Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adasiek231

Forumowicz
  • Postów

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O adasiek231

  • Urodziny 1976.12.19

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    komputery, mechanika i takie tam

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 3.2V6 versja comfort + LPG

Kontakt

  • GG
    1623337

Ostatnio na profilu byli

515 wyświetleń profilu
  1. U mnie check zapalił się po roku jazdy na gazie, bylem i u mechaników opla i u gaziarza wyregulowane dobrze a zapala się systematycznie po ok 200km, jeżdżę tak już 4 lata 50tys przejechane auto dział ok.
  2. Ja nawet 10 tys nie zrobiłem na tych amorkach, wstawiłem SACHS-y i mam już 30tys nalatane i jest git. Co do sprężyn to poco zmieniać chyba że chcesz mieć wyższe auto.
  3. Nr nie podam musiałby ktoś rozszyfrować vin jedno co podpowiem na pewno nie kupuj zwykłych jak już to coś do sporta B6 lub sachs
  4. Ja miałem IDS+ wywaliłem bo drogie i założyłem Sachs i jak dla mnie jest ok.
  5. Ja mam te założone ale sprężyny seryjne zostawiłem bo na eibach: E10-65-011-02-22 auto mi za bardzo dobijało i odsprzedałem.
  6. Nie polecam B4 u mnie rok wytrzymały, B6 drogie, założyłem Sachs i jeżdżę do dziś i jest super.
  7. Bierz Sachs do obniżonego mam je u siebie bo wywaliłem ids i jest super jeżdżę już ponad rok.
  8. Nie jestem niedzielnym kierowcą, wiedziałem że coś jest źle! po sprawdzeniu przez fachowców znaleźliśmy usterkę padło na przednie amortyzatory a dokładnie prawy od pasażera, już naciskając na błotnik bujało autem za bardzo, pojechałem na trzepaki i.... prawy 50% lewy 67 % dodatkowo na dość dziurawej drodze słychać stukanie po prawo więc ewidentnie amor bo całe zawieszenie dokładnie sprawdzone i zero luzów. Na amorkach zrobiłem ok 400 km !!! masakra jakaś - buble widać robią wszędzie.
  9. Na geometrii byłem poprawiona ale nic nie pomogło, najlepsze że założyłem sprężyny Monroe standardowe dobrane do GTS był wysoki zmieniłem na sportowe KYB które powinny niżej siedzieć i jak mierzyłem obie porównując przed założeniem to KYB były krótsze ok 5 cm ale po założeniu nadal wysokość się nie zmieniła dalej stoi jak koza :/ ale ponoć jeszcze siądzie więc to mogę odpuścić ale bujania już nie bo jeździłem już innymi oplami i tak się nie zachowują. Dziś jadę do zaprzyjaźnionych chłopaków z opla w Krakowie na ul. stoczniowców niech zerkną na całe zawieszenie może jakieś tulejki są do wymiany, zobaczymy co wyjdzie.
  10. Koledzy poradźcie, zmieniłem zawieszenie z obniżonego sportowego (siadło tak że masakra) na standardowe aby auto nie było tak niskie i tak twarde ale po zmianie jeździ się tragicznie tzn autem strasznie buja jakby amortyzatory w ogóle nie tłumiły, co jest nie tak? auto stoi jak koza tył wysoko a przód jeszcze bardziej, podaje obecnie założony zestaw do auta GTS ( LPG): Sprężyny przód: Monroe SP 2801 zmienione na KYB RH3528 żadnej różnicy w jeździe po zmianie sprężyn, wysokość auta także się nie zmieniła - a auto powinno siąść kapkę Amortyzator przód: SACHS 312 601 (602) Sprężyny tył: KYB RX 6222 Amortyzatory tył: SACHS 300 064 VIN: W0L0ZCF6848025873 auto przed wymianą (stare zawieszenie sportowe jazda masakra jak wozem drabiniastym) Postaram się zrobić zdjęcie na nowym zawieszeniu tyle że leje ciągle deszcz jeśli to coś pomoże to mierząc metrówką odległość do nadkola od ziemi przód ok 70 cm, tył 67 cm, prześwit pomiędzy nadkolem a oponą: przód ok 6-7 cm tył 4 cm.
  11. Ja u siebie też niedawno to przerabiałem, wymieniłem pompę paliwa, przeczyściłem przepustnice i pojechałem do znajomych na adaptacje silnika (techem) od tamtej pory problemów brak
  12. Smarowalem woda z płynem do naczyń i tylko tam gdzie są strzałki były nieszczelności Wysłane z mojego A820 przy użyciu Tapatalka
  13. W takim razie jak wrócę po urlopie spróbuje wykorzystać metodę zastosowaną na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=3Fe_vMuikP4 Zastosowałem poradę z filmu i chyba się sprawdziło bo póki co lampy nie parują, czekam na złą pogodę aby pojeździć w deszczu i sprawdzić jak będzie. Poniżej zamieszczam foto, zatkałem otwory 1,2 oznaczone na czerwono a do otworu 3 podłączyłem wąż przez który dmuchałem, niebieskie strzałki pokazują którędy wydobywało się powietrze, i tak dekielek do zmiany żarówki uszczelniłem podkładając w uszczelkę kawałek przewodu elektrycznego aby uszczelka byłą wyżej, wtyk do kostki objechałem dookoła silikonem a tu gdzie jest żarówka od postojówek uszczelkę owinąłem taśmą do uszczelnień jaką stosuje się w hydraulice bo nie miałem uszczelek. Póki co to pomogło
  14. W takim razie jak wrócę po urlopie spróbuje wykorzystać metodę zastosowaną na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=3Fe_vMuikP4 Zastosowałem poradę z filmu i chyba się sprawdziło bodzie póki co lampy nie parują, czekam na złą pogodę aby pojeździć w deszczu i sprawdzić jak będzie. Poniżej zamieszczam foto, zatkałem otwory 1,2 oznaczone na czerwono a do otworu 3 podłączyłem wąż przez który dmuchałem, niebieskie strzałki pokazują którędy wydobywało się powietrze, i tak dekielek do zmiany żarówki uszczelniłem podkładając w uszczelkę kawałek przewodu elektrycznego aby uszczelka byłą wyżej, wtyk do kostki objechałem dookoła silikonem a tu gdzie jest żarówka od postojówek uszczelkę owinąłem taśmą do uszczelnień jaką stosuje się w hydraulice bo nie miałem uszczelek. Póki co to pomogło
  15. W takim razie jak wrócę po urlopie spróbuje wykorzystać metodę zastosowaną na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=3Fe_vMuikP4