Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

StriK3r

Forumowicz
  • Ilość treści

    372
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

O StriK3r

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oława/Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z19DTH / ZB Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

738 wyświetleń profilu
  1. Opłaca Ci się robienie tego? Taniej chyba wyrwiesz silnik tylko pytanie jak jego kondycja, no ale remontując to wszelkie uszczelki, płyny, planowanie itd może pochłonąć sporo kasy. Jeszcze pytanie jak kondycja silnika - zawsze miej na uwadze że coś w każdej chwili do tego może dojść. Tanio nie znaczy dobrze bo są i tacy co "planują" głowicę papierem ściernym
  2. Oczywiście po wymianie DPF był opcomem zrobiony reset do wartości 0. Aktualnie DPF poszedł w zapomnienie - wyprogramowany tak samo jak i EGR który został zaślepiony i auto zyskało drugie życie, zaczął łatwiej odpalać i co najważniejsze nie cierpi na brak mocy
  3. Cześć, no więc od początku pacjent to Z19DTH (auto Zafira ale mniejsza o to, silnik ten sam) problem w tym że coś odwala - Na 1, 2 puszczając go aby jechał sam drży jakby miał za chwilę zgasnąć, auto cierpi na brak mocy - wszystko co było do sprawdzenia jest sprawdzone, wtryski po regeneracji, DPF nowy, czujniki DPF nowe tak jak i przewody, co ciekawe czyszcząc filterki wtrysków pomaga na chwilę, w ostatnim czasie DPF wypala się co odpalenie i zagrzanie silnika, non stop przez co żre paliwa jak smok, zawsze jest wypalany jeżdżąc na minimum 3tys obrotów, olej wymieniany co 10tys. Natomiast dziś miga kontrolka świec - zapchany DPF co ciekawe rano się wypalał i został porządnie wypalony, wracając gdy migała kontrolka również się wypalił i dostał jeszcze bardziej przez co poszła cała kreska paliwa efekt? Brak. Błędy? Brak.. ręce mi już opadają wstawiam film z parametrów auta niech mi ktoś powie czy może jakiś czujnik padł? (Tak wiem DPF zapełniony ale wypalał się dziś 2 razy i to ostro) Film kręcony, co słychać silnik też do 4tys obrotów dla zmian parametrów
  4. Czy byłby ktoś z okolic Wrocławia/ Brzegu (+/- 100 km) kto wybiera się w rejony Warszawy/ Wołomina (albo i już tam jest ) i byłby tak miły (oczywiście nie za darmo ) zabrać mi błotnik do Viki ze sobą w drogę powrotną? Co do ceny za transport dogadamy się
  5. Problemy się zaczęły dawno, jeszcze przed owymi modami. Nie wydaje mi się aby auto miało tryb awaryjny bo od 3-ciego biegu idzie ładnie..
  6. Kompresja ok, nie wywalił żaden spec nic - jedyne co sterownik był u Koli - wywalony EGR i klapy
  7. Siema! Mam od dłuższego czasu problem z Viki 1.9 CDTI 150KM - totalny brak mocy, najbardziej na 1,2 biegu auto czasem aż potrafi się zdusić, zgasnąć.. totalnie nie jedzie - dramat.. błędów brak, 2m, sprzegło nowe, wtryski po reg, brak egr,dpf,klap. Gdzie szukać? Turbo wymienione na używane, ładuje idealnie. N75 także nowy..
  8. *CDTI *Z19DTH Jakbyś szukał czujnika to wal priv
  9. https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-c-1-9-cdti-2004r-wersja-cosmo-xenon-duza-kolorowa-navigacja-ID6zQOEI.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Coś tanio, auto odpalone a checka brak mimo opisu że coś z mocą.. co myślicie - turbina, sonda? Dość ciekawe ogłoszenie..
  10. @Emil1105 tylko że odkąd kupiłem to auto nigdy czegoś takiego nie było, więc w sumie nawet już pomijając porównanie obu takich samych aut, silników i skrzyń które mam to dodatkowo własne doświadczenia z tym samochodem
  11. No właśnie tak jakby magicznie i w tym problem jest
  12. Ze skrzynią nie było nic ruszane, spisywała się świetnie a teraz coś te obroty mnie niepokoją..
  13. Dlatego szukam rozwiązania tego problemu, a najlepsze jest to że wcześniej w tym aucie tak nie było..
  14. Tak, jestem pewien (wiadomo że licznik przekłamuje o ok.4-7km/h, ale mówię o wartości z licznika)
  15. Sprawdzane nawet op-com'em na tempomacie przy 60, obroty sporo się różnią co mnie niepokoi
×
×
  • Utwórz nowe...