Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk-84a

Forumowicz
  • Postów

    588
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

patryk-84a wygrał w ostatnim dniu 8 Styczeń

patryk-84a ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Neutral

O patryk-84a

  • Urodziny 1984.07.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Zainteresowania
    Elektronika, elektryka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

532 wyświetleń profilu
  1. Ten temat zniknal? Odnosnik nie dziala.
  2. Tak, wersja profesjonal tez china clone. Bcm np nf tez zalogujesz opkiem tak jak moduly drzwi. Zrobisz konfiguracje can, zmienisz vin. Ale niestety w programowanie wariantow nie wejdziesz juz. Wtedy juz tylko vauxcom.
  3. Ja loguje opkiem moduly jp jn bez problemu. Konfiguracje wariantow za to tylko vaux com daje rade zrobic.
  4. Zalogujesz/wylogujesz kazdym opkiem, ale konfiguracjie wariantow zrobisz tylko vauxcomem.
  5. No tak to latwiejsza sprawa wtedy.
  6. No chyba ze dalo by sie dopisac do plyty jezyk polski. Mozna sprobowac wszystko zmienic tak jak jest w innych jezykach. Np tam gdzie sa skroty typu DE, GB itp zmienic rowniez na PL. Moze dalo by sie wtedy wywolac ori j. Polski. Wolek tez jakos jednak dodal swoj j. Polski.
  7. Komunikat stad ze jest on z wyswietlacza ktory ma j. Polski. Na chwile wysw zmienia sie na polski ale orientuje sie ze radio nie ma pl i spowrotem zmienia na ang. No jesli masz taka plyte i dobrze by pokombinowac to zmienisz na polski. Tyle tylko ze tlumaczac np z j niemieckiego bedziesz mial polski pod niemieckim. Wtedy caly system bedzie musial chodzic na niemieckim. Zakladke radia bedziesz mial po polsku a komunikaty BC po niemiecku bo w wyswietlaczu pod niemieckim bedziesz mial niemiecki.
  8. Wyswietlacz ma polski za to radio go nie ma. Nie spolszczysz plyta radia poniewaz nie ma plyty z polskim. Gdyby ktos mial taka plyte napewno pojawila by sie szybko na portalach aukcyjnych lub ktos oferowal by spolszczenie w ten sposob. Opcomem nic nie zdzialasz, nawet techem2 tez nie. Chcesz polski to napisz do kolegi Wnekus z tego forum. Trzeba wgrac zmodyfikowane softy do radia i wyswietlacza i bedziesz mial po pl.
  9. Gorne przewody na silniczek skladania, dolne na krancowke skladania. Widocznie cos nie tak z krancowka. Zobacz czy idzie rozebrac ta dolna czesc. Wyglada jakby ta czesc byla wcisnieta na zaczepach. Skoro rozlaczenie wtyczki pomaga to pewnie krancowka ma zwarcie jakies lub jest caly czas wcisnieta. Rozbierz i sprawdz, nikt tego za ciebie nie zrobi
  10. Ja naszczescie nie jezdze z tylu :D. A jak ktos bedzie chcial jechac u mnie z tylu niech sobie dwie pary gaci zalozy
  11. Koncowki i tak musze kupic bo chce trapezowe jak w opc. Mam do kupienia jakis wydech z trapezami z kwasowki za 650zl. Koncowki zamienniki mozna kupic za 200zl. Rura nie wiem ile ale chyba nie 400zl. Mam dylemat
  12. Ja sie zastamawiam czy nie wywalic koncowego i w jego miejsce dwie rury z samymi koncowkami. Co myslisz o takim rozwiazaniu? Jesli nie duza roznica w glosnosci to po co przeplacac za wydechy.
  13. Glosniej jest bez tlumika koncowego?
  14. Raczej zadna reakcja bo masz w miejsce ori zaworka podlaczony inny spelniajacy jego funkcje.
  15. A jak wam szla wymiana oslony z tylu :D? Przod wymienilem heble bo nie trzeba ruszac oslonki. Troche obawiam sie ruszyc tyl. Podobno moze byc problem ze zdemontowaniem piasty?