Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk-84a

Forumowicz
  • Zawartość

    635
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

patryk-84a wygrał w ostatnim dniu 2 Wrzesień

patryk-84a ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

18 Neutral

O patryk-84a

  • Urodziny 1984.07.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Zainteresowania
    Elektronika, elektryka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

655 wyświetleń profilu
  1. Orginalna wtyczka do haka z ori wiazki. A teraz masz dokladany hak z dolozona wiazka oddzielna.
  2. Do zaworka podcisnienia. Czujniki powinny byc dwa kolo lamp. Ogulnie to brakuje ci plastikowych oslonek obok lamp i za nimi powinny byc czujniki.
  3. A no faktycznie :D. Zapomnialem o operze a mialem ja jakis czas :D.
  4. Zawsze mozesz tkwic dalej w tym przekonaniu ;). Nie bylo fabrycznych wzmacniaczy w vc, nawet zadne radio fabryczne nie ma wyjsc na wzmacniach ;). Ktos to dokladal i tyle. Do tego jeszcze byle jak pod kanapa...
  5. bi-xenon AFL

    Ja ustawialem na stacji swoje lampy i ustawiane byly zarowno w pionie i poziome. Niestety troszke brakowalo i sie zakres regulacji skonczyl. Rozbieralem silniczek od skretu i pewnie ciegienko przykrecilem nie w tej pozycji. Bede musial wyciagnac lampe, przestawic ciegienko i jeszcze raz na regulacje
  6. bi-xenon AFL

    Nie przejmuj sie. Tu co drugi brednie pisze o czyms z czym nawet kontaktu nie mial albo widzial u kogos na zlocie...
  7. bi-xenon AFL

    Przeslona podnisi sie za kazdym razem gdy tylko dlugie zalaczysz. Po montazu lamp i kalibracji nalezy je ustawic recznie na stacji diagnostycznej.
  8. Cos dokladane. Ten ekranowany to albo antenowy albo sygnalowy audio moze do wzmaka? A ten niebieski moze byc pilot zalaczajacy wzmacniacz. Bys chociaz odwinal tasme z koncowki tego grubego przewodu to wiecej bylo by widac.
  9. bi-xenon AFL

    Wiec tak jak mowilem. Jesli bixy to nie halogeny jako dzienne bez csm.
  10. bi-xenon AFL

    To sprawdz czy w twoim uec da rade.
  11. bi-xenon AFL

    Uec musisz miec pod bixy. I raczej nie ma full czy nie full. Bixy byly chyba dopiero cos od 2004r i tak jak pisalem w uec pod bixy raczej nie ma juz dziennych w halogenach. Taka opcja byla w uec pod h7/xenon w przedliftach. Csm to modul can smart module. Koszt ok 200zl + kw. Mozna w nim ustawiac dzienne w roznej konfiguracji, mozna ustawiac swiatla na powitanie lub pozegnanie z kluczyka, lub animacje swiatel. Mozna ustawic opc scan czyli wskazowki zegarow robia pelen wychyl po zaplonie. Sygnal dzwiekowy z kluczyka, informacja o zapelnieniu dpf i pewnie wiecej o ktorych zapomnialem.
  12. bi-xenon AFL

    W uec w wariantach. Ale tylko w przedliftowych uec. Uec pod bixy juz tego nie obejmuje niestety. Jak chcesz halogeny to jedyne rozwiazanie to CSM.
  13. UWA - nie masz instalacji?

    Aaaa w ten sposob. To wylogowujesz zestaw z dawcy, wylogowujesz swoj zestaw, przekladasz radio, logujesz i ustawiasz sredni can w radiu pod swoje auto. No i oczywiscie trzeba przelozyc poleczke z aux i wyplatac z wiazki kabel radio -> aux.
  14. Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    W sterowniku silnika aktywowales?
  15. wymiana radia / wymiana wyświetlacza

    100 za samo radio? Gdyby to byl komplet z gidem to moze cena i spoko. Niektorzy za ta cene sprzedaja cd30mp3. Mial bys chociaz mozliwosc mp3 odtwarzac.
×