Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DRDAKAR

Forumowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About DRDAKAR

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    SIGNUM 1,8 2006

Recent Profile Visitors

336 profile views
  1. Dzięki za odpowiedź. Znam ich ale to dla mnie przeciwny koniec miasta i z racji swojej pracy nigdy nie mam jak tam jechać bo tam i z powrotem to ponad godzina przez miasto. Ale jeśli nie znajdę nic innego to pewnie się na tym skończy.
  2. Witam wszystkich. Niestety muszę zacząć poważnie myśleć o wymianie KZFR w moim Signum. Problem w tym, że nie wiem do kogo w Krakowie mogę z tym jechać aby było zrobione dobrze? Szukam kogoś kto już to robił, ma zestaw do blokowania rozrządu no i nie jest kowalem. Robił ktoś z Was taką wymianę w Krakowie?
  3. Tak wygląda bagnet Oczywiście to samoróbka i czytelność będzie mniejsza ale się nie złamie. Niestety trzeba go wyskalować bo ja skalowałem wg. danych wysłanych przez @kretoslaw ale wkradł się błąd i usunąłem znaki. Trzeba przymierzyć do oryginału na jakimś spocie... Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  4. Koledzy problem bagnetu jest oczywisty i o ile mi wiadomo nie rozwiązany choć podobno po liftingu coś zmieniono. Jeśli chodzi o podmianę bagnetu to należy obydwa porównać co do długości i poziomów (może być trudne gdy mamy ułamany oryginał). Bagnet od Z22SE może być inny i zalecam ostrożność. Ja kupiłem nowy i przerobiłem stary do postaci niezawodnej. Auto już sprzedałem z oryginalnym bagnetem ale przerobiony gdzieś mam i gdy znajdę to zrobię zdjęcie. Na razie.
  5. Ja mam w tym aucie cały czas problem z bagnetem. Kontrola poziomu oleju jest dla mnie dziwna... Po zatrzymaniu silnika przez 50 10 min na bagnecie brak oleju, po kilku godzinach 1/3 stanu po kilkunastu godzinach full. Nigdy nie wiem ile mam oleju gdy nie sprawdzę rano po całonocnym postoju. Nigdy dotąd nie miałem takiego samochodu...
  6. Rok temu stało mi się to na wakacjach. Też się martwiłem. Jeżdżę tak cały ro a końcówka bagnetu w misce i nic się dzieje, leży sobie na dnie miski. dodatkowo przed pompą jest smok tak więc nic się nie stanie. Swoją drogą jest to częsty przypadek, ktoś tu na forum ma nawet kolekcję tych końcówek w misce :-) Ja kupiłem nowy bagnet a stary przerobiłem na wersję która nie pęknie a nowym tylko wyskalowałem naprawiony.
  7. Mój VIN: WOLOZCF4831124447 A sama antenka nie powinna mieć chyba wpływu bo raczej jest od radia a GPS ma własną w podstawie anteny (chyba, że się mylę)?
  8. Dzięki VAL. Ja tak mam odkąd kupiłem auto z Niemiec. Antenkę (bacik) mam akcesoryjną (aluminiową) nic z tym nie robiłem i nie wiem czy Niemiec coś kombinował? Czy poradzisz jak to ogarnąć? A na dziś to Wesołych Świąt!
  9. Odgrzewam kotleta. Mam taki sam stan na wyświetlaczu ale nie wiem dla czego tak jest.
  10. Cześć. Nie wymieniłem jeszcze swojego lasera i nie mogę ostatecznie potwierdzić cz laser który kupiłem jest OK a brak jest symbolu na samym wyrobie. Niemniej jednak w napędzie nawigacji jest RAE0142Z witch IC (czyli z układem scalonym) Pamiętaj o przecięciu zworki w taśmie elastycznej! Pozdrawiam
  11. Nie ma obawy o zatkanie kanałow jakimiś dużymi fragmentami nagaru?
  12. Witam. Czy ktoś wie jak wygląda sprawa nagaru w silniku Z22YH? Chodzi mi o to czy jest podobnie jak silnikach VAG i innych producentów, gdzie zastosowano bezpośredni wtrysk benzyny i pojawił się problem z odkładaniem nagaru w komorze spalania? Czy jest jakaś wiedza na ten temat?
  13. OK. Niepotrzebnie się wyrywałem :-)
  14. Bywają na Allegro ale chyba nie takie jak zaleca Opel, i w związku z tym pojawiają się wątpliwości choć czytałem, że warsztaty z ich pomocą dokonują wielu wymian. Na Allegro są takie które blokują krzywki a chyba powinny blokować koła zębate wsówanymi trzpieniami. Znalazłem takie na Allegro: http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-opel-2-0-turbo-benzyna-tuchowska-i5423471825.html Choć wydaje mi się, że fabryka zaleca coś takiego: http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-opel-benzyna-2-2-16v-quatros-i5173149138.html: Nigdy jednak sam tego nie sprawdzałem więc nie chcę nikogo wprowadzić w błąd. Jeśli chcesz to zrobić sam to musisz meć pewność najlepiej niech wypowie się ktoś kto to sam zrobił.
×
×
  • Create New...