Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

adasiek231

Forumowicz
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O adasiek231

  • Urodziny 1976.12.19

Kontakt

  • GG
    1623337

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    komputery, mechanika i takie tam

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 3.2V6 versja comfort + LPG

Ostatnio na profilu byli

425 wyświetleń profilu
  1. Bierz Sachs do obniżonego mam je u siebie bo wywaliłem ids i jest super jeżdżę już ponad rok.
  2. Nie jestem niedzielnym kierowcą, wiedziałem że coś jest źle! po sprawdzeniu przez fachowców znaleźliśmy usterkę padło na przednie amortyzatory a dokładnie prawy od pasażera, już naciskając na błotnik bujało autem za bardzo, pojechałem na trzepaki i.... prawy 50% lewy 67 % dodatkowo na dość dziurawej drodze słychać stukanie po prawo więc ewidentnie amor bo całe zawieszenie dokładnie sprawdzone i zero luzów. Na amorkach zrobiłem ok 400 km !!! masakra jakaś - buble widać robią wszędzie.
  3. Na geometrii byłem poprawiona ale nic nie pomogło, najlepsze że założyłem sprężyny Monroe standardowe dobrane do GTS był wysoki zmieniłem na sportowe KYB które powinny niżej siedzieć i jak mierzyłem obie porównując przed założeniem to KYB były krótsze ok 5 cm ale po założeniu nadal wysokość się nie zmieniła dalej stoi jak koza :/ ale ponoć jeszcze siądzie więc to mogę odpuścić ale bujania już nie bo jeździłem już innymi oplami i tak się nie zachowują. Dziś jadę do zaprzyjaźnionych chłopaków z opla w Krakowie na ul. stoczniowców niech zerkną na całe zawieszenie może jakieś tulejki są do wymiany, zobaczymy co wyjdzie.
  4. Koledzy poradźcie, zmieniłem zawieszenie z obniżonego sportowego (siadło tak że masakra) na standardowe aby auto nie było tak niskie i tak twarde ale po zmianie jeździ się tragicznie tzn autem strasznie buja jakby amortyzatory w ogóle nie tłumiły, co jest nie tak? auto stoi jak koza tył wysoko a przód jeszcze bardziej, podaje obecnie założony zestaw do auta GTS ( LPG): Sprężyny przód: Monroe SP 2801 zmienione na KYB RH3528 żadnej różnicy w jeździe po zmianie sprężyn, wysokość auta także się nie zmieniła - a auto powinno siąść kapkę Amortyzator przód: SACHS 312 601 (602) Sprężyny tył: KYB RX 6222 Amortyzatory tył: SACHS 300 064 VIN: W0L0ZCF6848025873 auto przed wymianą (stare zawieszenie sportowe jazda masakra jak wozem drabiniastym) Postaram się zrobić zdjęcie na nowym zawieszeniu tyle że leje ciągle deszcz jeśli to coś pomoże to mierząc metrówką odległość do nadkola od ziemi przód ok 70 cm, tył 67 cm, prześwit pomiędzy nadkolem a oponą: przód ok 6-7 cm tył 4 cm.
  5. Ja u siebie też niedawno to przerabiałem, wymieniłem pompę paliwa, przeczyściłem przepustnice i pojechałem do znajomych na adaptacje silnika (techem) od tamtej pory problemów brak
  6. Smarowalem woda z płynem do naczyń i tylko tam gdzie są strzałki były nieszczelności Wysłane z mojego A820 przy użyciu Tapatalka
  7. W takim razie jak wrócę po urlopie spróbuje wykorzystać metodę zastosowaną na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=3Fe_vMuikP4 Zastosowałem poradę z filmu i chyba się sprawdziło bo póki co lampy nie parują, czekam na złą pogodę aby pojeździć w deszczu i sprawdzić jak będzie. Poniżej zamieszczam foto, zatkałem otwory 1,2 oznaczone na czerwono a do otworu 3 podłączyłem wąż przez który dmuchałem, niebieskie strzałki pokazują którędy wydobywało się powietrze, i tak dekielek do zmiany żarówki uszczelniłem podkładając w uszczelkę kawałek przewodu elektrycznego aby uszczelka byłą wyżej, wtyk do kostki objechałem dookoła silikonem a tu gdzie jest żarówka od postojówek uszczelkę owinąłem taśmą do uszczelnień jaką stosuje się w hydraulice bo nie miałem uszczelek. Póki co to pomogło
  8. W takim razie jak wrócę po urlopie spróbuje wykorzystać metodę zastosowaną na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=3Fe_vMuikP4 Zastosowałem poradę z filmu i chyba się sprawdziło bodzie póki co lampy nie parują, czekam na złą pogodę aby pojeździć w deszczu i sprawdzić jak będzie. Poniżej zamieszczam foto, zatkałem otwory 1,2 oznaczone na czerwono a do otworu 3 podłączyłem wąż przez który dmuchałem, niebieskie strzałki pokazują którędy wydobywało się powietrze, i tak dekielek do zmiany żarówki uszczelniłem podkładając w uszczelkę kawałek przewodu elektrycznego aby uszczelka byłą wyżej, wtyk do kostki objechałem dookoła silikonem a tu gdzie jest żarówka od postojówek uszczelkę owinąłem taśmą do uszczelnień jaką stosuje się w hydraulice bo nie miałem uszczelek. Póki co to pomogło
  9. W takim razie jak wrócę po urlopie spróbuje wykorzystać metodę zastosowaną na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=3Fe_vMuikP4
  10. Hm ogólnie jest lepiej po uszczelnieniu bo wcześniej to nawet gdy stał i padał deszcz/była wilgoć to parowały, obecnie się polepszyło tzn było nawet dobrze ale jechałem nad morze z Krakowa i padał ciągle deszcz i zauważyłem że zaczynają znowu parować. Jak wrócę po urlopie po pokombinuje z tym otworem, znalazłem jeszcze na youtube poradę gość zatyka wszystkie otwory w lampie bierze wodę z ludwikiem i smaruje pędzlem lampę i dmucha w rurkę do lampy i widać gdzie pojawiają się pęcherzyki powietrza co oznacza nieszczelność.
  11. Koledzy mam pytanie odnośnie przednich lamp otóż mam bi-xenony skrętne i jestem zmuszony je wymontować/przerobić tzn kupić jakieś zamienniki nowe zwykłe i wszystko przełożyć bo moje parują nadal mimo próby uszczelnienia ;/ zapłaciłem fachowcowi 400 zł za uszczelnienie lamp wraz z polerowaniem i d***, gwarancji nie dawał ale myślałem że to coś pomoże jednak nie więc chciałbym kupić jakieś na allegro tylko nie wiem jakę będą pasować aby przełożyć całą elektronikę, podpowie ktoś. Z góry dzięki.
  12. Tak przypuszczałem ale wolałem się upewnić, bezpiecznik dobry, wyjalem wtyczkę pod siedzeniem i włożyłem ponownie nie działało więc zacząłem miernikiem badać napięcia na dwóch grubszych wsowkach jest 12 v nie bardzo wiedziałem co dalej więc przedmuchalem styki włożyłem wtyczkę i zadziałało 😃 eh możliwe że jak pryskalem pianką do odgrzybiania klimy poszło trochę na wtyczkę i może dlatego przestało działać. Ważne że jest już ok ds dzięki za pomoc Wysłane z mojego A820 przy użyciu Tapatalka
  13. Pytanie pewnie banalne ale gdzie znajduje się bezpiecznik RECu?
  14. Wszystkie bezpieczniki są dobre spr pod maską i w bagażniku, podgrzewanie do działa brak tylko regulacji 😞 Wysłane z mojego A820 przy użyciu Tapatalka
  15. Koledzy podpowiedzcie gdzie szukać awarii, dziś zauważyłem że przestał mi działać fotel kierowcy tzn nie reaguje żaden silniczek ani zapamiętywanie ustawień :/ fotel pasażera działa bez problemu, podpinając opcoma nie mogę wejść "Pamięć regulacji/podgrzewanie foteli" - mam komunikat brak komunikacji :/