Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mikulski.d@gmail.com

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mikulski.d@gmail.com

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/14/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI Wagon Cosmo

Recent Profile Visitors

188 profile views
  1. Dzięki za info, ale jak to rozumieć że działanie jest losowe?? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  2. Rozumiem że muszę posiadać op com żeby to ustawić?? Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam, Ostatnio zmieniłem zestaw radio z ekranem cd30mp3 na cd70navi. Od tego czasu bardzo często nie dziala panel klimatyzacji. Na ,,nowym'' wyświetlaczu nie pokazuja się zmiany temperatury. Mimo że podświetlanie panelu działa , to nie reaguje zaden guzik ani pokrętła. W aucie wentylacja jest wyłączona. Dopiero wyjecie i włożenie brazowej wtyczki powoduje że do następnego uruchomienia auta wszystko jedt ok. Macie jakieś pomysły? Po długim kilkugodzinnym postoju przeważnie też wszystko działa poprawnie. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  4. Hello!

    Okolo 1.5 roku temu kupil u ciebie nowy op com. Dawno z niego nie korzystalem. Od dzis mam duzy problem. Interfejs swieci diody ale nie chce sie laczyc z komputerem ani laptopem. Probuje na 3 laptopach. Rozne systemy operacyjne. Problem ciagle ten sam. Do tej pory dzialalo. 

    Co mozemy z tym zrobic ??

  5. znaczy 2 butelki lm diesel pierslbung na cały bak jednorazowo ??
  6. czy użytkujac auto po mieście można zastosować ten środek czy dopiero jadąc w trasę ?
  7. nie wlewalem nigdy czegoś takiego. nie mam do nich zaufania może niepotrzebnie. a te wyniki z pomiarów świadczą o czymś niepokojącym ?? rano po odpaleniu mam błękitne spaliny i nierówna prace silnika.
  8. poniżej kilka odczytów na ciepłym silniku przy 84 stopniach cieczy. przy 850 obrotach Cyl. 1 Injection quantity deviation: -1,51 mg Cyl. 2 Injection quantity deviation: -0,86 mg Cyl. 3 Injection quantity deviation: +2,30 mg Cyl. 4 Injection quantity deviation: +0,08 mg. po przegazówce przy 2758 obrotach Cyl. 1 Injection quantity deviation: -0,27 mg Cyl. 2 Injection quantity deviation: -0,34 mg Cyl. 3 Injection quantity deviation: +0,4 mg Cyl. 4 Injection quantity deviation: +0,21 mg. i znowu przy 850 obrotach Cyl. 1 Injection quantity deviation: -0,83 mg Cyl. 2 Injection quantity deviation: -0,05 mg Cyl. 3 Injection quantity deviation: +1,39 mg Cyl. 4 Injection quantity deviation: -0,51 mg. Ewidentnie na każdym przykładzie 3 wtrysk odstaje od reszty. Co to może oznaczać ??
  9. niestety świece kupiłem nowe wszystkie 4. wprawdzie są to firmy polskiej iskra. 3 były uwalone wiec zamontowane wszystkie
  10. hej, mam problem z porannym odpaleniem silnika. Silnik zapala wyrzucając siwo niebieski dym, chwile nierówno pracuje a jak jest bardzo zimno tj w okolicy -5 stopni to mam wrażenie jakby pracował na 3 cylindrach. Na ciepłym silniku jest ok. Przebieg faktyczny około 192000. Silnik jak jest ciepły to wydaje mi się że za długo kręci- łapie za 4 obrotem rozrusznika. Mój silnik to cdti150km W opcomie sprawdziłem dawki wtrysków na zimnym silniku. Oto i one: Cyl. 1 Injection quantity deviation: -1,72 mg Cyl. 2 Injection quantity deviation: -0,45 mg Cyl. 3 Injection quantity deviation: +3,37 mg Cyl. 4 Injection quantity deviation: -1,19 mg. przy 860 obrotach. Wina wtrysku, egr czy czegoś innego ??
  11. kupiłem dokładnie ten z linku co mi wysłałeś, sprzedający napisał że to europa, może być tak że poprzedni był z UK.
  12. czyli sugerujecie że wyprostowanie kierownicy na drążkach może i tak nie zgasić kontrolki esp?? wydawało mi się że system sam robi auto kalibrację
  13. Jestem po wymianie kolumny kierowniczej. Dokładnie tej części z dwoma krzyżakami. Same krzyżaki w sobie były ok. Po wyjęciu tego łącznika rozpadł się na 2 części, co najmniej połowa kuleczek łożyska w środku była zmasakrowana, dlatego kręcąc kierownicą co pół obrotu miałem zacięcia. Wiem że już ten łącznik był wymieniany co potwierdzał przy sprzedaży poprzedni właściciel. Faktycznie nie da się złożyć źle tych elementów w całość bo są nacięcia i oznakowania, nie mniej jednak po złożeniu wszystkiego do kupy kierownica jest na prostych kołach przekręcona o 30 stopni w lewo. Na wyprostowanej kierownicy nie dało się założyć nowego łącznika z krzyżakami. Przez to że kierownica jest mocno przestawiona, świeci mi się kontrola trakcji a kierunkowskazy nie zawsze odbijają. Podjadę na geometrię to mam nadzieję że mi na drążkach przestawią co należy i esp przestanie wywalać błąd.
  14. już widzę że źle wpisywałem, dzięki !! czy przy wymianie kolumny a dokładniej samego łącznika z krzyżakami trzeba robić geometrię ???
  15. haha, nie, oczywiście potrzebuję do wersji europejskiej
×
×
  • Create New...