Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk-84a

Forumowicz
  • Zawartość

    647
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

patryk-84a wygrał w ostatnim dniu 2 Wrzesień

patryk-84a ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

18 Neutral

O patryk-84a

  • Urodziny 1984.07.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Zainteresowania
    Elektronika, elektryka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

696 wyświetleń profilu
  1. Moduł UEC

    Pewnie cos tam w techu jest. Opek w takich modulach jak rec, ddm, pdm, cim, bcm ma taka funkcje programuj immobilaizer tam sie wpisuje kod zeby nie wywalalo bledu immobilaizera. Uec nie ma tej funkcji i praktycznie jesli wyciagniesz go z auta z identycznym wyposazeniem to praktycznie nic nie trzeba progrsmowac ani nic i dziala odrazu. Jedynie to vin. Dlatego uec nie programuje sie identycznie jak pozostale moduly. No ale i tak mnie przdgadasz, odwrocisz kota ogonem i tak wyjdzie na twoje :D. Dla mnie logowanie to poptostu reset modulu starym kodem i zalogowanie nowym swoim. A programowanie to swoja droga.
  2. Moduł UEC

    To jak go zalogoeac chcesz bez kodu ;)? Nic nie logujesz tylko ustawiasz konfiguracje can, konfiguracje wariantow i vin wklepujesz swoj.
  3. Moduł UEC

    Nie. Uec akurat nie wymaga logowanua. Nie pyta o kod.
  4. UWA - nie masz instalacji?

    Soft niexwazny mozna latwo zaktualizowac. Patrz tylko na cene i w miare zeby byl komplet. Mikrofon, stelaz, modul z wtyczka. Ja zrobilem tak ze kupilem sam modul od znajomego, niewylogowany bez niczego, sam modul. Oddal mi go za 50zl. Do tego dokupilem stelaz w aso za 30zl dzieki koledze Zeberko. Mikrofon 50zl od kolego Val. Modul dalem do zaktualizowania i wylogowania koledze Wnekus za 50zl. Wtyczke kupilem od kolegi Pszczo z kilkoma innymi rzeczami i wyszla pewnie kilka zl albo gratis. Takze za niecale 200zl mam komplecik do zamontowania. Czasem na alle ktos moduly uwa sprzedawal za male pieniadze piszac ze to inny modul. Warto poszperac.
  5. UWA - nie masz instalacji?

    Pasuje wtyczka od wyswietlacza 32piny.
  6. Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Jak dioda gasnie to cos z podlaczeniem, zasilaniem lub programowaniem nie tak. Ja probowalem podlaczyc sporta do 2.2dti. Po podlaczdniu i zaprogramowaniu przycisk zapalal sie na stale z tym ze zero reakcji tak jakby sporta nie bylo. Kilka pytan: 1. Kto podlaczal ci tego sporta? 2. Zasilanie do sporta dochodzi? 3. Mozesz vauxcomem wejsc w modul CDC? 4. Skad brales can?
  7. Nie pamietam dokladnie ale badalem kiedys temat. Pompa miala inne numery dla opc, serwo tez chyba mialo inne numery. Jak bede mial chwile to lukne do epc. Bo to juz jakis czas temu patrzalem.
  8. Wg epc elementy ukladu hamulcowego sa inne tylko pod opc. 314/292 wszystko to samo co w mniejszych.
  9. Orginalna wtyczka do haka z ori wiazki. A teraz masz dokladany hak z dolozona wiazka oddzielna.
  10. Do zaworka podcisnienia. Czujniki powinny byc dwa kolo lamp. Ogulnie to brakuje ci plastikowych oslonek obok lamp i za nimi powinny byc czujniki.
  11. A no faktycznie :D. Zapomnialem o operze a mialem ja jakis czas :D.
  12. Zawsze mozesz tkwic dalej w tym przekonaniu ;). Nie bylo fabrycznych wzmacniaczy w vc, nawet zadne radio fabryczne nie ma wyjsc na wzmacniach ;). Ktos to dokladal i tyle. Do tego jeszcze byle jak pod kanapa...
  13. bi-xenon AFL

    Ja ustawialem na stacji swoje lampy i ustawiane byly zarowno w pionie i poziome. Niestety troszke brakowalo i sie zakres regulacji skonczyl. Rozbieralem silniczek od skretu i pewnie ciegienko przykrecilem nie w tej pozycji. Bede musial wyciagnac lampe, przestawic ciegienko i jeszcze raz na regulacje
  14. bi-xenon AFL

    Nie przejmuj sie. Tu co drugi brednie pisze o czyms z czym nawet kontaktu nie mial albo widzial u kogos na zlocie...
  15. bi-xenon AFL

    Przeslona podnisi sie za kazdym razem gdy tylko dlugie zalaczysz. Po montazu lamp i kalibracji nalezy je ustawic recznie na stacji diagnostycznej.
×