Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sivyx

Forumowicz
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Sivyx

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    VC HB 2008r. z18dt 120km

Ostatnio na profilu byli

344 wyświetleń profilu
  1. Witam, od 2 tyg. znowu mam VC, niby miernikiem za ponad klocka mierzona, tylko tylny błotnik jest na nowo polakierowany, ale martwi mnie jedno.. Otuż mam z19dt, a na naklejce od klimy, na pasie przednim jest info co do chłodziwa ale są tylko dwa kody silników z30dt i z28net, coś tu chyba nie jest łokej?? Możliwe, ze po dzwonie wsadzony inny pas? Innych oznak nie widać, przynajmniej moim okiem czyli półfachowca..
  2. Sivyx

    SPREZYNY

    Ale za tą kasę nie mogłem nie skorzystać..:) Toć to prawie cena najniższej póły.
  3. Sivyx

    SPREZYNY

    To pewnie RJ by bardziej pasił do RH2661.. Troche mi żal kasy 300zł na 2 sprężyny, jak wyrwałem za 550zł kyb 4x amorki i 2x spręzyny, a no do tego jeszcze odboje i osłony na przód:) Chyba zmienię przód i zobaczę jak będzie stała, a potem zajmę się tyłem. A podkładki na tył obowiązkowo wymieniać, czy olać jak są całe?
  4. Sivyx

    SPREZYNY

    Dzięki kolego ale nic mi, to nie mówi.. rh2661 bd dobre? Co na tył w takim razie?
  5. Sivyx

    SPREZYNY

    O w rzopke jeżozwierza, a już miało być kup teraz:P Dzięki Curtis!!!!! RH2661 chyba nie są jakoś strasznie niskie 365mm? Więc co do tego dorzucić? Dodam że śmigam na 16". W poprzedniej VC gts, jeździło mi się lepiej, była chyba ciut niższa i nie rzucało jej na nie równościach, choć w tej amorki są już zużyte. Czy może tył zostawić w ori?
  6. Sivyx

    SPREZYNY

    Witam, okazyjnie wyrwałem zestawik 2x przód kyb excel-g i 2x tył gas-a-just, do tego przód sprężynki kyb rh2661, mam hb po lifcie.. Chcę dokupić sprężyny kyba na tył do tego komleptu podjedzie rx6222 żeby viki równo stała??
  7. Sivyx

    Chip 2.2DTI PSG16

    No to super zaje biaszczy zakład. Normalnie to za huhu by nikt ci softa nie pukną z zepsutym autem, nieszczelność w układzie to jedna z bolączek. Soft sie skrobie w pełni sprawnym aucie!! I po pierwsze masz mocną serie mimo nieszczelnego układu.. Więc wniosek jeden te 136 KM to wgrany kiepski gotowiec!!!
  8. Sivyx

    Problem z uruchomieniem Vectry C 2014

    Na 100% a nawet 200% masz inne błędy. Przelecieć moduł po module, wykasować błędy i napisz co zostało na każdym z modułów. W sumie, to lepiej wykasować wszystkie błędy(co się da), jeździć aż wydarzy się wcześniej opisana komedyjka i odczytac błędy przede wszystkim z ecu cim zagarów. Jak masz błędy w esp zaczynające się od U.... to bił bym w strone CIM.
  9. Sivyx

    Viki nie może odpalić

    Jak wyświetla Ci kontrolke samochodu z kłódką, to muszą być inne błędy, choćby hu na hu stojał:)
  10. Sivyx

    Viki nie może odpalić

    Immoblizer blokuje dostęp. 1. Wszystkie błędy z auta, musisz mieć inne błedy choćby z immo, ogólnie wszystkie błędy ze immo ecu bcm cim po wykasowaniu podać 2. Spróbuj innym kluczykiem 3. Rozumiem, że centralny też nie działa? Jeśli nie to czy działają normalnie centralny z przycisku na drzwiach?
  11. Sivyx

    naprawa CIM ?

    Jak po wymianie CIM, nic się nie zmieniło, to cim se odpuść. Masz przycisk ESP w aucie?? Skoro masz CIMa XU/DM, to nie masz czujnika skrętu w CIM, tylko na maglu i esp nie masz, tylko TC. Upierał bym się nie modułów a instalacji, przekaźników. Jak dam rade wieczorem przejże błędy, Na innych modułach rozumiem, że też nasypane błędami ?(w bcm na pewno) Aktualnie jeździsz samochodem? Jest w kratkę? Czy stoi martwy? Proponował bym do dobrego elektryka, który popatrzy nie od pupy strony.Sam, jak chcesz, to zacznij od podmienienia przekaźników o których pisałem wcześniej.
  12. Sivyx

    Odłączenie pompy wspomagania

    I tak i nie.. Często trzeba zakodować pompę i ryżowy opcom tego nie robi. Patrzeć czy pompa ma zaślepki lub wtyczki zamiast nich, jak stara pompa, chodzi o czujnik płynu, jak i o czujnik skrętu z magla. Wtedy raczej powinno być o P&P. Skutek nie zakodowania to kiera z wykrzyknikiem, czasami słabsza praca na samym początku obrotu kierownicy.
  13. Sivyx

    naprawa CIM ?

    Stary piszesz troszkę mało informując. Pierwszo, że błedy się uspokiły potem dajesz sccrena z błędami. To co pozostało przed uspokojeniem,? Same twierdzenie się "uspokoiły' pasuje do przekaźników, braku masy gdzieś. Reset dobrze prawi.
  14. Sivyx

    naprawa CIM ?

    Poczytaj o przekaźniku K1_X125 K2_X125 K3_X125 i o padającym CAN. Podstawa wykasować błędy, bardzo możliwe, że sytuację którą dopiero opisałeś robi któryś z tych przekaźników(nie pamiętam który) i sypie w tedy gromem błędów wszędzie. Są pod maską i pasuję do auta na słońcu. Słabsza praca wspomagania, to może być płyn, padająca pumpa..
×