Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bogdanpower

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bogdanpower

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VCS 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

264 profile views
  1. Witam poszukuję schematu podłączenia pompy wspomagania głównie wtyczki z CAN signum 2.2 dti 2004 Y22DTR z ESP i połączenia CAN z modułem ABS Edit: Plus, minus i głównie mi chodzi o tą wtyczkę co ma trzy przewody
  2. Faktycznie odpiąłem pompę i wszystko działa odpala itd. Kupiłem nową używkę, ale nie chce działać coś czytałem że się instalacja zmieniała mam wtyczkę z trzema przewodami i tą zasilającą. Op-com w ogóle się nie łączy z tą używką sprzedający uważa za sprawną auto teraz działa normalnie zegary nie opadają ale nie ma wspomagania. Może po nr z pompy da się dojść czy to na tą czy nową instalację? Edit: Po czym dobierać pompę?
  3. A które piny w wtyczce przy abs odpowiadają tym przy pompie?
  4. Witam. Od kupna nie działały przyciski na kierownicy, jednak czasem się zdarzyło że działały ale tylko jakiś rok temu, tempomat szfankował więc rozebrałem CIMa żeby wyczyścić styki i przesmarować kontaktem o dziwo jak miernikiem manetkę i kontakt sprawdziłem to powinien działać jednak czasem się nie wiadomo skąd wyłączał. Rozkalibrował się czujnik skrętu poza nie odbijaniem kierunkowskazów i kontrolką ESP reszta była okej, wspomaganie działało, aż od dwóch miesięcy zaczęło przerywać aż od 2 tygodni w ogóle nie działało, aż w końcu podczas jazdy opadły wskazówki i samochód nie reagował na kręcenie kluczykiem. Pomaga zdjęcie klemy, jak podłączyłem opcoma to się zdziwiłem już kiedyś nie chciał się z modułami innymi łączyć i wczytywać kodów błędów. Aż raz się udało to powczytywało dużo błędów o braku komunikacji CAN o sygnałach poza zakresem po prostu momentalnie jakby nie było kontaktu z czujnikami kół od abs nawet z czujnikiem temperatury z żyroskopem itd. a później po skasowaniu znowu się nie mógł opcom połączyć nawet chyba nie wykasował wszystkiego. Zauważyłem że odpala kiedy wskazówka od baku się unosi. Do tego jakieś z immobiliserem z kodami bezpieczeństwa błędy. Czy to są objawy uszkodzonego CIM? Jeśli tak to czy opłaca się regenerować CIM EB ponoć nie jest taki zły. Jeśli macie to proszę o jakiś kontakt do kogoś kto je regeneruje. Da się może z CIMU ściągnąć pin bo takowego nie posiadam a pewnie będzie potrzebny do logowania wszystkiego i konfiguracji. Jestem z Rzeszowa Signum 2.2 DTI 2004r
  5. Witam. Od kupna nie działały przyciski na kierownicy, jednak czasem się zdarzyło że działały ale tylko jakiś rok temu, tempomat szfankował więc rozebrałem CIMa żeby wyczyścić styki i przesmarować kontaktem o dziwo jak miernikiem sprawdziałem to powinien działać jednak czasem się nie wiadomo skąd wyłączał. Rozkalibrował się czujnik skrętu poza nie odbijaniem kierunkowskazów i kontrolką esp reszta była okej, wspomaganie działało, aż od dwóch miesięcy zaczęło przerywać aż od 2 tygodni w ogóle nie działało, aż w końcu podczas jazdy opadły wskazówki i samochód nie reagował na kręcenie kluczykiem. Pomaga zdjęcie klemy, jak podłączyłem opcoma to się zdziwiłem już kiedyś nie chciał się z modułami innymi łączyć i wczytywać kodów błędów. Aż raz się udało to powczytywało dużo błędów o braku komunikacji CAN o sygnałach poza zakresem po prostu momentalnie jakby nie było kontaktu z czujnikami kół od abs nawet z czujnikiem temperatury z żyroskopem itd. a później po skasowaniu znowu się nie mógł opcom połączyć nawet chyba nie wykasował wszystkiego. Zauważyłem że odpala kiedy wskazówka od baku się unosi. Do tego jakieś z immobiliserem z kodami bezpieczeństwa błędy. Czy to są objawy uszkodzonego CIM? Jeśli tak to czy opłaca się regenerować CIM EB ponoć nie jest taki zły. Jeśli macie to proszę o jakiś kontakt do kogoś kto je regeneruje. Da się może z CIMU ściągnąć pin bo takowego nie posiadam a pewnie będzie potrzebny do logowania wsystkiego i konfiguracji. Jestem z Rzeszowa Signum 2.2 DTI 2004r
  6. A jeżeli chodzi o zwykłe lampy soczewkowe to wystarczy obrócić w pionie o 180 stopni czy że jeszcze zamieniać przesłonę z lewej lampy do prawej i prawej do lewej?? Edit : czarne lampy z anglika bez żadnych dźwigienek na soczewce jest naklejka z napisem valeo
  7. Witam panowie szukałem podobnego tematu ale takiego jeszcze nie ma albo mi szukajka szfankuje. Zakładam właśnie przód po lifcie do przed lifta. Myślę o założeniu od razu xenona albo bi, bo jak się bawić to się bawić. W związku z tym mam pytanie czy lampy soczewkowe będą plug and play a czy założenie xenona to jak w przedlifcie by było(wymiana zbiorniczka spryskiwacza, dołożenie spryskiwaczy, czujników na wahaczach, dorobienie fragmentu wiązki i jakiegoś modułu do samo poziomowania)?? Czy to w drugim przypadku będzie jakaś grubsza ingerencja w sensie potrzeba wymiany pół samochodu?? Przy okazji chciałem zapytać czy ktoś się orientuje czy lampy anglika po obróceniu odbłyśnika świecą tak jak prawdziwe Europejczyki?? Edit: VCS 2004
×
×
  • Create New...