Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hanek

Forumowicz
  • Content Count

    721
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

hanek last won the day on May 7 2010

hanek had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About hanek

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 06/06/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Wielkopolski
  • Zainteresowania
    CB, NAVI, elektryka, kobiety :D

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra A X16SZ LPG 94' & Vectra C Z18XE PB 03'

Kontakt

  • Website URL
  • GG
    189032 - gadu-gadu

Recent Profile Visitors

1543 profile views
  1. heniu swiete slowa. Yosan dobre radio. wywalilem presidenta wsadzilem yosana turbo i jestem zadowolony. polecam jeszcze mikrofon dokupic faruna fd-1818 jak ja to zrobilem i bajeczka. nie trzeba sie pytac po 5 razy jak sciezka:) dodam ze ten zestawik przy antenie lemm at1000 dziala rewelacyjnie. president cos sie popsół. nie warto dawac tyle kasy za napis jak ktos wczesniej wspomnial.
  2. hanek

    Zwarcie w sirio ML 145

    mnie jak sie kabel wyrwie to sie slysze w glosanikach typowy objaw MLki czesto trzeba rozkrecac i niwelowac zwarcie. ekran pewnie ci sie styka z tym przewodem w otoczce sprawdz dokladnie
  3. Co do foteli zagadaj do kolegi MIKRUSS do swojej habety wsadzil fotele i kanape z VB takze napewno pomoze
  4. szczerze to nie widzialem innej tapicerki w VA jak popielaty. ja mam popielaty i wszystkich Vectry co widzialem mialy popielaty takze watpie zeby byly inne ale moge sie mylic zdziwiles mnie tym pytaniem chyba zaczne z ciekawosci szukac zdjec w necie czy byly inne. pozdrawiam
  5. Domlo ja montowalem od VB u siebie ale jak ci na zlocie mowilem wywalilem ten hokej bo sie powyginal caly od predkosci i temperatury bo zeby go zamocowac trzeba bylo wzmocnienia powycinac. fotki sa u mnie w temacie
  6. jak Gawlak pisze cos nie halo z alternatorem masz za wyskokie ladowanie. odlap silnik i zmierz miernikiem ladowanie ( jesli sie nie znasz to plus do plusa aku i minus do minusa aku na mierniku ustaw w zakresie "DC" 20V.) wybacz ze napisalem porade ale wolalem bo niektorzy nie maja o tym pojecia profilaktycznie napisalem jesli wiesz o co biega zwracam honor zycze udanej naprawy usterki P.S prawidlowe ladowanie to 14.4 V napiecia stalego (DC)
  7. rowniez jestem ciekawy czekam na calosc projektu. pozdrawiam
  8. czekam niecierpliwie bardzo ciekawy jestem moze cos podpatrze
  9. jak pisalem wczesniej jesli umiesz i posiadasz mozesz miernikiem posprawdzac gdzie staly plus a gdzie po stacyjce. i wtedy laczysz kostke iso i po problemie. w VA nie ma wyswietlacza wiec problem z glowy potrzebne sa 3 przewody staly plus plus po stacyjce ktory sie szczerze mowiac mostkuje ze stalym plusem z powodu takiego zeby radio mialo zapamietane funkcje i minusik. reszta glosnikowe. nie ciezka robota szkoda ze nie mieszkasz niedaleko mnie bym ci to zrobil w 10 minut i problem mialbys z glowy
  10. czarny gruby to zapewne minus. reszte musisz wziasc miernik i posprawdzac bo to zapewne od zasilania
  11. ciezki temat trzebaby to obejrzec. zrob moze jakas fote ja w viki kostke miale orginalnie wiec pewnie tez powinienes miec ale jakis magik ja uciol i zrobil po swojemu. musialbys od kazdego glosnika poszukac przejsacia na kablu i bys wiedzial ktore sa glosnikowe potem plus staly i po stacyjce bez miernika sie nie obedzie skoro jak piszesz cuda tam sa. pozdrawiam
  12. zlap maskownice z tylu od wewnetrznej strony za naroznik i pod gore. musi wyjsc kiedys tez sie balem ale trzeba nabrac wprawy. podnos do gory jak jeden juz wyskoczy to reszta tez pojdzie i bedziesz mial widoczne sroby bez zdejmowania polki.
  13. a ja jeszcze offtopa ostatniego napisze i juz sie nie wypowiadam. twoj opel nalata jeszcze wiele kaemów poci sie bo trzeba uszczelki wymienic ale skoro trzyma kompresje znaczy ze jest zdrowy i wez to pod uwage. moj ma prawie 230tys i wymienilem uszczelke pokrywy zaworow bo mi silnik zalalo (koszt 12zł) i smiga dalej na oleju GM 5W30 takze jestem zadowolony bo od wymiany do wymiany nic nie dolewam (wymieniam co 20 tys km). przemysl obczaj silnik w jakim jest stanie bo jak w dobrym to smigaj tym co masz chyba ze ci brak mocy przemysl temat niech jeszcze ci koledzy podpowiedza i doradza ja jestem zdania ze silniki oploskie osmiozaworowe sa nie do zajechania i tego sie trzymam i nie chce zadnego 16V mimo ze slaby za to oszczedny i tani w utrzymaniu....zyjemy w polsce gdzie na wiekszosci drog nie da sie rozwinac duzych predkosci dobra dobra juz nie offtopuje bo mi bana lub chinskie ostrzezenie daja przemysl sprawe
  14. co to EGR to mnie nie musisz uczyc bo moze nawet nie wiesz ale byly dwa rodzaje w c16nz byly podcisnieniowe a w x16sz wyly elektroniczne. co do zmiany instalko koszt 300zł bo to sam sterownik. ale jak chcesz kupic inne auto z innym silnikiem to rzeczywiscie nie ma sensu ale zakladajac gaz jedz do kogos kto ci naprawde nie powie ze to normalka w oplach bo jak to slysze ( a slyszalem na zywo) to mnie krew zalewa nie wiem co jest z tym zamulaniem ale sam jestem ciekaw i bede sledzil temat. szerokosci i zycze rozwiazania problemu....mam nadzieje ze nie jestes zly z powodu ze napisalm to ci przeszedlem i co wiem dalem ci tylko do swiadomosci ze tak byc nie moze i ze to nienormalne zjawosko ze swiecacym sie checkiem
  15. nie wiem co do egra bo nie mam zaslepionemu ale mozesz powiedziec gazownikowi ze to nie jest normalne w oplach bo to jest do zrobienia i ja tego nie mam....tez mi jeden gazownik tak zrobil i powiedzial i przez to go zmienilem i juz zadnych checkow nie mam a lampka sprawna bo od czasu do czasu zczytuje z ciekawosci takze wiesz...mialem staga L-PLUS i check byl zainwestowalem w BINGO-M i checka nie ma zadnej sondy ani wtryskiwaczy jak na gazie tak na benzynie chodzi nawet nie wiem ze mam gaz wiem aby przy tankowaniu. toffik_ostrow tez u kolesia zakladal co ja i ci potwierdzi....checka nie moze byc i tyle jesli jest jest cos nie tak i tyle....ma go nie byc.....chcesz to kolo ostrowa wielkopolskiego dokladnie topola osiedle facet ci zrobi ze bedzie malina bo wie co robi...zakladalem gaz w profesjonalnyum zakladzie pojechalem do kolesia innego i mi zrobil bo w renomowanym zakladzie mi check sie nontoper swiecil i stwierdzilem ze facet g**no nie gazownik P.S taki gazownik co mowi ze w oplach to normalne ze sie check swieci to sie za zamiatanie chodnikow powinien wziasc bo nie ma nic prostszego niz zalozenie gazu do opla z silnikiem osmiozaworowym. zaufaj mi wiem co pisze
×
×
  • Create New...