Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk-84a

Forumowicz
  • Zawartość

    815
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

patryk-84a wygrał w ostatnim dniu 2 Wrzesień 2017

patryk-84a ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

25 Best

O patryk-84a

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1984.07.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Zainteresowania
    Elektronika, elektryka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI OPC Line

Ostatnio na profilu byli

973 wyświetleń profilu
  1. patryk-84a

    Sprężyny H&R

    Ooo az takie niskie sa :D? No to szukam sprezyn o takich numerach. Na przod tez kupiles te z cyfra 2? Podeslij foty jak to wyglada. Moze byc na mesengera tez.
  2. patryk-84a

    Sprężyny H&R

    Dti nacisk na os przednia ok 1130kg czyli na przod 29319-2 VA. Nadwozie liftback czyli na tyl 29319 HA. Wazne by to stalo w miare rowno. One sa tez automatycznie sztywniejsze niz ori? Niechcialbym by np na nierownosciach przycieraly mi kola o nadkola.
  3. patryk-84a

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    A to ze po przeczytaniu kilku stron myslisz ze wiesz wsxystko to sie mylisz. Ktory rok auta?
  4. patryk-84a

    Sprężyny H&R

    Pod 2.2 dti beda te same na przod co do 1.9cdti?
  5. Przeczytajcie wyżej co napisałem jest jasno napisane w przypadku afl i bez afl. Oburzenie bo myślę ze mam do czynienia z facetami myslacymi i umiejacymi czytać ze zrozumieniem a nie z dziećmi ktorym kilka razy trzeba pisac to samo praktycznie post pod postem :D. Suchy ty masz raczej ok przerabialismy twoj przypadek jakis rok temu...
  6. Podpinaj gdzie chcesz. Napisalem wyzej jak powinno byc ale ktos tu chyba próbuje na sile swoje mądrości wciskac. Nie ma afl to piec idzie z pinu 25 a ty sie czepiasz pinu 16. Po za tym nie wiem co to za przewod, raczej tam go nie powinno byc. Nie widac by cos bylo dokladane z zasilaniem bialym przewodem? W oplu wszystkie zasilania sa czerwone. Jakis drut wg mnie.
  7. Blad dotyczy odbiornika zdalnego sterowania. Przerwany obwod. Czyli w zaprogramowany jest odbiornik a fizycznie go brak.
  8. Masz AFL? Wg schematu jesli jest afl to podlaczasz pod pin16 a jak brak afl to pin25.
  9. Wieczorem ci napisze jak cos.
  10. W jakie z28 wchodzi :)? Z28 to wtyczki bcma :D? A to dobre. Mieć schemat to nie wszystko, trzeba jeszcze umieć go czytać. Przewod idzie w rzeczywistosci tak jak na schemacie i bzdur nie pisz. Żaden bcm. Idzie bezposrednio z x10 do x26 jak wyzej napisane i nic po drodze nie ma.
  11. Widac na schemacie ze dla z28 idzie ze zlacza x10 z pinu 2 do zlacza x26 pin 24.
  12. U mnie wali bledem przerwany obwod pompki obiegowej. Ale czesto tez nie uruchamia sie jako dogrzewacz bo blad jest aktywny. Po kilku próbach kasowania w koncu sie usunie. Czasem nie chodzi dlugo i nagle zaskoczy jako dogrzewacz. Blad jedynie ten od pompki. W pompce jest jakas elektronika?
  13. patryk-84a

    Tarcze zegarów opc

    No musze napisac do moman. Wczesniej nie mial czasu a chcialem jeszcze indywidualne kontrolki.
  14. patryk-84a

    Tarcze zegarów opc

    Teraz jest zimno. Poczekaj na upaly gdzie w aucie bedzie i 50st czasami ;).
×