Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

czarny145

Forumowicz
  • Ilość treści

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O czarny145

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1984.05.04

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    wrocław rawicz
  • Zainteresowania
    programowanie sql, ryby akwariowe, autka;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra c z18xe 2005

Ostatnio na profilu byli

186 wyświetleń profilu
  1. Panowie, drugą kwestią jest zabrudzona przepustnica, u mnie równiez obroty szły do góry po puszczaniu gazu. Wykreciłem przepustnice, wyczyscilem dokładnie ( sa tam dwie dziurki ktore często robią się niedrożne ) problem zniknął po:) Polecam dokładnie wyczyścić przepustnice. Demontaż to około 10 min.
  2. co do chwilowego spalania przy ruszaniu u mnie jest podobnie, czy ruszam delikatnie czy z gazem w podłodze spalanie na pierwszym biegu to od 33 do 38. Na dwójce od 12 do 22, pozniej już max 14 litrów, Moja vectra pali naprawdę bardzo mało. Średnie spalanie jakie komputer pokazuje mi z przebiegu 3900 km to 7,5 litra. jeżdże 50 % miasto, 50 % trasa. Jedyne co zauważyłem to zeby na trasie spalanie oscylował się koło 6l /100 nie można przekraczać 110 km/h.Powyżej 130 km/h to już smok - około 9 litrów przy jeździe w nocy do 90 km/h , chamowanie silnikiem itd to 5,3 litra ( da się? - da się!!!)
  3. 600 obrotów to troche mało na biegu jałowym, ja własnie walcze zeby było 850
  4. Ja również valeo. Tylko ze nie potrzebnie okazało sie że to świece;) Więc mam srzedaż oryginalną sagem.
  5. Obroty na pewno da się podnieść tech-em 2. Poniżej filmik. Szukam osoby z Wrocławia okolic, która mi to zrobi;) Filmik ponizej jak to się robi..
  6. Witam, odgrzewam temat, u mnie również brak podświetlenia radia. Czy ktoś tu już naprawił?
  7. Witam wszystkich, mialem problem ze swoim climatroniciem, wiec kupiłem drugi uzywany za 100 zł, radość trwała 3 miesiące - ten też przestał działać płynnie:( Czy ktos z okolic Wrocławia, pomoże mi z zimnymi lutami?
  8. powiedzcie mi prosze jeszcze czy ktoś z Was wymieniał już własnie łożysko na klimie
  9. Witam, czy ktoś z Was wymieniał łożysko spreżarki klimatyzacji. Jezeli tak prosze o opis/porady. nie wiem do końca czy to łożsyko, ale nawet przy wyłączonej klimatyzacji, z okolic właśnie sprężarki dopiega dziwne buczenia, dodam ze chyba dzieki temu łożysku/spreżarce silnik lekko poszarpuje czy to mozliwe??
  10. rozwiązełeś w końu dlaczego tak jest, powiedz mi prosze jakie masz wolne obroty po czyszeniu, u mnie jest około 600 wiec małoooo
  11. Witam, naszukałem sie odnosnie czyszczenie przepustnicy w vectre c 1.8 z18xe 122, nie znalazlem żadnego poradnika odnosnie tego silnika, dużo pisza tylko o poprzednim silniku x18xe1 Prosze o porade jak to zrobic i czy wystarczy preparat np k2 do czyszczenia przepustnicy. U mnie wydaje sie ze własnie przepustnica jest brudna, bo silnik dość długo schodzi z obrotów a na dodatek przy zmianie biegu obroty lekka skacz do góry o okolo 200 obrotów. Z góry dziekuje za porady
  12. Pytanko, do jakiej wartości Ci podniesli? U mnie problem jest przy ruszaniu trzeba troszke wiecej gazu dodac a to irytujace. Dodatkowo przy tak niskich obrotach lekko silnik podszarpuje. U Cienie z jakiego powodu podnosili?
  13. WItam, prosze o informacje jak szybko nagrzewają sie Wam silniki do temperatury roboczej, u mnie trwa to około 5 min i przejechaniu około 2-3 km - troche jakby za szybko...nadmienie ze termostat mam nowy, poprzedni nie trzymał temperatury... Oczywiscie mowie o aktualnej pogodzie czyli jakies 15 stopni. Trugi problem to jak częstwo włącza sie Wam wiatrak, u mnie po około 10 min jazdy w korkach temperatura przekracza 91 stopni i już słysze wiatraki, czy to prawidłowe? w poprzednim aucie z silnikiem diesla w miesice w korkach po okolo 30 min słyszalem dopiero wentylator...
×
×
  • Utwórz nowe...