Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzenio83

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzenio83

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/12/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Sport, numizmatyka, elektroniczne systemy bezpieczeństwa.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 2007, 1,9CDTI 120KM

Recent Profile Visitors

95 profile views
  1. Witam, Pojawił mi się taki błąd na desce rozdzielczej, opisy na dixi jako: usterka w układzie kontroli emisji spalin . . Kontrolka cały czas się świeci. Auto słabo przyspiesza. Ma problem z ruszeniem. Brakuje mocy. Nie kopci. Po podłączeniu komputera pojawił się opis problem w układzie dolotowy. Mechanik stwierdził że pewnie przewody, albo turbina. Może macie jakieś inne sugestie ? Auto dopiero będzie rozbierane za 3 dni. Akurat mam wolny weekend i mógłbym poszukać usterki. Pozdrawiam
  2. Hej, Ile aktualnie płaci się za komplet tarcz i klocków TRW razem z wymianą ? Do Opla Vectra C 1,9CDTI 120KM. Pzdr Grzesiek
  3. Hej, Wymieniona obudowa filtru paliwa. Zrobiłem kilka km i problemu na razie nie ma. Zobaczymy co dalej. Gniazda w które wchodzą przewody z paliwem ponoć się wypracowały. W starej obudowie jak dociskałem przewód odprowadzający paliwo z obudowy filtru paliwa to autko startowało, jak odciągnąłem to autko gasło. Ciekaw jestem dalszej wyników. Mam nadzieję że to było źródło problemów. Pzdr Grzesiek
  4. Hej Cretux, Czyli wg. opisu błędu przyczyną może być uszkodzenie wiązki elektrycznej ? Czy może jakieś inne sugestie co do przyczyn które mogą dawać takie objawy ? Pzdr
  5. Hej, Dzięki za podpowiedzi. Nie odpalałem z plaka i nie robiłem pomiarów na ciśnienia na szynie. W związku na powyższe problemy i ubrudzoną olejem napędowym obudowę filtru paliwa, postanowiłem ją zdemontować, wyjąć filtr, całość wyczyścić i ponownie prawidłowo poskręcać. Po powyższym zabiegu autko nie chciało odpalić. Oczywiście zanim próbowałem odpalić auto, kilka razy załączyłem zasilanie w aucie żeby pompka napełniła olejem obudowę filtru paliwa. Co zauważyłem, jak docisnąłem przewód odprowadzający olej napędowy z filtra paliwa to autko wystartowało. Przewód z wtyczką był wpięty w zatrzaski w gnieździe obudowy, jednak jest tam trochę luzu. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale silnik się od razu uruchomił. Zastawiam się czy nie ma tam jakiejś nieszczelności, która mogła by w taki sposób wpływać na działanie silnika ? Co do ELM327, to jedyny interfejs jaki miałem w domu i trochę liczyłem na to że uda się sczytać błędy, ale po przekartkowaniu forum, okazuje się że do VC to głównie służy od obsługi silnika. Błędy które podałem wcześniej, zostały odczytane przy mnie przez mechanika w warsztacie, tyle że że wiedział co może być przyczyną i zasugerował żeby jeździć to momentu kiedy się nie zintensyfikują co by było łatwiej zidentyfikować. Aktualnie auto nie odpala, to myślę że będzie łatwiejsza identyfikacja usterki :).
  6. Temat nie o tym. A jak myślisz co chciałem sprawdzić ?
  7. Dalsze testy. Podłączyłem się ELM327 do OBD II. Skorzystałem chyba z 6 różnych aplikacji i nie wykryło błędu, pomimo że na desce zapaliła się ikona sewrwisu, a auto nie chciało przyspieszać. Wymieniłem filtr paliwa. I dalej nic. Po czym auto całkowicie odmówiło posłuszeństwa i nie chce się uruchomić. We wtorek auto jedzie na lawecie do mechanika. Ciekaw jestem diagnozy i kosztów naprawy. P.S. nie polecam interfejsu ELM327. Skuteczność w wykrywaniu błędów w moim przypadku "zero".
  8. Tu znowu znalazłem wątek: https://forum.opel24.com/topic/72278-błąd-p0001-75-astra-h-19cdti-za-niskie-ciśnienie-szyny/ . Autko mam od 3 lat . Ja nie robiłem chip tuningu, a poprzedni sprzedający również się tym nie chwalił.
  9. Hej, znalazłem podobny problem na forum: http://www.klubzafira.pl/forum/showthread.php?tid=2956 , niestety bez rozwiązania. Może na naszym forum ktoś mnie naprowadzi na jakiś trop ?
  10. Hej, Czy może ktoś miał taki błąd: P0001-75 Za niskie ciśnienie szyny P0001-5B Za niskie ciśnienie szyny. Opis objawów: Po zapaleniu się kontrolki serwis na desce rozdzielczej, auto traci moc. Nie przyspiesza. Tak jakby turbo przestało działać. Z tego co udało mi się ustalić wygooglować, silnik ponoć przechodzi w tryb serwisowy i nie będzie chciał wejść powyżej 2000 obrotów. Spalanie wg. komputera w czasie kiedy wystąpi ten objaw jest w normie. Nadal mam DPF-a. Od czasu do czasu się wypala. Co zauważyłem, że jak doleję do baku LIQUI MOLY 2666 Oczyszczacz wtryskiwaczy, to problem znika do kolejnego tankowania. Może ktoś spotkał się z takim problemem. Pzdr Grzesiek
  11. A co sądzisz o takim rozwiązaniu: http://allegro.pl/skrzynia-biegow-zacisk-linki-opel-vivaro-i-1-01-14-i6817043868.html ?
  12. Hej, Tego filmu szukaliście: ??? Wiem że temat stary, ale mnie też przed chwilą dotknął.
  13. Hej, Ostatnio od strony silnika spadła mi linka zakończona plastikową główką. Normalnie ten plastik osadzony jest na metalowej kulce. Po obejrzeniu okazało się że jest dość mocno wytarty W ASO powiedzieli mi 700zł za linki 2szt. bo sprzedaj tylko w komplecie. Pytanie czy komuś udało się zregenerować ten plastik, albo zastąpić go jakimś zamiennikiem ? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  14. Panowie ja również się dołączam do pytania. Udało się komuś problem rozwiązać ?
×
×
  • Create New...