Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Emil1105

Forumowicz
  • Content Count

    981
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Emil1105 last won the day on November 21 2018

Emil1105 had the most liked content!

Community Reputation

29 Best

About Emil1105

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C Gts 1.9 150KM

Recent Profile Visitors

1171 profile views
  1. Dzwiek jak na filmie to jest w duzej czesci spowodowany tym ze jest rozebrany dolot , gdyby bylo puszczone przez filtr powietrza to by tego nie bylo slychac , co do sowy na zimnym , to w moim 1.9 od zakupu czyli 3.5 roku temu byl a w zasadzie jest ten dzwiek sowy na zimnym z poczatku szukalem czytalem ze moze szpilki kolektora itp, do tej pory jezdze tak te 3.5 roku , z turbina sie nic nie zmienilo nie stalo dzwiek jak byl jest(na zimnym) ani mniej ani mocniej , oleju nie bierze nie kopci, wiec przestalem szukac klopotu
  2. Emil jak mozesz to przejrzyj skrzynke, pozdr

  3. Kolo mimo ze stare bylo ok poszlo nowe wraz z nowa sruba , rozrzad ustawiony na blokade , auto chodzi poprawnie , bledu z czujnika wałka nie ma choc narazie przejechane tylko 20 km , z samej pracy silnika to moge stwierdzic ze lepsza dynamika na 5 i 6 biegu bo zniknelo takie przymulenie na tych biegach Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  4. Pompa Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. W tym aucie pompa zasilana jest elektrycznie nie paskiem. Pompe wraz ze zbiornikiem plynu masz za silnikiem miedzy sciana grodziowa a silnikiem , zbiornik plynu wyglada "butelka" , sprawdz poziom plynu na poczatek Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Koło zdjęte , klin okazal sie wporzadku, natomiast teraz pytanie cxy jesli kolo jest ok to po demontazu mimo wszystko kupic i zalozyc nowe czy jesli stare jesy ok to je pozostswic? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. Przede wszystkim to musialbys podac co za bledy byly jak pojechales do mechanika, bez tego nikt nie podpowie Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Rozumiem ze problem samych kół wyeliminowałes na 100 proc ? Wywazenie sprawdzenie czy opony/felgi nie bija i nie oblepily sie błotem od wewnatrz. Jesli to sprawdzone mozesz tez zajrzec do półosi/przegubów wewnetrznych Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Bede jeszcze zwalal kolo zebate walu zeby sprawdzic klin , a co ja sie czujnikow nawymienialem , mam nadzieje ze to bedzie przyczyna bledu i ze gorzej zapalal, co do samej pracy to to ze silnik chodzil dobrze to subiektywna opinia bo nie mialem porownania i innym , moze byl np slabszy troche ale nie bylem w stanie stwierdzic tego Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Panowie mozliwe zeby o tyle rozrzad byl przestawiony i auto chodzilo normalnie poza tym ze czasem slabo odpala , walek zablokowany na blokade a dol tak wychodzi Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. No wlasnie dlatego chialbym sprawdzic czy nie zerwalo tego klina, bon tego co czytalem na forum to zdarza sie dosc czesto. A mozesz cos podpowiedziec z moich pytan? Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam wszystkich chcialbym zabrac sie za kontrole ustawienia rozrzadu, poniewaz walcze z bledem czujnika walka rozrzadu juz dluzszy czas, wiazka czujnika sprawdzona jest ok , na kilku roznych czujnikach nawet wyjetym z chodzacego auta caly czas blad. Czasem nie chce odpalic lub dlugo kreci a czasem pali od strzala. Chcialem sprawdzic ustawienie rozrzadu wiec zakupilem blokady oraz sprawdzic "slynny" klin na kole walu korbowego i mam teraz kilka pytan i bede wdzieczny jesli ktos mi podpowie wiec z gory dziekuje: 1. Jesli zdejme pasek to pasek wiadomo zaloze nowy, ale co reszta podzespołów,
  13. Jest Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. U mnie byl notoryczny blad p0170 , a on nie wskazuje bezposrednio na egr, a jednak byl on przyczyna. Nie mowie ze u kolegi napewno to jest przyczyna ale skoro to nie kosztuje to mozna sprawdzic , cos wykluczyc Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  15. To jest egr w z18xe , chyba ze nie masz egr fabrycznie to poprostu tego nie ma w tym miejscu. Podlacz kompa jak mowi kolega wyzej i pokaz bledy , ale zaslepic egr puszka po piwie nic nie kosztuje na probe , trzeba odkrecic dwie sruby i kostke i tyle, warto sprawdzic czasem proste rzeczy Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP