Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

StriK3r

Forumowicz
  • Postów

    264
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O StriK3r

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC Z19DTH / ZB Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

363 wyświetleń profilu
  1. pdf? Usun błąd przepływki i sprawdź wtedy, jak nie podziała to poszukaj zamiana albo zerowanie przepływki.. no chyba że ta też walnięta
  2. P0100 - usterka przepływki, najprawdopodobniej padła - albo sprawdź styki na kostce P0621 - prawdopodobnie urwał Ci się, albo przerwał kabelek idący do alternatora - załatw to jak najszybciej (może to być też jego zagięcie) P0180 - Sprawdź czy kostki od pompy paliwa, czy też grzania w komorze silnika nie są zaśniedziałe - dla pewności spray do styków P1901 - Coś z DPF albo czujnik różnicy ciśnień - musisz dokładnie sprawdzić ten błąd bo jest ich kilka rodzajów - u mnie był padnięty czujnik ciśnień
  3. No to nie wiem od czego zależy, mi padła przetwornica od razu po włożeniu zamiennika za 70zł
  4. ??? Oryginalnie ma 4,3k, 10k to lekka przesada - wsadź ori albo 5k i będzie git nie zakładaj tylko tanich zamienników bo spali Ci przetwornice!
  5. Moduł wpinany w oryginalne kable na CAN.. najgorsze co może być, bo będzie pewnie sypało błędami. Lepiej kup sobie can smart module i będziesz miał doświetlanie pewne które montujesz i demontujesz bez najmniejszego problemu i ingerencji w elektrykę samochodu
  6. Tutaj masz tą 1 opcje, troche trudniejsza, druga to musisz poszukać takiej okrągłej rurki trochę wyżej i bliżej zewnątrz i ją przewiercić
  7. Schowek, są 2 opcje - otwor ktory trzeba ciąć nożem i dziurka która wystarczy wywiercic i wsadzic bezposrednio przewód bez tego plasticzku - jakoś tak Jak zdejmiesz schowek zrób kilka zdj boku nagrzewnicy to Ci zaznaczę
  8. Cześć, ja robiłem ze znajomym - w nagrzewnicy masz odpowiednie miejsce które trzeba wyciąć (kawałeczek plastiku) i tam wkładasz rurkę, montujesz i gotowe Jedyne co musisz zrobić to demontaż schowka
  9. No właśnie o to chodziło, nie ma takiej funkcji. Dzięki
  10. Tak odgrzewając posta sprzed 11 lat, czy te światła parkowania występowały w przedliftach i jak je aktywować? Czy to fake?
  11. Długość 7.5cm, szerokość 4cm, odległość oczka na śrubę od rantu 0,5cm, szerokość otworu na śrubę 1cm, odległość od wewnętrznej strony otworu na śrubę do wewnętrznej strony drugiego otworu na śrubę - 4,5cm, tak to u mnie wyglądało, zdj dla podglądu: Po lewej ta pod EGR, po prawej dodatkowe uszczelnienie rurki od kolektora które wsadził mi mechanik i od którego mam pobrane te wymiary
  12. Inna, na tym samym noga mi się podwinęła i auto musiało ciut dłużej postać Jedną śrubę od strony chłodnicy odkręcisz bez problemu, drugą odkręć jak wybebeszysz wszystkie przewody od chłodzenia itd, łącznie z termostatem wtedy masz spoko dostęp płaskim kluczem nawet
  13. Ja to robiłem ze znajomym, żadnych problemów nie ma tylko troche miejsca mało
  14. Także mam u siebie wywaloną chłodniczkę spalin, na kolektorze zaślepka pod wymiar z allegro - te gotowe nie będą pasowały! Trzeba poprosić sprzedawcę o inny wymiar lekko objechać brzeg silikonem dla uszczelnienia założyć, dokręcić śrubami i gotowe, węże od chłodnicy połączyć - ja np. dokupiłem ori wąż używkę na allegro i połączyłem go z magistralą wody robiąc 1 złączkę której nawet nie widać i od cała filozofia
  15. Co do oleju nie wiem, ale sprawdź czy na chłodniczce spalin, albo gdzieś w jej okolicach nie masz wycieków Dodatkowo możesz zobaczyć czy nie masz "majonezu" na korku od oleju, albo kupić i zrobić test na obecność spalin w układzie chłodzenia