Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szoferak111

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About szoferak111

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/10/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Różańsko

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra 3.0 cdti 2006 kombi

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Właśnie ze jest dużo na temat klapy ale nie znalazłem takiego samego problemu. A kliknięcie jest. Klamka na zew i przycisk na klapie do zamykania ok na 100 procent. Interfejs podłączony pod rec i widzi reakcje na przycisk jak i na klamkę. Porostu wygląda na to jakby rec nie wysyłał impulsu do sterownika koło silnika. Jak na krótko podaję prąd do sterownika koło silnika klapa zamyka się bez problemu do samego końca.
  2. Witam. Mam problem z elektryczna klapa. Klapa z pilota zamyka się jak trzymam przycisk do samego zamknięcia to samo dzieje się z przełącznika na drzwiach. A na klamkę w klapie żeby otworzyć nie reaguje tak samo nie reaguje na przycisk zamykania w klapie ale po podłączeniu interfejsu i diagnozowanie tych przełączników komp. Widzi jako sprawne czyli dają sygnał tylko wygląda że rec nie wysyła sygnału do silnika. Czy może miał ktoś taki problem? Czy może rec jest uwalony? Czy kupując muszę mieć rec wylogowany? A otworzyć klapę mogę tylko pilotem lub z przycisku na drzwiach.
  3. Witam. Czy może ktoś wyciągał webasto z tym silnikiem? Którędy najłatwiej?
  4. wie ktos gdzie jest zawor regulujacy cisnienie na listwie paliwa? czy tu cisnienie na listwie reguluje ten zaworek scv? bo musze dlugo krecic zeby odpalil a pozniej juz jest dobrze...
  5. Witam. Pisałem że odpisze jak rozwiąże problem. A więc problemem była wtyczka liczników przy wkladaniu wtyczki do liczników wyginaly się piny do środka czyli te stalowe bolce licznika nie wchodziły w otwory wtyczki. Problem rozwiązałem po przez rozebranie liczników włożenie poprawnie wtyczki i złożenie liczników z wyłożona wtyczka czyli złożyłem liczniki przy kierownicy. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i pomoc.
  6. Witam.czy potrafi ktos napisac jaka jest kolejnosc szyny can? gdzie sie zaczyna i przez jakie idzie moduly i w jakiej kolejnosci tzn np. zaczyna sie silnik pozniej skrzynia abs itd. bo mam blad w skrzyni biegow af 40 U2103 brak lacznosci can(nie mozna skasowac bledu) a natomiast w silniku wszystko ok.i mam tez blad w dis u 2147 brak komunikacji can z dodatkowym ogrzewaniem (aoh)...pozatym opadaja mi zegary i zastanawiam sie czy nie jest wlasnie wina ten brak komunikacji ... bo zegary wykluczone i cim raczej tez....
  7. Panowie ten silnik jest bardzo czuły na złe paliwo tankuje Na orlenie i ok raz zatankiwalem na stacji krzak i silnik na wolnych obrotach zaczął wariowac wiec środek do czyszczenia wtryskow zbiornik do pełna na orlenie i po problemie. Za jakiś czas zatankiwalem znów na tej stacji krzak z ciekawości czy to było złe paliwo czy przypadek i problem powrócił wiec środek do czyszczenia wtryskow zbiornik do pełna i po problemie. Teraz tankuje tylko na zaufanej stacji gdzie mają paliwa z niemiec i od tamtej pory wszystko ok.
  8. Póki co to tak zrobię i zobaczę co dalej. Dzięki dam znać czy pomogło A wiec zmiana indexu w wyswietlaczu pomogło na ta literkę F. Lecz liczniki nadal opadają i ręce tez. Następnym krokiem będzie poprawienie lutow we wtyczce cima bo więcej pomysłów brak. A wiec zmiana indexu w wyswietlaczu pomogło na ta literkę F. Lecz liczniki nadal opadają i ręce tez. Następnym krokiem będzie poprawienie lutow we wtyczce cima bo więcej pomysłów brak.
  9. Podpowie wiec ktoś jak wylogowac webasto? Czy to tajemnica?
  10. Nie wiem jak sprawdzić błąd webasta op comem. W wyświetlaczu jest tylko błąd w komunikacji can z dodatkowym ogrzewaniem
  11. Zimne luty nie były sprawdzane. Miałem drugie liczniki i zmieniłem. Podoginalem blaszki we wtyczce liczników i zrobiłem juz 100km i na razie ok. Oby tak dalej. Ale nadal wyświetla mi się od czasu do czasu litera F w BC.
  12. Nie jest wymontowane. Jest w aucie tylko ze nie odpala I ten zasięg raz jest raz nie ma ewidentnie gdzieś gubi sygnał ale powoli juz wymiekam Wszystko sprawdzone wszystkie złącza wtyczki zmieniam liczniki bo mam drugie i dalej to samo zostaje chyba tylko cim lub liczniki
  13. Łącze grodziowe sprawdzone tak jak pompa ABS skrzynia biegów i reszta w komorze silnika . Liczniki wymienione na stare i póki co liczniki nie opadają ale jest błąd 2103 w skrzyni biegów i nie można go skasować. Zastanawiające jest ze nadal wyświetla się i ginie litera f w BC. Wyczytałem na innym poście ze ktoś to miał po wymontowaniu webasta a u mnie w wyświetlaczu pokazuje błąd ogrzewacza. I webasto nie odpala
  14. Jestem w trakcie szukania. Skasowalem wszystkie błędy które podałem i zostaje jeden w skrzyni biegów automatycznej dobieram się właśnie do niej bo może gdzieś w niej się sygnał gubi. Tylko skrzynia biegów teraz generuje błąd brak komunikacji can I nie mogę go skasować
×
×
  • Create New...
UP