Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

_DragonX_

Forumowicz
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About _DragonX_

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra B '98 X18XE+D16

Recent Profile Visitors

222 profile views
  1. hehe wiem ze simtec:) juz dostalem od jednego z kolegow zdjecie z naklejka wiec mam tez numer czesci w razie czego w razie potrzeby bede szukal sterownika plus immo plus pestka zeby miec problem programowania rozwiazany
  2. Witam, chciałbym prosić o informacje jaki komputer był montowany dla silnika X18XE, Simtec 56.5 - na moim komputerze zdarta lub zatarta jest naklejka, nie można nic odczytać.
  3. Witam, Sytuacja wygląda następująco. Pęknięty był wąż od przepływki do silnika. niestety jego wymiana nie usunęła błędu. Na chińczyku zamiast 8-12Kg powietrza komputer pokazuje 1-2kg na biegu jałowym. Wiązki sprawdzone. Nawet na chwile zaślepiony został EGR, dodana dla testu dodatkowa masa do wiązki przepływki. Niestety bład jest nadal i na jałobym biegu zapala się Check i auto wchodzi w tryb awaryjny. po zwiększeniu obrotów, check gaśnie i samochód jedzie praktycznie normalnie, jedynie czasem przy zmianie biegów lekko szarpnie przy niższych obrotach. Czy jest ktoś z Bydgoszczy lub okolic, kto miałby w swojej Vectrze 100% sprawną przepływkę SIEMENS 5WK9150 nr 90 411 957 żeby na chwilę przełożyć i sprawdzić? Nie chciałbym wydać 800zł żeby się przekonać, że awarię miał np komputer a nie przepływomierz. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  4. Pisałem co prawda o mojej awarii w innym poście ale mam wrażenie, że problemem jest EGR. Do tej pory winiony był przepływomierz, bo na komputerze był tylko błąd (Za niskie/ za wysokie napięcie na przepływomierzu). Dzisia Viki zaczęła niemiłosiernie szarpać przy dodawaniu gazu, w czasie jazdy jakby traciła moc. Jak czytam opisywane przez Was Koledzy objawy, mam wrażenie, że mimo braku błędu winny może być EGR. Przeływomierz został sprawdzony przez podmiankę kilku innych i ciągle to samo, zaczynam więc szukać winnego... Czy moja koncepcja może być właściwa?
  5. u mnie to jest notoryczne wręcz. problem ustaje jak chwile jest na wyższych obrotach, jak stanę np na światłach po chwili wchodzi w tryb awaryjny, zapala się check i znowu szaleje. u mnie wychodzi kabel od silnika do przepływki. obejrzę go dokładnie jutro. w razie czego da się go wymienić? u
  6. taki przewód można wymienić? mówisz o tym przewodzie który idzie od przepływki do silnika? u mnie niby jest cały ale ma chyba trochę białego nalotu. jutro go obejrzę dokładnie. Sprawdzając na 4 przepływomierzach wnioskuję, że mało prawdopodobne, że wszystkie 4 są padnięte. Dlatego szukam gdzie indziej.
  7. sprawdzałem na 4 przepływkach (3 siemensy i jeden chińczyk), wtyczkę, która idzie od silnika do przepływki spryskałem kontaktem, przewód nie wygląda na uszkodzony. O jakiej otulinie mówisz?
  8. Witam, Bardzo dawno nic nie pisałem na forum, bo... z moją Viki nic się nie działo aż do zeszłego tygodnia... Nagle zapalił się Check, na wolnych obrotach przy dodawaniu lekkim gazu auto zaczęło się dziwnie zachowywać. zamiast obroty wzrastać to malały aż silnik się trząsł, dopiero po dodaniu gazu z szarpnięciem zaczęły obroty wzrastać. Przy wyższych obrotach odczuwalny brak mocy, jakby ktoś dławił silnik. Po podłączeniu u mechanika do komputera wyskoczył tylko jeden błąd: Za niskie/Za wysokie napięcie na przepływomierzu. Żeby móc jeździć zakupiłem jedyny przepływomierz jaki był dostępny w okolicy czyli ... chiński... wytrzymał 15 km i zaczęło się to samo. Dzisiaj miałem dostęp do dwóch identycznych przepływomierzy Siemens o numerze 90 411 957, takich jak u mnie oryginalny i zostały oba zainstalowane i problem nie zniknął. Dlatego zaczynam się zastanawiać czy to aby przepływomierz jest przyczyną usterki. Bardzo proszę o pomoc, jakieś porady. W sobotę będę miał auto na warsztacie i każda porada pozwoli mam nadzieję zdiagnozować i usunąć awarię. Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  9. Ja mam dokładnie to samo w mojej Viki, wystarczy jednak nieco odkręcić kurek wlewu paliwa i po problemie. Po dokręceniu wali tak, że można się przestraszyć ,,,,
  10. _DragonX_

    Virtual Tuning

    Witam, plik na onedrive, przepraszam ale nie mam możliwości wrzucenia teraz na serwer. interesuje mnie biały i jasny grafit taki o 5 tonów ciemniejszy od nadwozia i ew., ciemne srebro z góry dziękuję
  11. W kwestii grafitu myślałem o jakimś jaśniejszym odcieniu, tak o 5 tonów ciemniejszym od nadwozie Róż odpada zamieszczam link do zdjęcia auta z felgami przepraszam, że tak ale nie mam teraz możliwości wrzucenia na serwer. plik na onedrive felgi wyglądają bardzo kiepsko,a to ta lepsza strona
  12. właśnie piaskowania się obawiam, bo mimo iż osoba, która by to robiła ma doświadczenie to po piaskowaniu może być kiepsko... myślę nad użyciem preparatów do usuwania lakieru lub sody. tylko z sodowaniem nigdy nie miałem do czynienia, może ktoś coś podpowiedzieć?
  13. no właśnie o koszty chodzi. na mokro, kupuję tylko lakier, bo mam dostęp do sprzętu. Proszkowo musiałbym normalnie zlecić, choć jak pisałem wyżej może pojawi się możliwość taniego proszkowego lakierowania. Minus lakierowania na mokro jest taki, że powłoka będzie mniej odporna na uszkodzenia... W kwestii szkiełkowania to myślałem bardziej o piaskowaniu u kogoś kto ma doświadczenie w pracy z aluminium i stosuje jakiś inny materiał do tego. nie znam się na tym za bardzo niestety
  14. wiem dlatego zostanę przy srebrze. Kolor który zaproponowałeś faktycznie fajnie może się komponować z kolorem auta a akcent będzie. Ja przymierzałem też taki srebro/grafit o jakis 5 tonów ciemniejszy od koloru auta. korzystałem z próbników i nawet ładnie to wyglądało
  15. muszę poszukać jakiś ładny odcień. Właśnie się dowiedziałem, że może jednak będę miał możliwość lakierowania proszkowego, skorzystałbym wtedy z Twojej porady odnośnie koloru pod proszek. Łady efekt będzie Dziękuję bardzo myślałem też nad białym ale boję się, że "wiejski tjuning" wyjdzie....
×
×
  • Create New...