Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

prz3m4s

Forumowicz
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

prz3m4s last won the day on September 24 2018

prz3m4s had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About prz3m4s

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/13/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałcz/Złocieniec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T

Recent Profile Visitors

559 profile views
  1. https://www.otomoto.pl/oferta...nel-ID6BQalV.html#c5da47b797 Jednomas jakby ktoś potrzebował Chyba że zdjęcia jednomasu a sprzedaje dwumase jak pisze.
  2. Tyle, że budżet się nie zgadza No poza tym signum to świetne auto, ale nie ma się co oszukiwać już leciwe i pewne sprawy zaczynają mi powoli przeszkadzać w tej starości. Nie zamierzam tym autem jeździć na pewno kolejnych 10 lat. A jednak nowy silnik to domyślam się droga inwestycja. Chcesz się podzielić informacją ile Cię to wszystko wyniosło? JBC to priv.
  3. Co jest z pompą nie tak? Jak pytałem o pompę to powiedziano mi że ori spokojnie daje radę. Jakie pompy mają koledzy z grubo ponad 300? Bartek z ZST , Kłosiu , Hapko czy Gucio...
  4. To jest bardzo dobre pytanie. Wiem, że ostal miał dość sporo w swojej viki ale nie pamiętam dokładnie ile. Jaki jest najmocniejszy polift u nas na forum? Albo w ogóle jaki znacie?
  5. Witam, z powodu wyklepanych i zapadniętych gniazd zaworowych u mnie w silniku zaszła potrzeba co najmniej wymiany głowicy. Ciężko jednak takową znaleźć w sensownych pieniądzach a tym bardziej w sensownym stanie. Łącząc to z moją niewiedzą i niedoświadczeniem zakup głowicy urasta do rangi ogromnego problemu. Z racji na te kłopoty przymierzam się do zmiany motorni na też 2.0t. W związku z powyższym nasuwa mi sie kilka pytań: czego szukać B207R/Z20NER a może wystarczy B207x/Z20NEx? z jakich roczników szukać silnika? Podobno silniki z początków produkcji są lepiej odprężone i lepiej znoszą modyfikacje, a ja takową planuję. czy rozrząd z mojego neta (nie wiem nawet jaki mam silnik ale pewnie Z20NEL) będzie pasował do B207R? jakie można napotkać problemy podczas lub po takiej wymianie? na co zwracać uwagę w momencie szukania silnika? co w ogóle myślicie o takim rozwiązaniu? Chętnie poczytam opinie każdego z Was nawet jeśli nie będą to rzeczowe rady. Także piszcie ile wlezie!
  6. Ja też mam szare u siebie ale potrzebny mi numer a nie wytryskiwacz 😛
  7. Tak. Miło, że pamiętasz
  8. A czy ten do88 nie jest przypadkiem droższy od FMIC?
  9. Mistrz! Zaczynając zabawę z mocą trzeba brać pod uwagę, że wszystko bardziej dostaje po d****.
  10. Na pewno bardziej angażująca niż Twoje podejście. Łatwiej czekać na gotowe odpowiedzi, niż samemu poszukać... Kolega wyżej miał chyba wersję 255km a zrobił 280 i ponad 500Nm jak dobrze pamiętam. Wystarczy przejrzeć jego temat.
×
×
  • Create New...