Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Apman

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Apman

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/25/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    EL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC

Recent Profile Visitors

134 profile views
  1. Moim zdaniem kodowanie wtrysków nic nie da, najczęściej przyczyna wysokiego spalania tkwi w nieszczelności w układzie dolotowym. Może też być problem z egrem lub klapami wirowymi.
  2. trzeba odkręcić poduchę więc jakoś wypadałoby go zabezpieczyć
  3. jeżeli cała różnica pomiędzy tymi pompami to dodatkowa wtyczka (pozostałe dwie są takie same? ilość pinów się zgadza?), która w Twoim przypadku jest zbędna, ponieważ czujnik kąta skrętu masz w cimie to może po prostu spróbuj go skalibrować i wszystko będzie ok? Zanim pojedziesz do kogoś ze sprzętem który to umożliwia (potrzebny będzie też car pass) to podłącz sobie op-coma i sprawdź czy czujnik kąta na pewno działą - w blokach pomiarowych przy kręceniu kierownicą kąty powinny się zmieniać.
  4. zależy jaki zamiennik, ale są firmy, które funkcjonują na rynku od wielu lat i mają produkty niejednokrotnie przewyższające jakością OEM więc nie należy się ich bać. Sam miałem doświadczenie z firmą cermotor - brałem u nich panewki i pierścienie do benzynowego silnika, który siedzi w mojej weekendowej zabawce i nie ma lipy. Zrobione jest już po remoncie około 30 tkm i wszystko w najlepszym porządku.
  5. Moim zdaniem jeśli kostka ma taką samą ilość pinów to bez znaczenia jest jej wygląd... nie popadajmy w paranoję
  6. Nie wieżę by nigdzie na forum nie był poruszany ten temat, ale niech Ci będzie... Potrzebujesz: - deskę rozdzielczą - poduszki powietrzne (kierowcy może być z angola, jak jest z pasażera to nie wiem) - sensor poduszek - napinacze pasów (o ile się nie mylę to detonują się wyłącznie te, które były zapięte w chwili zderzenia) - podejrzewam, że wystarczy skasować błędy op-comem - różnice między deską przed, a poliftową są kosmetyczne - skrajne kratki nawiewów w przedlifcie są kwadratowe, a w polifcie okrągłe itp. Generalnie myślę, że deski można montować wymiennie, ale przy ewentualnej odsprzedaży auta potencjalny kupiec od razu zorientuje się, że coś jest nie halo...
  7. i na poprzedniej stronie widzę też, że ktoś Ci doradził aby wywalić te piny, zaizolować a w ich miejsce wstawić te na których nam zależy, ale jakoś nie przekonuje mnie opcja takiego bałaganienia w instalacji, podobnie jak i nie przemawia do mnie argument "niezbadane są fanaberie opla" - dla picu te piny tam raczej nie figurują, po powrocie przejrzę dokładnie tę wiązkę i coś może wymyśle.
  8. Witam wszystkich, Vectra C 1.9 Tdci kombi poliftowe. dziś wziąłem się za montaż przycisku. Zaznaczam, że jechałem według opcji 2 (instalacja pod przycisk obecna, brak 3 pinu na wtyczce ABS-u). Po sporych perturbacjach z przeciągnięciem kabla przez ścianę grodziową, uzupełniłem 3 pin w kostce ABS i powędrowałem działać dalej w kabinie. Odkręciłem kostkę przy lewej nodze kierowcy, rozpiąłem i jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że pin 25 i 26 mam uzupełniony Jako, że jutro jadę na kilka dni do Krakowa dalsze rozkminki sobie darowałem i poskładałem wszystko do kupy z powrotem, ale ogólnie cały ten temat przeglądałem i takiego przypadku chyba nie było. Ma ktoś jakąś koncepcje co jest grane? BTW, po podłączeniu akumulatora i odpaleniu pali mi się kontrolka od IDS-u (ten amortyzator z wykrzyknikiem), ale dzisiaj również zmieniałem kółka na letnie to może w tym tkwi problem? Czy zwykłym ELMem skasuje ten błąd? Pozdrawiam, Apman Zapomniałem dodać że piny 25 i 26 uzupełnione są w części męskiej i w przypływie emocji przyznam się, że części żeńskiej nie sprawdziłem, ale skoro męskie są to i żeńskie pewnie też....
×
×
  • Create New...