Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

czarny145

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About czarny145

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/04/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wrocław rawicz
  • Zainteresowania
    programowanie sql, ryby akwariowe, autka;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c z18xe 2005

Recent Profile Visitors

213 profile views
  1. Panowie, drugą kwestią jest zabrudzona przepustnica, u mnie równiez obroty szły do góry po puszczaniu gazu. Wykreciłem przepustnice, wyczyscilem dokładnie ( sa tam dwie dziurki ktore często robią się niedrożne ) problem zniknął po:) Polecam dokładnie wyczyścić przepustnice. Demontaż to około 10 min.
  2. co do chwilowego spalania przy ruszaniu u mnie jest podobnie, czy ruszam delikatnie czy z gazem w podłodze spalanie na pierwszym biegu to od 33 do 38. Na dwójce od 12 do 22, pozniej już max 14 litrów, Moja vectra pali naprawdę bardzo mało. Średnie spalanie jakie komputer pokazuje mi z przebiegu 3900 km to 7,5 litra. jeżdże 50 % miasto, 50 % trasa. Jedyne co zauważyłem to zeby na trasie spalanie oscylował się koło 6l /100 nie można przekraczać 110 km/h.Powyżej 130 km/h to już smok - około 9 litrów przy jeździe w nocy do 90 km/h , chamowanie silnikiem itd to 5,3 litra ( da się? - da się!!!)
  3. 600 obrotów to troche mało na biegu jałowym, ja własnie walcze zeby było 850
  4. Ja również valeo. Tylko ze nie potrzebnie okazało sie że to świece;) Więc mam srzedaż oryginalną sagem.
  5. Obroty na pewno da się podnieść tech-em 2. Poniżej filmik. Szukam osoby z Wrocławia okolic, która mi to zrobi;) Filmik ponizej jak to się robi..
  6. Witam, odgrzewam temat, u mnie również brak podświetlenia radia. Czy ktoś tu już naprawił?
  7. Witam wszystkich, mialem problem ze swoim climatroniciem, wiec kupiłem drugi uzywany za 100 zł, radość trwała 3 miesiące - ten też przestał działać płynnie:( Czy ktos z okolic Wrocławia, pomoże mi z zimnymi lutami?
  8. powiedzcie mi prosze jeszcze czy ktoś z Was wymieniał już własnie łożysko na klimie
  9. nie pojawią się błędy po zdjęciu o odpaleniu auta?
  10. Witam, czy ktoś z Was wymieniał łożysko spreżarki klimatyzacji. Jezeli tak prosze o opis/porady. nie wiem do końca czy to łożsyko, ale nawet przy wyłączonej klimatyzacji, z okolic właśnie sprężarki dopiega dziwne buczenia, dodam ze chyba dzieki temu łożysku/spreżarce silnik lekko poszarpuje czy to mozliwe??
  11. rozwiązełeś w końu dlaczego tak jest, powiedz mi prosze jakie masz wolne obroty po czyszeniu, u mnie jest około 600 wiec małoooo
  12. Witam, naszukałem sie odnosnie czyszczenie przepustnicy w vectre c 1.8 z18xe 122, nie znalazlem żadnego poradnika odnosnie tego silnika, dużo pisza tylko o poprzednim silniku x18xe1 Prosze o porade jak to zrobic i czy wystarczy preparat np k2 do czyszczenia przepustnicy. U mnie wydaje sie ze własnie przepustnica jest brudna, bo silnik dość długo schodzi z obrotów a na dodatek przy zmianie biegu obroty lekka skacz do góry o okolo 200 obrotów. Z góry dziekuje za porady
  13. Pytanko, do jakiej wartości Ci podniesli? U mnie problem jest przy ruszaniu trzeba troszke wiecej gazu dodac a to irytujace. Dodatkowo przy tak niskich obrotach lekko silnik podszarpuje. U Cienie z jakiego powodu podnosili?
  14. WItam, prosze o informacje jak szybko nagrzewają sie Wam silniki do temperatury roboczej, u mnie trwa to około 5 min i przejechaniu około 2-3 km - troche jakby za szybko...nadmienie ze termostat mam nowy, poprzedni nie trzymał temperatury... Oczywiscie mowie o aktualnej pogodzie czyli jakies 15 stopni. Trugi problem to jak częstwo włącza sie Wam wiatrak, u mnie po około 10 min jazdy w korkach temperatura przekracza 91 stopni i już słysze wiatraki, czy to prawidłowe? w poprzednim aucie z silnikiem diesla w miesice w korkach po okolo 30 min słyszalem dopiero wentylator...
×
×
  • Create New...