Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

legenda151

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About legenda151

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  1. Chętnie sprawdzę, zwłaszcza, że mam nadmiar wolnego czasu i lubię się bawić w majsterkowicza. W najgorszym razie znajdę sterownik odpowiadający mojemu i przemyce go przez granicę Dzięki za info. Zabiorę się za to najszybciej jak mogę i umieszczę tutaj wyniki mojej pracy jeżeli takowa zakończy się sukcesem.
  2. Rozumiem, dziękuję za czas i cierpliwość w stosunku do mnie :). Pozdrawiam! Ps. Mam nadzieję, że nie będę miał już więcej pytań
  3. Rozumiem, czyli kostki nad pompa to po prostu zasilanie sterownika tak? o ile się nie mylę fv4. Mechanik dał znać że do wpiecia idą wszystkie kable z czujników. Czy ten błąd, brak, złe działanie sterownika może wynikać z braku działania czujnika bądź braku zasilania?
  4. Jestem bowiem po wymianie silnika i innych naprawach i dopuszczam możliwość tego, że mechanik mógł cos namieszać po drodze. Jeżeli była wgl taka możliwość.
  5. A powiedz mi kolego czy jest możliwość sprawdzenia pierw działania takowego sterownika, ew. czy wszystkie kable współgraja przy kostce?
  6. Prędkościomierz działa cały czas prawidłowo. Doczytałem, że jeżeli by nie działał razem z ABS to mogłbym winić za to czujnik w lewym kole przednim. ( Zauważyłem, że wrzuciłem temat vectry b do forum vectry c , jeżeli jest możliwość prosiłbym moderatora o przeniesienie.
  7. Witam, po przekręceniu stacyjki zapalają sie kontrolki wlącznie z kontrolką ABS, po krótkim czasie ( kwestia paru sekund) kontrolka ta gaśnie. W momencie w ktorym ruszam autem do przodu kontrolka znów się zapala. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu, wszystko wraca do punktu wyjścia. Z tym problemem byłem w warsztacie w ktorym podłączyli komputer do auta i znaleziono 12 błędów systemu ABS. Wszystkie udało się usunąć, prócz blędu żarówki ( ktora była wczesniej przepalona i zostala wymieniona od tego czasu). Błedy zostały skasowane jak i odczytane podczas postoju auta. Podczas drugiej wizyty nie było żadnych błedów w momencie postoju, bądź w momencie odpalenia silnika. Dopiero po przejechaniu dosłownie paru metrów na komputerze wyskoczył jeden błąd jak i zapaliła się kontrolka ABS. Kod błędu, który zostal stwierdzony przez mechanika to P4110 , pumpemotor/motorrele ( w dosłownym tłumaczeniu pompa silnika/przekaźnik a w wolnym pompa ABS/przekaźnik). Diagnoza została przeprowadzona w norweskim warsztacie, niestety skończyło się na tym, że zostałem z błędem o którym nie jestem w stanie znaleźć informacji w internecie. Pytanie brzmi: Co to za błąd i co może być jego przyczyną. Jeżeli jest to jeden z czujników to jak sprawdzic jego poprawne działanie we własnym garażu. Proszę o opinie, porady jak i pytania . Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Create New...