Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Muniek1991

Forumowicz
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Muniek1991 last won the day on July 15 2015

Muniek1991 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Muniek1991

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/20/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Niemcy
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    DE
  • Auto
    Signum Z22YH 2003r.

Recent Profile Visitors

275 profile views
  1. Przy odpalaniu słychać je bardzo głośno przez chwile . A przy okazji rozrządu będzie zdjęta pokrywa więc też będzie widać . Chociaż przy montażu silnika tez była zdjęta i nie było jakiś niepokojących rzeczy w środku . Zobaczymy w pierwszym tygodniu sierpnia wjeżdżam na warsztat .
  2. Tak też myślałem ale na mocy i tak nie zyskam zapewne a i dźwięk zniknie . Czy się mylę ???
  3. Witam udało mi się zakupić całkiem przypadkiem filtr stożkowy K&N do mojego Signum ( dedykowany ). Od razu powiem że zdaje sobie sprawę żę to mi nie podniesie mocy itp itd . Ale lobię dłubać więc chce to zamontować + zrobić osłony co by go oddzielić od silnika . Miałem na chwile założony i wydawało mi się że zbierał się tak samo może ciut lepiej ( to tylko wrażenia nie potwierdzone ) .Pytanie do was czy miał ktoś przygody z tym czy warto to zostawić ( dla dźwięku ) czy pogarsza to osiągi silnika jak to jest w praktyce . Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc .
  4. silnik ma 140 tyś km najechane , auto 160 . Bo silnik był wymieniany i brałem od nas z forum od admina . W sierpniu jadę do Polski i wymienię te 2 łańcuchy zobaczymy czy coś pomoże .
  5. Dzisiaj sprawdzane było ciśnienie na tłokach , Wszystkie po 15 równo świece wyglądają idealnie . Ale jest jedno ale przy pierwszym odczycie na 3 cylindrze było 5 zamiast 15 . Przy kolejnych odczytach było już 15 . Pytanie czy przestawiony rozrząd i stąd się to wszystko dzieje czy jakiś popychacz albo coś się przycina .
  6. Nagrałem logi i potem odczytałem przy pełnym bucie ( podczas jazdy ) itp itd wszystko pracuje tak jak potrzeba ..... Pompa daje ciśnienie jak potrzeba w każdym zakresie ani razu nie spadło czasami różni się o 200 Kpa przez chwile ale myślę że to nie ma znaczenia . EGR i przepływka tez cały czas chodzi .... Nie mam pojęcia już gdzie szukać ...
  7. Dzisiaj postaram się sprawdzić kompresję w silniku co by cos wykluczyć na pewno znowu .
  8. Gdyby paliwowa dawała za malo to wysokiego ciśnienia nie nabila by odpowiedniego ciśnienia bo za malo paliwa by miała . za malo paliwa spowodowalo by szarpania itp sprawdzalem .
  9. Pompa sprawna sprawdzana była i zawsze ja słychać jak i przylekaznik ..
  10. Niby po wykręceniu czujnika od ciśnienia paliwa i wkręceniu jest przez chwile lepiej . Ale dalej jestem w czarnej D*** .... Zastanawia mnie bo na listwie jest bardzo duże ciśnienie po odkręceniu czujnika ok wiadomo tam musi być ciśnienie ale zanim ono zejdzie to potrzebuje chwile i do tego po wykręceniu czujnika w listwie bulgocze i idą bąbelki widac po wykręceniu tego czujnika tak jak by paliwo zagotowało . Brak pomysłu na dalsze działanie mechanicy też rozkładają ręce ...
  11. Regulator ciśnienia paliwa wymieniony na regenerowany brak jakiejkolwiek poprawy ... Do tego wszystkiego nie mogę wejść Op comem ani Chinolem PL 2010 ani EN 2012 w funkcje specjalne żeby wykasować wartości wyuczone .... Ma ktoś jakiś pomysł jak odblokować ta funkcje czy coś ??? Albo ma ktoś podesłać inna wersje op coma gdzie to działa ???
  12. A co masz ten sam problem ??? Puki co auto stoi i czeka na nową osłonę przegubu wewnętrznego / bądź cała pół oś . W sobotę będzie zrobione i podłączone pod dobrego kompa bo op com to gó... . Do tego w Sobotę wymienię regulator ciśnienia paliwa na nowy zobaczymy .
  13. Problem jest dalej a do tego posypał się przegub wewnętrzny auto będzie stało tydzień i czekało na nową pół oś . ( rok temu wymieniałem obie kompletne pół osie ... ) . Przed tym jak się pogorszyło nikt tego nie ruszał . Teraz naprawiam astre g coupe 1.8 16v która ma 125 km i zdecydowanie zbiera sie dużo lepiej jak mój signum 155 km żenada . A co miałeś za pomysł ?
  14. Filtr jest nowy . Preparat LiquiMoly był lany już jakiś czas temu .
  15. Dzięki wielkie za podpowiedz o tym nie pomyślałem .
×
×
  • Create New...