działały ale tylko jakiś rok temu, tempomat szfankował więc rozebrałem CIMa żeby wyczyścić styki i przesmarować kontaktem o dziwo jak miernikiem manetkę i kontakt sprawdziłem to powinien działać jednak czasem się nie wiadomo skąd wyłączał. Rozkalibrował się czujnik skrętu poza nie odbijaniem kierunkowskazów i kontrolką ESP reszta była okej, wspomaganie działało, aż od dwóch miesięcy zaczęło przerywać aż od 2 tygodni w ogóle nie działało, aż w końcu podczas jazdy opadły wskazówki i samochód nie reagował na kręcenie kluczykiem. Pomaga zdjęcie klemy, jak podłączyłem opcoma to się zdziwiłem już kiedyś nie chciał się z modułami innymi łączyć i wczytywać kodów błędów. Aż raz się udało to powczytywało dużo błędów o braku komunikacji CAN o sygnałach poza zakresem po prostu momentalnie jakby nie było kontaktu z czujnikami kół od abs nawet z czujnikiem temperatury z żyroskopem itd. a później po skasowaniu znowu się nie mógł opcom połączyć nawet chyba nie wykasował wszystkiego. Zauważyłem że odpala kiedy wskazówka od baku się unosi. Do tego jakieś z immobiliserem z kodami bezpieczeństwa błędy. Czy to są objawy uszkodzonego CIM? Jeśli tak to czy opłaca się regenerować CIM EB ponoć nie jest taki zły. Jeśli macie to proszę o jakiś kontakt do kogoś kto je regeneruje. Da się może z CIMU ściągnąć pin bo takowego nie posiadam a pewnie będzie potrzebny do logowania wszystkiego i konfiguracji. Jestem z Rzeszowa Signum 2.2 DTI 2004r
  6. Witam. Od kupna nie działały przyciski na kierownicy, jednak czasem się zdarzyło że działały ale tylko jakiś rok temu, tempomat szfankował więc rozebrałem CIMa żeby wyczyścić styki i przesmarować kontaktem o dziwo jak miernikiem sprawdziałem to powinien działać jednak czasem się nie wiadomo skąd wyłączał. Rozkalibrował się czujnik skrętu poza nie odbijaniem kierunkowskazów i kontrolką esp reszta była okej, wspomaganie działało, aż od dwóch miesięcy zaczęło przerywać aż od 2 tygodni w ogóle nie działało, aż w końcu podczas jazdy opadły wskazówki i samochód nie reagował na kręcenie kluczykiem. Pomaga zdjęcie klemy, jak podłączyłem opcoma to się zdziwiłem już kiedyś nie chciał się z modułami innymi łączyć i wczytywać kodów błędów. Aż raz się udało to powczytywało dużo błędów o braku komunikacji CAN o sygnałach poza zakresem po prostu momentalnie jakby nie było kontaktu z czujnikami kół od abs nawet z czujnikiem temperatury z żyroskopem itd. a później po skasowaniu znowu się nie mógł opcom połączyć nawet chyba nie wykasował wszystkiego. Zauważyłem że odpala kiedy wskazówka od baku się unosi. Do tego jakieś z immobiliserem z kodami bezpieczeństwa błędy. Czy to są objawy uszkodzonego CIM? Jeśli tak to czy opłaca się regenerować CIM EB ponoć nie jest taki zły. Jeśli macie to proszę o jakiś kontakt do kogoś kto je regeneruje. Da się może z CIMU ściągnąć pin bo takowego nie posiadam a pewnie będzie potrzebny do logowania wsystkiego i konfiguracji. Jestem z Rzeszowa Signum 2.2 DTI 2004r
  7. Bogdanpower

    Soczewka na xenon lift

    A jeżeli chodzi o zwykłe lampy soczewkowe to wystarczy obrócić w pionie o 180 stopni czy że jeszcze zamieniać przesłonę z lewej lampy do prawej i prawej do lewej?? Edit : czarne lampy z anglika bez żadnych dźwigienek na soczewce jest naklejka z napisem valeo
  8. Bogdanpower

    Soczewka na xenon lift

    Witam panowie szukałem podobnego tematu ale takiego jeszcze nie ma albo mi szukajka szfankuje. Zakładam właśnie przód po lifcie do przed lifta. Myślę o założeniu od razu xenona albo bi, bo jak się bawić to się bawić. W związku z tym mam pytanie czy lampy soczewkowe będą plug and play a czy założenie xenona to jak w przedlifcie by było(wymiana zbiorniczka spryskiwacza, dołożenie spryskiwaczy, czujników na wahaczach, dorobienie fragmentu wiązki i jakiegoś modułu do samo poziomowania)?? Czy to w drugim przypadku będzie jakaś grubsza ingerencja w sensie potrzeba wymiany pół samochodu?? Przy okazji chciałem zapytać czy ktoś się orientuje czy lampy anglika po obróceniu odbłyśnika świecą tak jak prawdziwe Europejczyki?? Edit: VCS 2004
×