Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gitara007

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gitara007

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC 1,8 2008r. z18xer

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. No właśnie to mnie martwi. Tam są jakieś cechy na kole i wałku żeby to właściwie złożyć?????
  2. Witam Wszystkich. Odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Z18XER po wymianie oleju, filtrów, rozrządu, uszczelniacza przy KFZ bo ciekł olej, pompy wody. Przed oddaniem do serwisu wszystko ok, KFZ nie słychać klekotania, błędów brak, zaworki sterujące KFZ czyszczone i usunięte sitka jakieś 40tyś km temu. Po odebraniu w piątek od mechanika auto muli palił się stale znany błąd P0014-66 układ faz rozrządu zaworów wydechowych mechaniczny zakres/wydajność odniesienia. Skasowałem błędy teraz w/w błąd już nie pali się cały czas ale jest w pamięci że występował. Auto z gazem w podłodze kręci na 3 i 4 biegu z wielką trudnością do 3500 obrotów. Co może być nie tak ?? Źle ustawiony rozrząd??? W poniedziałek mam odstawić znów żeby posprawdzali.
  3. Hetman83 borykałem się w swojej viki z lpg dokładnie z tym samym. Nawet myślałem że skopali mi montaż lpg. Przez dobre 3 miesiące też tak jeździłem i dolewałem płyn tak jak Ty. Wymieniłem korek, termostat, opie**** zgarnęli gazownicy a skończyło się na wymianie chłodnicy. Przez to że miałem pełno syfu w układzie co jakiś czas przytykało się miejsce w którym uciekał płyn z chłodnicy. Przez to nie mogłem połapać się co się dzieje. Dopiero jak chłodnica rozszczelniła się na dobre i lało się z niej jak z kranu wszystko się wyjaśniło. Przepłukany układ, nowy płyn i chłodnica i po kłopocie. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  4. Co do BRC to jakoś nie miałem problemu nigdy. Wsadzony SQ24 do focusa 1.8 przejechał ponad 100tyś. przez 7 lat i tylko filtry wymieniałem. A teraz stag qbox zawitał do viki. Zakładałem tu https://pl-pl.facebook.com/AUTO-GAZ-Strzegom-796867823663068/ i jeśli chodzi o sam montaż, estetykę itp. nie mam wielkich zastrzeżeń. Jak się będzie sprawowała sama instalacja czas pokaże.
  5. W końcu i na mnie padło żeby do Viki wsadzić gaz. I wielka prośba o namiary na sprawdzonych monterów na Dolnym Śląsku. Wcześniej zakładałem do kilku aut brc w Eko Almie ale to było dawno jak jeszcze byli w Radwanicach i czasy już też się zmieniły co do jakości samych instalek.
  6. Gdzieś już widziałem nawet podobne zestawy jak ten http://www.fotosik.pl/zdjecie/6398e3b08dace3c6 jak zrobię u siebie to zapodam fotki
  7. A ja w dwóch wcześniejszych autach miałem inny patent i się sprawdzał. Wężyk idący do spryskiwaczy przedłużam robiąc kilka zwojów na wężu od chłodnicy. Gorący płyn chłodniczy w wężu rozgrzewa płyn do spryskiwaczy znajdujący się w nawiniętym zwoju. I mam podgrzany płyn do spryskiwaczy bez zabawy w grzałki i kombinowania z instalacją elektryczną. Jak znajdę chwilę to zrobię to też w viki.
  8. Styki już czyściłem parę miesięcy temu i pomogło. Tylko przed chwilką sprawdzałem i żarówki podświetlenia zapalniczki i popielniczki są sprawne, a po wykasowaniu błędów po 3-4 odpaleniach viki wszystkie 3 błędy wracają. Tempomatu nie używam.
  9. Witam Od kilku dni po zmianie akumulatora powtarzają się te same błędy B2652-05 (to już znalazłem i chyba padło podświetlenie zapalniczki) oraz B3794-08 i P0564-71 to niby błędy tempomatu ale jak to ugryźć. Jakieś sugestie od czego zacząć ?
  10. A mój 1.8 xer w mieście połyka między 9,5 a 11. Natomiast ostatnio przez 3 miesiące śmigałem na trasie Wałbrzych - Popów i na tempomacie max 110 - 6,4 a przy deptaniu na S8 do 180 na BC pokazywał po przejechaniu trasy średnie 7,4.
  11. gitara007

    CB Radio w Vectrze C

    A ja mam ręczniaka w podłokietniku. Dla mnie rewelacyjne rozwiązanie. Nie rzuca się w oczy. Pod fotelem zamontowałem głośnik z zestawu głośnomówiącego nokii.
  12. Przy solarze naprawa będzie widoczna. Ja u siebie właśnie naprawiałem odprysk i lipa jest widoczny jak na dłoni. Jedynie śpię spokojniej bo już jest mniejsze prawdopodobieństwo, że szybka pęknie. Jak się na przeglądzie nie przyczepią to będę dalej tak śmigał do puki nie wykupię nowego ubezpieczenia z szybkami i wtedy pójdzie do wymiany.
  13. Wpadł mi dziś w ręce opcom i teraz pytanie czy uszkodzony może być fejs czy coś w viki siada? Miałem błąd odnośnie tempomatu i chciałem go skasować i po podłączeniu fejsa błąd U0009 i nic poza tym. Kilka prób i to samo aż w końcu zaskoczyło i pokazało błąd tempomatu, który wykasowałem. Później próba sprawdzenia przebiegu i nie mogę sprawdzić przebiegu z wyświetlacza natomiast ze sterownika silnika pokazało. Kolejna próba i udało się - przebieg porównany i tu zaskoczenie na wyświetlaczu więcej o 700 km niż przebieg zapisany w sterowniku silnika. Przypadkiem ruszyłem fejsem i zaświeciły się kontrolki - wywaliło błędy. Sprawdzam a tu : Hardware number:2112 Motor type: Z18XERPart Number:55355631Software version number: 6577936107 Programming Date: FFFFFFFFHardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙System description: SIEM 0100Type approval number: S06002Alpha code: XXSoftware Freeze Date: 18.06.2007 Hardware manufacturer system name: SIMTEC75 Software version: O676101CECU variant coding: 0x0000B982 Total number of fault codes: 5 U0009 - <Unknown DTC>(70) - Not present U0140 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)(70) - Not present U0415 - <Unknown DTC>(72) - Not present P0564 - Cruise Control Interface Malfunction(72) - Not present U0121 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC(70) - Not presentSkasowałem jednak po chwili znów wyskoczył błąd u0009, który po kilku podejściach udało się skasować. Teraz jest już ok - tylko dlaczego wszystko przebiegało z takimi problemami ? Ktoś ma pomysł ? Problem rozwiązany. Pomogła zmian wersji opcom i interfejs łączy się ze wszystkimi modułami bez problemu i wychodzi na to, że jest już ok.
  14. Witam Ma może ktoś przycisk esp na zbyciu bo mam problem z dostaniem ?
×
×
  • Create New...