Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sivyx

Forumowicz
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Sivyx

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    VC HB 2008r. z18dt 120km

Ostatnio na profilu byli

393 wyświetleń profilu
  1. Odłącz kabel od czujnika i sprawdź co opcom pokaze. Dobry by był z Ciebie narwaniec jak byś przed podmiana czujnika sterownik pruł.
  2. Sivyx

    Z19DTH totalny brak mocy

    No i przy tym zabiegu często leci tablica błedów DTC. Nie mówię, że tak jest u Ciebie, ale na logike, auto w trybie awaryjnym bez błędów?? Ja jak mówię zgrał bym moda, oryginała zapitolił. Zaślepiony egr nawet nie robi muła w aucie, nie wiem jak z klapami. Ty zrobisz jak zechcesz i dalej mułem będziesz jeździł.. Jeszcze dokładniej napisz jak i kiedy zaczeły się problemy, po nocy, po wymianie czegoś?
  3. Sivyx

    Z19DTH totalny brak mocy

    Kompresje sprawdź mechanicznie. Filmik z bloków pomiarowych, jakie masz korekcje wtryskiwaczy.Jak zero błędów, to niezłe jaja. A może i tak być, że jakiś śpec wywalił ci z softu tablicę błędów, ani checka ani błędu nie pokaże. Jak masz org soft na płytce, to do kogoś żeby wrzucił, jeśli tuner robił po obd to i mppsem za 11$ zgrasz obecny i wgrasz org. Przejedziesz się z piszesz błędy i z powrotem wrzucisz moda.
  4. Sivyx

    Vectra C P227911.....

    To w końcu po modyfikacjach w sofcie, było ok? Czy jakiś czas ok, a potem nawrót? Bo W ostatnim poście piszesz, że n75 do spr, a w pierwszym, że wstawiłeś nówke, no chyba że o chinola się pokusiłeś, to se odpuść, o szczelności po kolei nie wspominam.. Według mnie n75 se nie zawracaj głowy. Szukaj gdzieś śpeca dobrego(nie koniecznie w obrębie 50km). Myślę, że jak dobrze poszukasz odpowiedniego człowieka na tym forum, to znajdziesz wybawcę.
  5. Sivyx

    SPREZYNY

    Podrzuci ktoś jakie sprężyny wsadzić W0L0ZCF6871117795 . i takie zakupiłem amorki https://allegro.pl/bilstein-amort-vectra-c-od-2004-10r-przod-tyl-gaz-i7532366503.html Auto strasznie skacze jak piłka, nie wiem czy to przez zużyte amory czy sprężyny są za miękkie. Może trochę auto zejść w dół, oby nie skakało, w vc gts 2.2dti było super, a tu lipppa..
  6. Filmik jest na youtubie
  7. Sivyx

    Vectra C P227911.....

    Większość z wyłączonym egr ma jedną pełną zaślepkę za chłodnicą egra, po to żeby w zimę choć z % się grzał lepiej silnik. Kolanko jest dziurawe? U mnie była nieszczelność w łączeniu kolanka z chłodnicą, pod opaską zaciskową. Nie kumam o co biega z tym turbo.. Spaliny idą z kolektora do drugiego kolektora. Prawidłowo to niech mechanik cmoknie się w rzope, a jak masz nieszczelność na chłodnicy, bądź gdzieś, to se zmień chłodnice bądź coś. A jak już to zaślepkę miedzy kolektor wylotowy, a chłodnicę spalin, albo w ją piz du wywala zaślep wsio co można i rurkę miedzy przewody od borygo. Ja mam prawie wszystkie korekty około 2 jedna 2,4. Pali jak to CR, chwile zakręci, 2s i łapie odrazu, bez rzucania, klekotania, nie dymi, buta ma, jedynie co chyba pali ciut za dużo i z dołu kiepsko ciągnie. Chciałem se zrobić jet cleana na wtryskach, ale nie dałem radfy odpalić auta, mimo zastosowania pompki 12v do ropy, zamiast pompki w baku. Jeszcze luzy zaworowe do sprawdzenia.
  8. Sivyx

    Vectra C P227911.....

    Krzywki to i na oko będzie widać, jest ich 8 albo wszystkie takie same, albo 4 takie same i następna 4 taka sama, ale obstawiam że wszystkie są jednakowe. Jeśli widać, że któraś jest wytarta, bardziej okrągła itd. to do wymiany wałek. A mierzysz pokoleji obracając silnikiem(popychać samochód na 6 biegu), od wałka do najwyższego pkt krzywki.
  9. Sivyx

    Vectra C P227911.....

    Wyłącz podpowiedzi w pisaniu, bo nie idzie czytać, chyba, że miałeś ciężki wieczór i tego widać efekty:).. O wałek rozrządu Ci chodzi?? Chyba wiele roboty z podniesieniem pokrywy i pomierzeniu krzywek nie ma.. No i sama wymiana wałka w 8v, to żadna DUŻA robota. No na zdrowy rozsądek, jak zawory nie chodzą w pełnym zakresie to i powietrza przymało. Gdzieś czytałem, że przy 140 000 wałek był zużyty, ale ja stawiam bardziej na 300 000km. Przerabiałem w 1.9 tdi awx 130km. Tam po 300 tys, była masakra..
  10. Sivyx

    Vectra C P227911.....

    Przepustnica dobrze chodzi? Dużo syfu w kolektorze, spróbuj wyczyścić wszystko. Egr na nowy podmieniony? Ewentulanie do tunera i się nie pitol z tym.. Myślę że wyłączył by egr, jak dalej błąd, to i wyzerował mapy wyrzucające błąd i spokój na amen
  11. Jeśli sprawdzałeś na nagrzanym silniku, to korekty masz super. Osobiście, za taki post dawał bym ostrzeżenie, bo w pierwszej stronie tematu masz odpowiedź. Nie trzeba od razu zdjęć wrzucać, od przeczytać stronę-dwie. W blokach pomiarowych ciśnienie turbo, prace egr, ciśnienie na szynie wtryskowej. Oglądnąć czy szczelny dolot, od tego najczęsciej mamy chmure prz bucie.
  12. Nie kupuj, czyść, zobacz jak pracuje na blokach pomiarowych. Na takich korektach w 80% auta chodzą prawie normalnie. Błędy może podaj skoro masz checka😠
  13. Witam, od 2 tyg. znowu mam VC, niby miernikiem za ponad klocka mierzona, tylko tylny błotnik jest na nowo polakierowany, ale martwi mnie jedno.. Otuż mam z19dt, a na naklejce od klimy, na pasie przednim jest info co do chłodziwa ale są tylko dwa kody silników z30dt i z28net, coś tu chyba nie jest łokej?? Możliwe, ze po dzwonie wsadzony inny pas? Innych oznak nie widać, przynajmniej moim okiem czyli półfachowca..
  14. Sivyx

    SPREZYNY

    Ale za tą kasę nie mogłem nie skorzystać..:) Toć to prawie cena najniższej póły.
  15. Sivyx

    SPREZYNY

    To pewnie RJ by bardziej pasił do RH2661.. Troche mi żal kasy 300zł na 2 sprężyny, jak wyrwałem za 550zł kyb 4x amorki i 2x spręzyny, a no do tego jeszcze odboje i osłony na przód:) Chyba zmienię przód i zobaczę jak będzie stała, a potem zajmę się tyłem. A podkładki na tył obowiązkowo wymieniać, czy olać jak są całe?
×