Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

StriK3r

Forumowicz
  • Zawartość

    302
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O StriK3r

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oława/Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z19DTH / ZB Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

450 wyświetleń profilu
  1. Pamięć foteli

    1. Zaplon 2. Ustaw fotel, lusterka etc 3. Wciskasz M+1 (np, lub M+2 itd) i czekasz aż piknie 4. Gotowe Sprawdź później zmieniając położenie fotela i wracając do poprzedniego przez przycisk
  2. Kalibracja spalania w komputerze pokladowym

    Nie mam DPF - sonda padła i wyjaśnione
  3. Kalibracja spalania w komputerze pokladowym

    Odgrzewając temat - jak dokonać tej korekty i jak wyliczyć wartości które nalezy tam podac? Najlepiej jakby ktoś rozpisał opcje opcom oraz tech2 jak to wygląda bo u mnie strasznie zawyża komputer - miałem 5.7, ale coś świrowało, więc raz taką korektę zrobił mi znajomy w tech 2 i spalanie wzrosło o dużo.. dużo - aktualnie 8.5 i rośnie.. a nie dało się tego przestawić bo pisało że korekta została już wykonana, aktualnie zmieniona sonda na starą, reset ECU i pali ciut mniej ale raz jest 4.5 nagle wskakuje na 9, ruszanie - 10-20l nagle 38l zasięg pokazuje bardzo malutki bo na pełnym baku niecałe 700km ogarnia ktoś ten temat?
  4. Czujniki parkowania

    Odgrzewając kotleta - czy zepsuty czujnik może powodować popsucie kolejnych? Czy po wymianie czujników aby działały muszę skasować błąd? + czy na postoju działa czy nie działa?
  5. Dlaczego nie sprawdzisz błędów? To podstawa w diagnozie takich sytuacji
  6. Ze zdjęć wszystko okej, ale jednak sprzedaje to komis, przyjrzyj się temu autu dokładnie Rok temu sprowadzone z DE i już ktoś sprzedaje? Trochę słabo to wygląda.. może zbieg okoliczności. Popatrz daty faktur i przebiegi auta, oraz sprawdź czy książka serwisowa jest starsza niż auto o np. kilka msc
  7. Napisz w dziale kupie w handelku https://forum.vectraklub.pl/forum/103-handelek/
  8. 55km to nie jest dużo, tym bardziej że po zdj mało co widać.. myślę że czasem warto poświęcić chwilkę na oględziny
  9. Żeby zdjąć pompę trzeba zdejmować pasek przecież. Bez tego jej z auta nie wyciągniesz Tak pompa wygląda - pasek się na niej trzyma
  10. No to jak trzeba to niech wyjmują tą pompę.. może wtedy będzie jakaś konkretna diagnoza. Tak trzeba zdjąć pasek rozrządu jak w dobrym stanie i nie będzie luźny to założyć z powrotem
  11. No powiem Ci że też pierwszy raz czytam o czymś takim, nie masz jakiegoś porządnego speca od tych pomp? Mechanik mechanikiem.. ale jak przyjedziesz do niego a on da diagnozę bez dokładnych oględzin, czy wyjęcia tej pompy to totalnie nie ma sensu
  12. A ten mechanik co robił Ci uszczelkę pod głowicą - co on na to? /Doczytałem Jak on składał to auto to powinien najlepiej wiedzieć co gdzie i jak mógł zrobić nie tak. A tą pompę na pewno ściągał itd.. kieruj się tym, że wcześniej tego nie miałeś, a po jego robocie się pojawiło
  13. Może głupie pytanie ale już sam nie wiem co tu może być - najlepiej pojechałbym do kogoś kto zajmuje się pompami i żeby dokładnie obadał podciśnienia itd. a wracając - sam wymieniałeś ten przewód? Nie zakręciłeś go zbyt mocno?
  14. Jeśli ją tam urywa to na logikę musi to być od ciśnienia - może pompa podaje zbyt wysokie? Wymiana pompy?
  15. Podjedź do mechanika niech Ci sprawdzi czy masz czynnik w układzie, jeśli będzie to najprawdopodobniej padła Ci cewka od klimy. Możesz sprawdzić czy pierścień na sprężarce się obraca gdy jest włączona, albo sprawdzić miernikiem czy dochodzi prąd do kości sprężarki
×