Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

poldon100

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About poldon100

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra c GTS 2.2 dti 125 km GTS

Recent Profile Visitors

104 profile views
  1. Podbijam... naprawde nikt nie miał podobnego przypadku ?
  2. Witam serdecznie Vectra c Gts 2.2 Dti 2003 Od kilku dni mam problem ze światłem w podsufitce - ciagle swieci ( wszystkie drzwi zamkniete, zaryglowane - nawet z aktywnym auto alarmem świeci. Włacznik światel nie jest wciśniety, wszystkie czujniki w drzwiach dzialaja prawidlowo (sprawdzone opcomem - dodatkowo przy otwarciu widoczne wszystko na wyswietlaczu). Moze ktos miał podobny problem opcom pokazuje błąd b2615 - światła kabiny. Nigdzie nie mogę znalezć informacji o ty błędzie na necie
  3. potwierdzam! Ja tez niedawno borykałem się z tym problemem. Przeleciałem cały układ podciasnienia i 2 gumki na łącznikach były popekane i tam dostawało sie powietrze. Teraz jest juz wszystko ok 0 błędów
  4. Mechanik mnie tu straszy że może być problem z dociskaniem, zacisku hamulca... czyli śmiało zamawiać?
  5. Nie chce zakładać nowego tematu. Mam Vectre C GTS 2003 r i mam okazje kupić alufelgi z Astry2G 6 J X 16'' ET 49 , 5 X 110. Z tego co wiem to VC ma ET 41. Będzie jakiś problem w związku z tą różnica ET?
  6. masz włączoną klime w menu? airconditioners ? edit: teraz widzę że to benzyna - już nieaktualne
  7. zrób prosty test... jeśli po kolejnym odpaleniu (gdy przeważnie nie grzeją Ci już świece), odepnij czujnik temperatury na silniku (sterownik otrzyma informacje ze temperatura jest ujemna, wymusi grzanie świec i zwiększy dawkę paliwa). Jeśli odpali od strzała to nie masz zapowietrzonego układu. w tej sytuacji albo oszust (poszukajcie na allegro) lub przeprogramować soft na sterowniku pompy (wymuszenie grzania świec przed odpalaniem oraz zwiększenie dawki rozruchowej) i zapomnicie o problemie z odpalaniem http://www.auto-krak.pl/ <---- tu zmiana softu 300 zł. Autko odpala od kopa nie zależnie czy ciepło zimno chłodno lub mokro
  8. przez ulepszone paliwo (Verva itp) i przez dodatki do diesla załatwiłem sobie pompe u mnie też zaczęło się od błędu tego czujnika. gdzieś tu na forum jest kontakt do pompiarza z Lublina. Jedź tam nawet się nie zastanawiaj. Jeśli to czujnik to pół bidy gorzej jak się już pompa przyciera to albo nowa bądź inna używana!
  9. Rozwiązanie własnie odebrałem samochód od mechanika. Wymieniłem obydwie półosie kpl. ( wraz z przegubami! ), moje już były w tragicznym stanie ponoc - znalazłem używki na allegro - 400 zł w bardzo dobrym stanie. Problemu nie ma nic nie słychać wszystko ładnie smiga. dodatkowo ustało uderzenie przy dodaniu i odjęciu gazu. Autko śmiga rewelacyjnie Problem jaki miałem: jak w tym temacie miałem uderzenia/stuknięcia przy puszczaniu/dodawaniu gazu. oraz Przy zmianie biegu z 1 na 2 i z 2 na 3 występuje uderzenie i szarpnięcie (przy bardzo powolnym i delikatnym puszczaniu sprzęgła udaje się zmienić bieg bez dyskomfortu). z 3 na 4 i z 4 na 5 ten problem nie występuję. opisze dokładniej Bieg pierwszy, kręcę silnik do 2 - 2,5 tys/obrotów zmiana na bieg 2, występuje dość mocne szarpnięcie i słychać uderzenie (tak jak bym puścił sprzęgło bez żadnego oporu). Jedynie przy bardzo powolnym puszczaniu sprzęgła (jak przy ruszaniu z 1) efekt ten nie występuje. analogiczna sytuacja przy zmianie biegu z 2 (2 - 2,5 tys/obrotów) na 3 ( z tym że efekt szarpnięcia i uderzenia mniej odczuwalny).
  10. Rozwiązanie problemu! własnie odebrałem samochód od mechanika. Wymieniłem obydwie półosie kpl. ( wraz z przegubami! ), moje już były w tragicznym stanie ponoc - znalazłem używki na allegro - 400 zł w bardzo dobrym stanie. Problemu nie ma nic nie słychać wszystko ładnie smiga. dodatkowo ustało uderzenie przy dodaniu i odjęciu gazu
  11. mam to samo... gdy tylko wyłączy klimę w panelu i będzie samochód w trybie eco to nie będzie tego problemu. ja nic z tym nie robiłem i przez zimę śmigałem na eco. W lecie po zagrzaniu silnika odpalam sobie klimę. wydaje mi się że to dodatkowy pobór mocy i dodatkowe obciążenia dla silnika na zimnym i silnik ma za niskie obroty żeby to ładnie pociągnąć
  12. no i moja radość nie trwała długo Auto ma problem z odpaleniem. Czy po nocy czy po postoju 1 godzinne czy nawet przy zgaszeniu i ponownej próbie odpalenia (silnik rozgrzany 90 stopni). Odpala po kręceniu średnio 6 obrotów wałem :/. Po zdjęciu czujnika temperatury w każdym z tych przypadków odpala od strzała. Załamka normalnie :/ nikt nie jest mi w stanie pomóc? auto już 2 miesiące mam nieczynne :/
  13. podpinam się i podbijam Przy zmianie biegu z 1 na 2 i z 2 na 3 występuje uderzenie i szarpnięcie (przy bardzo powolnym i delikatnym puszczaniu sprzęgła udaje się zmienić bieg bez dyskomfortu). z 3 na 4 i z 4 na 5 ten problem nie występuję. opisze dokładniej Bieg pierwszy, kręcę silnik do 2 - 2,5 tys/obrotów zmiana na bieg 2, występuje dość mocne szarpnięcie i słychać uderzenie (tak jak bym puścił sprzęgło bez żadnego oporu). Jedynie przy bardzo powolnym puszczaniu sprzęgła (jak przy ruszaniu z 1) efekt ten nie występuje. analogiczna sytuacja przy zmianie biegu z 2 (2 - 2,5 tys/obrotów) na 3 ( z tym że efekt szarpnięcia i uderzenia mniej odczuwalny). Im wyższe obroty silnika przy zmianie biegu tym głośniejsze uderzenie i mocniejsze szarpnięcie. (poduszki w dobrym stanie i silnik ładnie siedzi) Czy ktoś miał podobny przypadek?
  14. Mi się wydaje że sterownik w mojej psg16 rozwalili mi w pierwszym warsztacie gdzie przyjechałem gdy wystąpiła usterka... Obawiam się że na wymianie czujnika położenia wału by się mogło skończyć... Auto odpaliłem bez najmniejszych problemów i pojechałem do nich. Za 3 godz dzwoni że już nie chce odpalić. I mówił że przy kręceniu rozrusznikiem chciał błędy odczytać i rozładował akumulator. Możliwe że przez to własnie usmażył mi sterownik? Pompa ponoć mechanicznie w bardzo dobrym stanie i dodatkowo uszczelniona... mam nadzieje że posłuży mi jeszcze jakiś czas.
×
×
  • Create New...