Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

NikeFan

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About NikeFan

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/24/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowskie Góry
  • Zainteresowania
    Budownictwo , mechanika , elektronika , wędkarstwo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    C32SE GTS VC

Recent Profile Visitors

311 profile views
  1. Jestem w kontakcie tel. z mechanikiem (Czestochowa) a jestem z Tarn. Gor. Czujnik cisnienia oleju w skrzyni . Po dniu dzisiejszym rozebrane wszystkie kostki polaczeniowe od skrzyni i lutowane piny kazdy osobno(3 kostki polamane, 2 zgnite) Zrobie foto pocalej operacji . Wstepna diagnoza - polaczenia zasniedziale , ciagle bledy , wilgoc. Operacje - polaczenia NA STALE bez kosci , diagnostyka Tech-em i jazda probna . Jutro odbior wiec zrobie fotki i wrzuce A wiec...... Fotki w weekend (sporo pracy do pozna) Samochodzik pod oknem smiga jak ta lala co zostalo zrobione : -poprawione polaczenia kosci ABS-u (po skasowaniu bledow i ruszeniu kostka , bledy na nowo sie pojawialy - naprawa polegala na skrzywieniu pin-ow aby kosc nie miala ''luzow'' oczywiscie nie do przesady) -usuniecie kosci skrzynia-komputer i zrobione polaczenie na ''stale'' - kazdy pin osobno lutowany,izolowany (powodem byla zasniedziala kosc i podatna na wilgoc z racji czego wyeliminowana ) -mostki po lini CAN (wytlumaczyl ze polaczenie wygladalo tak: cim->modul reflektora->abs->skrzynia biegow->komputer wiec jak wyrwiesz lampe silnik nie odpali , jak cos z skrzynia silnik nie odpali , uszkodzisz abs silnik nie odpali wiec ominiete w taki sposob by w razie awarii ktoregos z podzespolow , silnik odpali a blad zauwazy komputer i poinformuje mnie o tym ) To tyle co do problemu ze skrzynia w moim przypadku i problem znikl (od niedzieli bede testowal jak cos wyskoczy to opisze) z komputera podczas awarii zczytano blad czujnika cisnienia oleju w skrzyni biegow . Dodatkowo wymienil uszczelki pod klawiatura , skasowal bledy , wymienil swiece (byly Bosch zalozyl NGK chyba 4elektrodowe) zmienil olej w skrzyni i zatankowal :D:D:D:D Jestem zadowolony po przejechaniu 40km jak cholera ! Nie szarpie , plynnie przechodzi na wyzszy badz nizszy bieg (wczesniej czasem szarplo z 2 na 1 badz 3na 4) Jak narazie zachwalac pozdrawiam
  2. Przygotowanie do zimy

  3. Studiowalem Po zczytaniu bledow czujnik ''jakis''ma problem i skrzynia pracuje w trybie awaryjnym . Jak juz wspomnialem na poczatku histori kupna Viki , skrzynia byla po naprawie a ''mechanicy'' zabrali sie do tego strasznie niechlujnie :/ Znajomy przejrzy instalacje po kolei czy czasem jakis pin nie jest odizolowany i przez niego wyskakuja bledy. Opisze wszystko po zabiegu dla przyszlych pokolen
  4. Pierwszy problem z Viki , mianowicie po trasie Lublin-Chelm , Chelm-Kielce i wkoncu Kielce-Tarnowskie Gory pojawil sie problem podczas jazdy z zmiana biegow . Skrzynia automatyczna (model jeszcze sprawdze) silnik z32se. Silnik kreci TYLKO do 2500obr. , swieci sie Check Engine a na trybie awaryjnym wyswietlatylko 2 i 5 Pisze wieczorem wiec w poniedzialek moze cos znajomy pomoze ale meczy mnie to:( Autko chodzilo ok , na trasie wyskoczylo autko z kluczem - zatrzymalem samochod , zgasilem a po ponownym odpaleniu autko zniklo zapalil sie check i do 2500obr pociagnie ale nic wiecej ....... Jakies pomysly ?
  5. Michał34 - Też nie narzekam,ale sprwadzając testy i porównując Continental,Dunlop i Nokian to na przyszłu rok i zimowe buty wybiore Conti. Odnoszę się do porównania tych 4-marek jeśli chodzi o głośność w środku,na zewnątrz,opór toczenia,droga hamowania (mokro,sucho),spalanie. Nie polecę już Pirelli P7 , Hankook , Nexen - słabe właściwości a wysoka cena . Rozymślałbym jeszcze nad Turanza ale to temat na następne lato Podzrawiam
  6. Nad butkami na zimÄ , podwyĹźszenie gwintu , szukam grila Irka i dokĹadki zderzaka przĂłd ;)

  7. Crazy- z takimi już kupiłem , kwestie zmian po wyższych kosztach zostawiam na później (jestem w trakcie budowy) Dobrze znać opinie innych
  8. Podejrzewam , że od obrotów . Jeśli utrzymują się około 2000/min to tak jak byś sam dodawał gazu Jak by utrzymywały się w normie tj. 600-900 (w zależności od silnika) wtedy wraz z obrotami spada prędkość Jak chcesz sprawdzić sprzęgło , rozpędź samochód do około 50km/h np na 4 - wciśnij sprzęgło , zwiększ obroty i puść sprzęgło . Jeśli wróci odrazu do wysokich obrotów i zacznie przyspieszać - jest ok . Jeśli ''poślizgnie się'' możliwe że po trochu się kończy . Są inne sposoby może prostsze , wystarczy poszukać . P.S. Przy ślizganiu sprzęgłą też nie pójdziesz z piskiem opon
  9. Wybacz ale nie słyszałem , nie miałem okazji interesować się tematem. Co do wd40 - nie rozumiem . Ma właściwości smarne więc w czym tkwi problem?
  10. Betka dalej jezdzi (już 6 rok ) i nic sie z silnikiem nie dzieje (odpukać). Nie konserwatysta tylko posłuchałem rady osoby, która już 16 lat użytkuje Punto z 1995r. i do dziś wygląda jak nowe . Nie zaszkodziło a może coś pomogło , nie wnikałem . Poza tym nie jestem pierwszy , który tak zrobił a z tego co piszą w internecie ma to jakieś zalety w starych samochodach
  11. Psiknij WD40 i wkładaj kilka razy w tą i spowrotem , jeśli nie pomoże może ''życzliwy'' sąsiad wsadził zapałkę ? Wtedy wyciągnąć wkładkę i głebiej sprawdzić ew. wymiana co niesie za sobą wymiane stacyjki itp ( klucz osobny do drzwi , klucz osobny do stacyjnki Twój wybór)
  12. Po przyszłej zimie Dobry lakiernik daje gwarancje na 2 zimy (nie mylić 2lata) . Sprzedałem swoją Cali ze względu na rdze , żałuję bo 2 tyg po sprzedaży na żyletki .... Co do tematu jak są drobnostki opłaca się robić , więcej znaczy drożej , drożej znaczy nie opłacalne = zmienić Opelka na następnego , mnie zajeło 5lat .......
  13. Nieźle Może stara metoda ale ''przyszły'' teściu czasem pomoże Raz na jakiś czas dolewam denaturatu na połowe zbiornika , w e36 1.8i + lpg działa , zalał bym 98 super i przegonił . Głownie jeździsz miasto czy trasa ? Lubie stare metody bo są skuteczne , komputery dla mnie to czarna magia Nagar ? zużycie częsci ? wytarte pierścienie?
  14. Użyj płynu hamulcowego na pare godzin zalej i sprawdź , na zapieczone śruby zawsze działa kiedy nie domaga wd40 a niechce zejść
  15. Dołącze do tematu żeby koledzy napisałi rozmiary i rozstaw oponn przy takich osiągach a dlaczego ? Mając Calibre 206/55/16 195km/h maxxx , zakładając zimowe 195/65/15 210km/h max więc coś w tym jest a przy 225 jaką masz wysokość 45 czy 55 ?
×
×
  • Create New...