Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk-84a

Forumowicz
  • Zawartość

    673
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

patryk-84a wygrał w ostatnim dniu 2 Wrzesień 2017

patryk-84a ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Neutral

O patryk-84a

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1984.07.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Zainteresowania
    Elektronika, elektryka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

763 wyświetleń profilu
  1. amortyzatory - dobór

    Jak ci wszyscy mowia ze obnizone to niech dobiora na wlasna odpowiedzialnosc. W vin nic nie ma o obnizonym zawieszeniu wiec raczej standardowe. A jak ktos obnizal sam to juz ty musisz wiedziec co tam jest. Zawieszenie obnizone albo sprezyny juz tak ugniecione lub pekniete ze wyglada jak obnizony :D.
  2. amortyzatory - dobór

    Czym sie roznia amorki przednie przedlift a polift? Bo zawieszenie raczej jest to samo.
  3. amortyzatory - dobór

    Sprezyny beda ok. Nie wiem czy laczniki stabilizatora nie beda do zmiany. Bo przy ids sa takie wygiete. Masz wyzej linka fo tematu o zmianie.
  4. amortyzatory - dobór

    Nic nie trzeba wylogowywac. Wymieniasz amorki i wylaczasz kontrolke w zegarach techem lub opkomem i to wszystko.
  5. amortyzatory - dobór

    Mozesz zalozyc zwykle amorki zamiast ids. Z tym ze modul bedzie walil bledem na zegarach ze przerwany obwod przednich amorkow. Trzeba wylaczyc wtedy kontrolke w zegarach. Nie wiem tylko jak beda zachowywaly sie tylne amorki, tzn przod bedzie staly a nie wiem czy tyl bedzie zmienial parametry i jak sie bedzie na tym jechalo. Byc moze tyl tez trzeba bedzie zmienic na zwykle. Reszta funkcji sporta bedzie dzialala. Amorki z ids mozna tez regenerowac. Za regeneracje wolaja ok 400zl z tym ze musisz oddac swoje. Wiec zamawiasz i potem odsylasz swoje.
  6. amortyzatory - dobór

    Dzieki. Wlasnie sie zastanawiam miedzy sachs a bilstein.
  7. amortyzatory - dobór

    W0L0ZCF6848059994 Bilsteiny tez mozna dobierac do zawieszenia czy poprostu pcha sie b4 i tyle?
  8. amortyzatory - dobór

    Wiec raczej polecacie sachsy niz bilsteiny? Szukam czegos na przod do przedlifta z obnizonym zawieszdnism -20.
  9. Zmiana podświetlenia

    Wymienial ktos ledy w operze grundig? Sa tam takie male okragle firmy Osram. Ostatnio wymienialem ledy w operze i lutowalem zamuast tych okraglych 0805. Wszystko ok. Ledy wlutowane prawidlowo. Niestety cos jest nie tak. Ledy nie swieca i pojawilo sie na nich spore napiecie ok 11V. Na kilka ledow jest jeden tranzystorek sterujacy i kilka rezystorkow. Po za ledami ktos jeszcze cos wymienial? Opera grundig. Inne radia nie maja takich okraglych diod. W cd30mp3 grundiga moze byc podobnie.
  10. Wymiana uszczelniaczy trawersów

    Gdybym wiedzial ze z tym bedzie tyle problemu to bym nawet pomierzyl jakies odleglosci by potem tak samo dokrecic :D. Ale myslalem ze zrobie jak w opisie i bedzie git. No jak narazie od ostatniej naprawy caly czas jest ok.
  11. Wymiana uszczelniaczy trawersów

    Czyli nie patrzec na jakies tam 360st tylko dokrecic z wyczuciem do konca az trawers dojdzie do glowicy i poczuje znaczny opor pod kluczem? Bo te dokrecanie o 360st wprowadzilo mnie w blad. Myskalem ze trawers ma byc odsuniety od glowicy.
  12. Wymiana uszczelniaczy trawersów

    No rozumiem to. Jest logiczne. Tylko co znaczy dobrze przykrecic :D. To jest slowo klucz na ktore nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Znalazlem info ze fokrecic do wyczucia oporu i potem jeszcze o 360st. Tylko co znaczy do wyczucia oporu? Czy trawers w miejscu sruby musi dojsc do oporu do glowicy i to jest ten opor? A potem jeszxze o 360st. Czy opor mam poczuc dokrecajac reka a potem kluczem o 360st?
  13. Wymiana wyświetlacza na kolorowy

    No wlasnie. Sprawdzalem na zdjeciach jego wtyczki. Ma wsxystkie sygnaly co potrzeba w liftowym cid. Wiec tak jak piszesz pewnie BCM.
  14. Wymiana wyświetlacza na kolorowy

    Cim ma stary bo narazie nie potrzebuje sterowania z kiery. Zadnych innych modulow nie wymienial. Klimatrinika nie musi zmienic bo go poprostu nie ma. Ma klime nanualna. Radio gra, wszystko zalogowane, index ustawiony. Spalanie itp pokazuje. Jedyny problem z trybem auto. Hmm tak mysle o tym can. W 2002r sciemnianie odbywalo po dodatkowym kablu. A w polifcie do cid dochodza 3 rozne cany. Mozliwe ze na can sredni i szybki a brakuje mu canu niskiego. Zaraz to zweryfikuje.
  15. Wymiana uszczelniaczy trawersów

    No wlasnie zadnego info nie ma z jaka sila dokrecamy trawers. Jedyne info jakie znalazlem to dokrecic do wyczucia oporu i potem o 360st. Takie wysokie cisnienie o ktorym piszesz uszczelniane jest kulka w trawersie i stozkiem we wtrysku. Uszczelka metalowo gumowa uszczelnia to co nie uszczelni kulka. W powrocie nie ma cisnienia 190atmosfer bo te gumowe wezyki strzelaly by jak baloniki :D. 4bar podawalem na przelew by dorawdzic szczelnosc po montazu.
×