Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jbhn

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jbhn

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC z Z19DTH

Recent Profile Visitors

25 profile views
  1. Sprawa rozwiązana – bezpiecznik modułu sterowania silnikiem (nr 15) mimo, że przewodził, to był nadpalony i stawiał duży opór. Wymiana pomogła. jb
  2. Wygrzebałem elm (wiem, ze to nie op-com, ale lepsze to niż nic, a niestety nie mam chwili żeby teraz się z kimkolwiek umawiać), i wyrzuciło mi U2105. Niestety wyjeżdżam, więc dopiero w piątek: przejrzę skrzynkę bezpieczników (najprostsze rozwiazanie).
  3. Dzień dobry, pierwsze mrozy po minus-kilkanaście i problem, z którym nie wiem co zrobić, a niestety nie mam teraz absolutnie czasu aby oddać samochód po prostu do warsztatu: W sobotę samochód normalnie pracował. W niedzielę przy mrozie około -12° samochód normalnie zapalił. Co jednak charakterystyczne słychać było na początku (już po ustawieniu kluczyka w pozycji "zapłon", przed zapaleniem i chwilę po zapaleniu) ciche wycie/gwizdanie, które ustało na tyle szybko, że nie byłem w stanie zlokalizować skąd to, ale raczej z komory silnika. Po około 2 minutach pracy na biegu jałowym (jako że automat – na "P") samochód spontanicznie zgasł. Zapaliła się kontrolka ESP i akumulatora. Silnik nie zapala – rozrusznik nawet nie dostaje prądu (nie ma spadku napięcia przy próbie zapalania). Jako że akumulator był już całkiem leciwy, kupiłem nowy, przyzwoitą Vartę. Nic to nie zmieniło (poza świadomością, że to nie on). Przy każdym włożeniu i przekręceniu kluczyka: kontrolki ESP i akumulatora zapalają się. Zauważyłem, że nie zapala się wcale kontrolka świec żarowych, mimo, że z pewnością powinny trochę popracować. Samochód nadal nie podejmuje nawet próby zapalenia silnika. Czy macie może jakieś pomysły co gdzie sprawdzić, co zobaczyć? Z góry dziękuję, Kuba
×
×
  • Create New...