Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adasiek231

Forumowicz
  • Zawartość

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O adasiek231

  • Urodziny 1976.12.19

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    komputery, mechanika i takie tam

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 3.2V6 versja comfort + LPG

Kontakt

  • GG
    1623337

Ostatnio na profilu byli

608 wyświetleń profilu
  1. Z tyłu mam zimmermann już ponad 2 lata i są ok i właśnie o nich myślałem na przód ale cena nie jest mała choć chyba i tak najlepsza porównując do ATE czy Textar ale ten GM najtańszy a nawet jeszcze taniej znalazłem i jest na pudełku znaczek GM https://opelczesci.com.pl/pl/p/TARCZE-KLOCKI-PRZOD-KPL-SIGNUM-VECTRA-C-GM-314mm/1981 ale jeśli to nie oryginał... to lepiej dołożyć i kupić sprawdzone
  2. Koledzy przyszedł czas na wymianę tarcz bo mam lekkie bicia i co najgorsze piszczą :/ znalazłem tanie niby oryginalne GM http://www.opel-sklep.com/pl/p/Zestaw-oryginalny-tarcze-klocki-przod-Signum-Vectra-C-285-mm-1515014-OPEL-GM/702 ale po przeczytaniu postów i opisu kolegi denis911 zmartwiłem się i mam dylemat, kupić te z linku czy jednak iść np w zimmermanna lub coś innego
  3. Branie oleju w V6 3,2

    Przy takim przebiegu to bardzo dziwne sam mam podobny i przy normalnej jeździe nie podbiera ale jak cisnę po autostradzie po 140-160 to co jakiś czas muszę dolać bo wyskakuje powiadomienie że mało
  4. Vectra C 3.2 V6 check engine

    U mnie check zapalił się po roku jazdy na gazie, bylem i u mechaników opla i u gaziarza wyregulowane dobrze a zapala się systematycznie po ok 200km, jeżdżę tak już 4 lata 50tys przejechane auto dział ok.
  5. Ja nawet 10 tys nie zrobiłem na tych amorkach, wstawiłem SACHS-y i mam już 30tys nalatane i jest git. Co do sprężyn to poco zmieniać chyba że chcesz mieć wyższe auto.
  6. Amortyzatory GTS

    Nr nie podam musiałby ktoś rozszyfrować vin jedno co podpowiem na pewno nie kupuj zwykłych jak już to coś do sporta B6 lub sachs
  7. Ja miałem IDS+ wywaliłem bo drogie i założyłem Sachs i jak dla mnie jest ok.
  8. Ja mam te założone ale sprężyny seryjne zostawiłem bo na eibach: E10-65-011-02-22 auto mi za bardzo dobijało i odsprzedałem.
  9. Nie polecam B4 u mnie rok wytrzymały, B6 drogie, założyłem Sachs i jeżdżę do dziś i jest super.
  10. Amortyzatory GTS

    Bierz Sachs do obniżonego mam je u siebie bo wywaliłem ids i jest super jeżdżę już ponad rok.
  11. Amortyzatory GTS

    Nie jestem niedzielnym kierowcą, wiedziałem że coś jest źle! po sprawdzeniu przez fachowców znaleźliśmy usterkę padło na przednie amortyzatory a dokładnie prawy od pasażera, już naciskając na błotnik bujało autem za bardzo, pojechałem na trzepaki i.... prawy 50% lewy 67 % dodatkowo na dość dziurawej drodze słychać stukanie po prawo więc ewidentnie amor bo całe zawieszenie dokładnie sprawdzone i zero luzów. Na amorkach zrobiłem ok 400 km !!! masakra jakaś - buble widać robią wszędzie.
  12. Amortyzatory GTS

    Na geometrii byłem poprawiona ale nic nie pomogło, najlepsze że założyłem sprężyny Monroe standardowe dobrane do GTS był wysoki zmieniłem na sportowe KYB które powinny niżej siedzieć i jak mierzyłem obie porównując przed założeniem to KYB były krótsze ok 5 cm ale po założeniu nadal wysokość się nie zmieniła dalej stoi jak koza :/ ale ponoć jeszcze siądzie więc to mogę odpuścić ale bujania już nie bo jeździłem już innymi oplami i tak się nie zachowują. Dziś jadę do zaprzyjaźnionych chłopaków z opla w Krakowie na ul. stoczniowców niech zerkną na całe zawieszenie może jakieś tulejki są do wymiany, zobaczymy co wyjdzie.
  13. Amortyzatory GTS

    Koledzy poradźcie, zmieniłem zawieszenie z obniżonego sportowego (siadło tak że masakra) na standardowe aby auto nie było tak niskie i tak twarde ale po zmianie jeździ się tragicznie tzn autem strasznie buja jakby amortyzatory w ogóle nie tłumiły, co jest nie tak? auto stoi jak koza tył wysoko a przód jeszcze bardziej, podaje obecnie założony zestaw do auta GTS ( LPG): Sprężyny przód: Monroe SP 2801 zmienione na KYB RH3528 żadnej różnicy w jeździe po zmianie sprężyn, wysokość auta także się nie zmieniła - a auto powinno siąść kapkę Amortyzator przód: SACHS 312 601 (602) Sprężyny tył: KYB RX 6222 Amortyzatory tył: SACHS 300 064 VIN: W0L0ZCF6848025873 auto przed wymianą (stare zawieszenie sportowe jazda masakra jak wozem drabiniastym) Postaram się zrobić zdjęcie na nowym zawieszeniu tyle że leje ciągle deszcz jeśli to coś pomoże to mierząc metrówką odległość do nadkola od ziemi przód ok 70 cm, tył 67 cm, prześwit pomiędzy nadkolem a oponą: przód ok 6-7 cm tył 4 cm.
  14. Ja u siebie też niedawno to przerabiałem, wymieniłem pompę paliwa, przeczyściłem przepustnice i pojechałem do znajomych na adaptacje silnika (techem) od tamtej pory problemów brak
  15. bi-xenon AFL

    Smarowalem woda z płynem do naczyń i tylko tam gdzie są strzałki były nieszczelności Wysłane z mojego A820 przy użyciu Tapatalka
×