Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

prz3m4s

Forumowicz
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O prz3m4s

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałcz/Złocieniec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T

Ostatnio na profilu byli

248 wyświetleń profilu
  1. Ta zaznaczona na czerwono - jest dostępna. Tedgum je produkuje.
  2. Renowacja kierownicy

    Sprawdzony temat? Bo chętnie bym oddał swoją tylko musiałbym być pewny bo tragedii nie ma. Pytanie tylko ile wytrzyma i czy będzie tak samo wybitnie wygodna jak obecna opc line?
  3. Skup się i przeczytaj jeszcze raz co napisał rudiksax a następnie idź do auta i po sprawdzeniu uśmiechnij się i napisz na forum, że jednak miał rację
  4. No zwłaszcza, że ze mnie żaden mechanik. A jak widzę jak ci fahowcy się do roboty przykładają to wolę się chwilę powstydzić, ale wiem, że jest wszystko doczyszczone i posmarowane tam gdzie trzeba.
  5. A głupio mi teraz nawet przed samym sobą...
  6. To jest najtrafniejsza diagnoza. Zamontowałem lewy na prawy i odwrotnie. Dopiero po trzeciej probie odpowietrzenia przy odkręconym kole zauważyłem że odpowietrznik jest na dole...
  7. I zostaje podjechać na maszynkę. Po kolejnych próbach odpowietrzania - nic.
  8. Dziś jeszcze raz to zrobię tak jak mówisz i może będzie lepiej.
  9. Przeczytaj raz jeszcze swoje odpowiedzi i zastanów się co one wnoszą do tematu. Nie wyrażasz chęci pomocy to nie pisz nic jeśliś łaskaw. Kolejnosc jaką zastosowałem to: LP PP LT PT. Płynu nie żałuję bo kosztuje grosze w stosunku do częstotliwości wymiany. O to się nie martwię. Tyle ze przetłoczyłem już chyba ze 400ml. Dodam że przy okazji wymieniłem go w całym układzie.
  10. Najlepiej właśnie opiszę, wtedy powiecie co robię źle. 1. Wężyk oczywiście na odpowietrzniku. Skierowany ku górze a następnie w dół żeby jakaś część płynu nie spływała od razu do pojemniczka (wiaderko). 2. Naciskam (oczywiście przy pomocy innej osoby) pedał hamulca. 3. Odkręcam odpowietrznik. 4. Zakręcam odpowietrznik. 5. Puszczam pedał hamulca. 6. Wróć do pkt. 2 Co robię nie tak? Być może tak jest. Co zrobić, żeby odpowietrzanie przebiegło pomyślnie?
  11. Nie ubylo zbyt wiele. Pilnowałem tego. Na zapłonie też juz odpowietrzałem i dalej to samo.
  12. Witam wszystkich. Mam nie mały problem z hamulcami, a mianowicie po wymianie zacisków LP i PP po odpowietrzeniu (w dwie osoby poprzez wężyk i odpowietrznik) po naciśnięciu pedału hamulca wbija się w podłogę i baaardzo słabo hamuje. Dopiero po dwu/trzykrotnym naciśnięciu (podpompowaniu) zaczyna w miarę dobrze hamować choć nie jest to idealny stan. Jakieś sugestie co mogę zrobić? Co mogłem zrobić nie tak? Jeśli jakieś informacje trzeba jeszcze podać to piszcie a ja odpowiem, bo nie wiem co może być jeszcze istotne.
  13. Chip Tuning - Benzyna

    Przez mały zakres obrotów mówiąc inaczej.
  14. Chip Tuning - Benzyna

    Ale to raczej przez chwilę nieprawdaż?
×