Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jbhn

Forumowicz
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jbhn

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC z Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

20 wyświetleń profilu
  1. Sprawa rozwiązana – bezpiecznik modułu sterowania silnikiem (nr 15) mimo, że przewodził, to był nadpalony i stawiał duży opór. Wymiana pomogła. jb
  2. Wygrzebałem elm (wiem, ze to nie op-com, ale lepsze to niż nic, a niestety nie mam chwili żeby teraz się z kimkolwiek umawiać), i wyrzuciło mi U2105. Niestety wyjeżdżam, więc dopiero w piątek: przejrzę skrzynkę bezpieczników (najprostsze rozwiazanie).
  3. Dzień dobry, pierwsze mrozy po minus-kilkanaście i problem, z którym nie wiem co zrobić, a niestety nie mam teraz absolutnie czasu aby oddać samochód po prostu do warsztatu: W sobotę samochód normalnie pracował. W niedzielę przy mrozie około -12° samochód normalnie zapalił. Co jednak charakterystyczne słychać było na początku (już po ustawieniu kluczyka w pozycji "zapłon", przed zapaleniem i chwilę po zapaleniu) ciche wycie/gwizdanie, które ustało na tyle szybko, że nie byłem w stanie zlokalizować skąd to, ale raczej z komory silnika. Po około 2 minutach pracy na biegu jałowym (jako że automat – na "P") samochód spontanicznie zgasł. Zapaliła się kontrolka ESP i akumulatora. Silnik nie zapala – rozrusznik nawet nie dostaje prądu (nie ma spadku napięcia przy próbie zapalania). Jako że akumulator był już całkiem leciwy, kupiłem nowy, przyzwoitą Vartę. Nic to nie zmieniło (poza świadomością, że to nie on). Przy każdym włożeniu i przekręceniu kluczyka: kontrolki ESP i akumulatora zapalają się. Zauważyłem, że nie zapala się wcale kontrolka świec żarowych, mimo, że z pewnością powinny trochę popracować. Samochód nadal nie podejmuje nawet próby zapalenia silnika. Czy macie może jakieś pomysły co gdzie sprawdzić, co zobaczyć? Z góry dziękuję, Kuba
×
×
  • Utwórz nowe...