Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jarq

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About jarq

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/08/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum Z32SE

Recent Profile Visitors

245 profile views
  1. pokaż fotkę foteli ale obstawiam, że wentylacji nie masz
  2. oczywiście, że nie wszystkie. Po pierwsze taki bajer masz tylko w fotelach zwanych Multiconturami. Po drugie nawet jeśli takie fotele dostaniesz to taka opcja występuje jedynie w fotelu kierowcy. No i musisz wymienić przycisk zakładając, że masz elektryczne fotele. Jeśli nie to czeka Cię trochę więcej pracy
  3. Jak w temacie. Wymieniłem fotele na multi i pojawił się problem z fotelem pasażera. Mianowicie jest luz przód-tył i teraz mi kobita gada, że jej fotel jest gorszy niż był problem ustaje kiedy fotel odsunie się do końca ale to raczej kiepskie rozwiązanie na dłuższą metę Zmierzył się ktoś z takim problemem?
  4. a więc 16" struktury wchodzą na 314mm tarcze? Nie ma znaczenia czy są z Vectry czy z Astry?
  5. Nie pamiętam teraz ale nikt tam nie grzebał raczej kupiłem gniazdo z kawałkiem wiązki i przycisk
  6. ja mam trochę z innej beczki pytanie...otóż ogarnąłem dziś podpięcie instalacji pod wyłącznik ESP i jakieś jest moje zdziwienie faktem, że po odpaleniu auta kontrolka od TC/ESP świeci cały czas a przycisk nie reaguje na wciśnięcie. Przecież tu w zasadzie nie ma czego spieprzyć...ominąłem wogóle tą główną kość przy progu i kable podpiąłem następująco: - szaro-zółty czyli podświetlenie podpiąłem pod szaro-żółty z przycisku grzanych d**, - brązowy czyli masa nr 1 podpiąłem do masy znajdującej się w progu od strony pasażera, - czarno-brązowy czyli masa nr 2 podpiąłem do masy znajdującej się w progu od strony kierowcy, - niebiesko-czerwony czyli kabel sygnałowy podciągnąłem do wtyczki od pompy ABSu i wpiąłem w PIN nr 3... Czyli teoretycznie wszystko chyba jest ok? Oświećcie mnie, bo zgłupiałem...
  7. podpinam się aczkolwiek mnie interesuje tylko jedna rzecz, która i tak chyba nie została tu do końca wyjaśniona. W różnego rodzaju poradnikach na necie widziałem, że kabel szaro-żółty (pin2 we wtyczce od przycisku) trzeba pociągnąć do BCMa. Czy to konieczne? W starszych oplach ten kabel odpowiadał jedynie za podświetlenie więc może wystarczy wpiąć się w inny kabel tego koloru znajdujący się gdzieś bliżej...np przy popielniczce? Ktoś się wypowie na ten temat?
  8. no to lipa bo ja mam czujnik JL...a one są chyba jakoś klejone do szyby?
  9. czyli czujnik deszczu i zmierzchu to jedna całość? Aktywować można op-comem? Czy tylko tech? No i jeszcze jedna kwestia - jest jakaś opcja żeby sprawdzić najpierw czy bcm obsługuje czujnik zmierzchu?
  10. ja mam czujnik deszczu więc co dalej?
  11. chodziło mi o jakiś manual czy cuś, jakieś kabelki pewnie trzeba ciągnąć itp
  12. Cześć. Starałem się znaleźć podobny temat ale nie udało mi się...moje auto czyli Signum 3.2 Z 2003 roku nie posiada funkcji automatycznego włączania świateł po zmroku. Generalnie zastanawiam się nad dołożeniem takiego bajeru ale nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Co potrzeba oprócz włącznika? Dużo z tym zabawy?
  13. generalnie ściągasz boczek i pierwsze co musisz zrobić to odkręcić śrubę, która trzyma listwę pomiędzy dużą a małą szybą. Jak już to zrobisz to wyjmujesz listwę i małą szybę. Następnie opuszczasz powoli szybę aż w jednym z otworów w drzwiach zobaczysz plastikowy, czarny zatrzask. Na nim do podnośnika przytwierdzona jest szyba. Musisz mieć długi i dość cienki śrubokręt żeby go rozpiąć. Generalnie zatrzask składa się z dwóch takich samych elementów - jeden jest od zewnętrznej strony podnośnika, a drugi - od wewnętrzej. Ja przy demontażu połamałem w nim uchwyty więc musiałem w ASO kupić nowe zatrzaski Za komplet na dwie strony zapłaciłem niecałe 20zł. Jak już się z tym uporasz to wyjmujesz szybę i składasz wszystko w odwrotnej kolejności lekki problem jest ze spięciem z powrotem zatrzasków...ja robiłem to na czuja i trochę się namęczyłem. Może ewentualnie ktoś inny ma sprawdzony sposób
  14. bo rozbierałem już dwa razy, wymieniałem uszczelki i dawałem silikon Victora Reinza i nie pomogło...
×
×
  • Create New...