Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maxxx123

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About maxxx123

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/13/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B 2.5 170KM Kombi i Vectra B 2.0 Diesel HB

Recent Profile Visitors

238 profile views
  1. U mnie tak sie działo i na benzynie i gazie, po wymianie cewki zaplonowej na używke z benzyny i świec oraz kabli i filtrów na nowe, wysokie obroty utrzymywały sie tylko na gazie. Po wymianie silniczka krokowego ustało i na gazie Vectra B 1.8 16V + gaz
  2. Ehh, tak to mozna jedynie z fusów wróżyć Sprawdz najpierw samo turbo czy wirnik sie obraca bez problemu i załącznik turba od gruszki chodzi bez oporów, zaznaczony strzalkami, tak powinien sie wychylac na ok 1 cm. Jesli tak to sprawdz polaczenia, czy nie ucieka gdzies podciśnienie, najlepiej tez błąd odczytaj, później możesz sprawdzić elektrozawór i pompę próżniowa i może na coś trafisz
  3. Ogolnie to sie na niego mówi czujnik położenia walu. Jak sprawdzic, jest na filmiku ponizej: https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU W mojej 97' 2.0 vectrze b dti wywalało błąd dopiero po nagrzaniu się do 90 stopni. Obrotomierz przestawał działać, i załączał się jakby tryb awaryjny, silnik chodził nierównomiernie,a po zgaszeniu go, nie dało sie go odrazu odpalic, mozna bylo krecic do woli, trzeba bylo poczekac az ostygnie. Czasem po odpaleniu się pokazywała kontrolka tez na chwilkę, dosłownie 5 sec. Ale było wtedy też turbo sp*****zielone, wiec możliwe że to nie od czujnika
  4. Na powrocie z pompy do baku najlepiej zassac paliwo, później plak w kolektor przy odpalaniu lub chwile pokręcić i układ odpowietrzony
  5. Kraków ok. 800 złociaszy, prowadzą naprawy wysyłkowe, mega firma, polecam, pompka jak nowa http://naprawa-pomp.pl/pompy_wtryskowe_naprawa_i_regeneracja_pomp_vp29_vp30_vp44.html
  6. Co to za klekotanie w 1:15 ? To od tego mechanizmu różnicowego? On tam jest pod ta klapką? https://www.youtube.com/watch?v=cUHOgsh5jbw&feature=youtu.be Luzy na lewym kole: https://www.youtube.com/watch?v=vJnkbRfssao&feature=youtu.be Luzy na prawym: https://www.youtube.com/watch?v=jB8uo0jvpMo&feature=youtu.be Obracanie się kol bez klocków, lewa i prawa strona, na 1szym biegu: https://www.youtube.com/watch?v=J2AKFL6_VH8&feature=youtu.be Czyli mechanizm różnicowy, przegub zew lewy i osłona przegubu wew z lewej do wymiany ?
  7. Oki, dzięki za zainteresowanie tematem. Podziałam z przegubami najpierw i zobaczymy czy to to
  8. Nie przesadzaj już, sprawna pompe używkę do 2.0 kupisz za 600 złociaszy z wysyłką, a taka po regeneracji za 800 złociaszy. Wiec w sumie nie jest zle A stara mozesz zawsze sprzedać za kilka stów Lub swoja zregenerować http://naprawa-pomp.pl/pompy_wtryskowe_naprawa_i_regeneracja_pomp_vp29_vp30_vp44.html
  9. Doładować aku na full, bo mógł się trochę rozładować po próbach, dużo plaka i próbować jeszcze raz. Sprawdź też czy trójniki od przelewów nie są gdzieś połamane. Oraz czy dochodzi paliwo z baku do filtra. Najlepiej zaciągnąć je przez przewód doprowadzający.
  10. Ja od pompy te przewody paliwowe odkręcałem przy czyszczeniu, bo inaczej się nie da pokrywy zdjąć Całe je najlepiej wyjąć, nie da się ich później pomylić w żaden sposób. Te przewody są metalowe, wiec lepiej ich nie odginać, bo później jaja mogą być i będzie trzeba nowa używkę dokupić Ja zdejmowałem również przelewy, a że były w stanie dramatycznym, to mi się w rekach posypały, wiec musiałem też wężyk 0,5m bodajże 3,6mm (10zł/1m) i trójniki sztuk 3 dokupić (1zl/sztuke)
  11. Czyli wychodzi na to ze poduszki sa ok ... Byłem teraz sprawdzić jeszcze jedna rzecz, mianowicie jaki jest opór na kolach, gdy próbuje nimi obracać i po stronie gdzie jest rozwalona zew osłona przegubu, zęby obrócić kołem, (doklanie to tarczą, bo kół nie ma założonych), trzeba dużo siły włożyć, tak dużo ze musiałem sobie pomoc śrubokrętem włożonym w otwór tarczy, a i tak ciężko było zrobić pełny obrót Czy takie opory na jednym kole mogą powodować, że auto szarpie na jedynce i 2 oraz że na każdym biegu po naciśnięciu gazu napęd przenoszony jest z wyczuwalnym opóźnieniem, (tak samo jest z hamowaniem silnikiem (po puszczeniu gazu trzeba odczekać 1-2 sec zanim auto faktycznie zacznie hamować silnikiem)).?
  12. Vectra b 2000 rok 2.2 Diesel Kombi, silnik Y22DTH, Ale jaja Z przegubami to tak podejrzewałem właśnie. I jak ten silnik teraz doprowadzić do porządku ? Dużo będzie z tym roboty ? Bo zastanawiam się czy na części go nie opchnąć.
  13. Wężyki sobie powymieniaj, bo to groszowa sprawa i będziesz wszystko wiedział, ew te trójniki/łaczniki jak są w złym stanie.
  14. O ile dobrze mowie to od strony pasażera powinny być dwie poduszki, jedna górna, tam zaraz kolo rozrządu, i jedna dolna połączona z sankami, tak ? Zdjęcie poduszki od kierowcy, tej przy kole: Zdjęcie od strony pasażera: I tu ta 2ga powinna być, tak mi się wydaje w każdym bądź razie, bo ta górna jest w dobrym stanie, bo ja podmieniałem od innego modelu i szarpało nim jak szatan tak samo Najbardziej jest uszkodzona osłona przegubu zewnetrzny, zdjecie ponizej: I tutaj wewnetrzny po tej samej stronie: Szarpalo by nim jak szatan, przez to ? I jak to sprawdzić zeby miec 90% pewnosci ? Cały przegub do wymiany ?
  15. Witam, przy niskich obrotach i ruszaniu z 1 i 2ki autem szarpie, tak jakby silnik chciał jechać, ale auto jedzie z opóźnieniem, czy to może być spowodowane tym, ze brak jest jednej poduszki ? Dokładnie od strony pasażera dolnej. Urwana została czy coś, nie było jej już przy zakupie auta Dodatkowo lewarek biegów jest jakby nie w takiej pozycji co powinien być, w dolnym lewym rogu. Dodatkowo z wad to są rozwalone osłony przegubów, te takie gumowe, obydwie. Tak ze można zajrzeć do środka i widać smar Na rysunku ta poduszka jest oznaczona nr 1. Pozostałe poduszki są ok, ta z nr 2 jest mega zardzewiała i tez trochę podejrzanie wygląda w sumie, ale jest Zrobie zdjęcie w dzień to wkleję. AAA i jeszcze z auta dobiegają dziiwne dzwieki, przy ruszaniu jakby strzelanie paskiem klinowym czy cos. I po puszczeniu sprzegla wystepuje metaliczny dzwiek, stukot. Błędów brak.Usterka występuje tez podczas hamowania silnikiem, praktycznie na każdym biegu
×
×
  • Create New...