Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Emil1105

Forumowicz
  • Zawartość

    569
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

O Emil1105

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C Gts 1.9 150KM

Ostatnio na profilu byli

508 wyświetleń profilu
  1. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    Nie wiem jak jest u Ciebie bo nie jechalem Twoim autem, ale normalne ze im bieg wyzszy tym przyspieszenie slabsze. Nie wiem jakie jest u Ciebie , moze nagraj film z przyspieszenia ? Wtedy bedzie mozna porownac. A i ten gaz w podloge to nie ma wiekszego sensu przy 5 biegu , lepiej przyspieszac dynamicznie ale plynnoe niz od niskich obrotow gaz w podloge Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  2. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    Najpierw skupilbym sie na podcisnieniu Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  3. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    A wtedy kiedy pomiar byl taki kiepski to silnik byl dobrze rozgrzany napewno? A jak Ci odpala ? Kopci ? Nierowno chodzi? No bo jesli nie masz tych objawow o masz dobra korekte to chyba nie ma z nim problemu. Mi pali 6.7 w cyklu pol miasto, pol trasa, loczone z tankowania nie z kompa Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  4. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    Wiesz co przez sama nieszczelnosc raczej nie , ale np przez to ze auto jest slabe przez to ze turbo slabo chodzi i musisz bardziej cisnac zeby jechac to pewnie moze wiecej spalic. A ile pali? Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  5. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    Bo podcisnienie ktore ma sterowac turbina uchodzi Ci po drodze i zle nia steruje. Przeloz na szybko wezyk i sie dowiesz polacz tak jak mowilem i sprawdz Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  6. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    Jezeli jest nieszczelne faktycznie to jak najbardziej Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  7. Emil1105

    signum 1.9 cdti 2 problemy

    Połącz ten weżyk co zaznaczyles od razu do pompy vaccu bezposrednio czyli prosto z pompy do n75 pomin te wszystlie rurki metalowe prxez to pominiesz ten zbiorniczek podcisnienia. W poliftach go nie ma wogole. Ja tak zrobilem u siebie tez, tylko ze ja robilem to przy okazji wymiany kolektora na zaslepiony i tez zbiorniczek wywalilem calkowicie i rurki tez wywalilem tak zeby to jakos wygladalo, ale na probe zrob sam wezyk. Bardzo mozliwe ze jest tam.niesczelne bo.te zbiorniczki sie rozszelniaja Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  8. Emil1105

    alternator

    Albo uzywazny od chlopakow z forum , jakbys napisal w dziale handelek Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  9. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    Wydaje mi sie ze na postoju nie powinien wskazywac nic innego jak 0 jesli jest sprawny no bo zadnych obrotow nie ma a jego zadanie to wlasnie pomiar obrotow. Walek rozrzadu powinien wskazywac polowe obrotow walu korbowego w danym momencie. Jezeli jest sprawny to nie ma chyba mozliwosci aby pokazywal inne waryosci niz polowa obrotow walu korbowego Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    W sensie nawet podczas krecenia rozrusznikiem Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    Teraz az sam zerknelem w moj temat bo tez pytalem o to na forum, pozniej w momencie kiedy przestal odpalac wogole to czujnik wskazywal caly czas 0 Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  12. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    Na postoju to chyba powinno byc 0 z obu czujnikow nie Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  13. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    Wiesz co, szukalem zdjec bo pamietam ze robilem zdjecia na ekranie z opcoma, ale nie moge ich znalesc, to juz bylo z rok temu i nie pamietam.jakie wartosci wskazywal ale pamietam ze poki jescze auto odpalalo to nie dzialal on plynnie tylko tak skokowo nawet kiedy powoli wciskalem gaz stopniowo to tak jaby sie zacinal i wartosci byly zanizone Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  14. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    Podczas jazdy * Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  15. Emil1105

    [Z19DT] Odpala i gaśnie P2146

    Silnik na wolnych obrotach powinien wskazywac 850 obrotow a predkosc walka rozrzadu okolo 425 w aucie pracujacym na wolnych obrotach . Mnie jak padl czujnik wlaka rozrzadu to na podczas aazsy sporadycznie zapalalo sie auto z kluczem ale chodzil poproawnie, pozniej zaczal dlugo krecic zeby zapalic i w momencie dlugiego krecenia wywalalo blad tego czujnika a po paru dniach nie odpalil wogole, po wymianie bkedy zniknely i auto zaczelo odpalac normalnie , tylko to bylo w dth a tam.wymiana czujnika banalnie prosta w przeciwiienstwie do dt Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
×