Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

NexOne

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About NexOne

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/19/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grudziądz
  • Zainteresowania
    Nowe technologie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 120 KM no DPF :)
  • Oddział VKP
    NL

Recent Profile Visitors

198 profile views
  1. PODSUMOWANIE PROBLEM 1 samochód nie odpala 2 po otwarciu drzwi, maski lub bagażnika włącza się alarm 3 po 2min od zamknięcia samochodu, zapala się światło stop (lewe) 4 Migający samochód z Kluczem na desce 5 Piszczek pod maską DIAGNOZA 1-2,4 - Uszkodzina/rozprogramowana centralna alarmu 3 - oczepiony przewód parktronika z centrali parktronika 4 - uszkodzony czujnik zderzeniowy (starość?) PRZYCZYNY 1-2,4 - "Janusze inzynierii" + Alarm za 80zl 3 - gaśnica w schowku zaczepiona o przewód i wyjęte celem wymiany 5 - Brak mocowania do obudowy i ciągłe omijanie się pod deską rozdzielczą. Wyłamany czujnik na wysięgniku ROZWIĄZANIE Demontaż alarmu Podłączenie przewodu do parktronika Demontaż czujnika. KOSZTY 80 zł w Sylwestra, Grudziądz (wyprucie alarmu). Nie znam się na alarmach, nie miałem pojęcia gdzie poprzedni właściciel zamontował centralne, było zimno a samochód stał pod oknem. RADY Nie panikuj, wykluczaj pokolei wszystkie możliwości. Immo Bezpieczniki Kody bledow Czujnik światła stop Alarm Bateria w pilocie Akumulator i pochodne od niego P. S ta centralna że zdjęć powyżej (valeo) to parktoronik (wstyd, że pomyliłem z centralką alarmu) Temat do zamknięcia. Szczęśliwego nowego roku CENTRALKA CZUJNIK UDERZENIOWY
  2. Napięcie jest ok bo samochód był wyłączony wtedy więc po całej nocy stania jest bdb. Co do reszty to zabiorę się za to rano i zobaczymy, oby to była pierdoła tylko na kaflach. Odkrycia dnia dzisiejszego. Połączenia wokół akumulatora i stan kabli ok. Prawdopodobnie nawalił mi alarm Poniżej załączam zdjęcia Objawy. Awaryjne światła po otwarciu drzwi, maski, bagażnika, po odłączenie alarmu od świateł tylnych samochód nie reaguje na nic Nie wyje tylko dlatego że syrena dawno umarła. Po kilku minutach zapalają się światła stopu i tak świecą ok 30min. Dodatkowo załączam film z dziwnym piskiem. https://youtu.be/ahqp2IJFYys Prośbą moja: Jak odłączyć alarm całkowicie abym mógł dojechać do elektryka Paczka zdjęć od razu. https://goo.gl/photos/Zaez1WJG7G7tTNzBA
  3. Po otwarciu drzwi włącza światła awaryjne, po włożeniu kluczyka miga samochód z kluczykiem, brak reakcji na przekręcenie, cała reszta sprawna. A teraz "odkrycia" Samochód odpala gdy wystąpi małe zwarcie na klemach, ale nie gaśnie do momentu nie wyjścia przekaźnika (fot ponizej) Dodatkowo w nocy stojąc sobie na parkingu zaczyna zapalić swiatla stopu na jakiś czas. Mój typ to alarm ale nie mam pojęcia jak go tymczasowo permanentnie wyłączyć żeby sprawdzić. W zeszłym tygodniu wymieniany i na nowo programowany cim oraz koło pasa wału Bezpieczniki są ok Komputer w samochodzie w trybie serwisowym na zdjeciach Vscan nic nie pokazał = zero bledow Akumulator ok i jest pełny Po otwarciu maski na wyłączonym silniku słychać pisk jakby coś gdzieś prąd wiaderkiem kradło (chyba prąd) Co mogę sprawdzić sam jeszcze zanim mój portfel będzie znowu płakał.
  4. Viki już w domu. Wymianie podlegało tylko koło pasowe oraz pasek. Koszt 358zl (z lekkim rabatem) Co do reszty. Altek zdrowy Elektryka ok Silnik w dobrym stanie Podwozie zdrowe Układ cim (po samodzielnej wymianie i programowaniu, ok) Do wymiany - syrena alarmu. Koszt diagnozy 100zł, 70+30 Wódka za naprawę w 24h poza kolejnością. U mnie wylądowało to: DAYCO DPV1046
  5. Odświeżony temat w dziale elektryka. Ta sama usterka, sposób naprawy, koszt, ceny Grudzień 2015 (Grudziądz) http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/199446-rozladowujacy-sie-akumulator/?p=3154002
  6. Viki u mechanika, dzisiaj do odbioru jeśli nic więcej nie znajdzie, bo kazałem sprawdzić i wykryć co mnie czeka w najbliższym czasie. Zapewne "coś znajdą" wymagające bardzo pilnej wymiany 😅. Na chwilę obecną koszt wymiany koła prasowego oraz taśmy na nowych częściach to 400zl + 100 za diagnozę ogólna po naprawie. Zobaczymy jak moja luba wróci od "szpecjalisty" Przejdę się te fefset km do Ciebie w razie konieczności wymiany, nawet z paliwem wyjdzie mi taniej niż te 600-1200 jakie usłyszałem u mnie od "Panów Zdzisiów"
  7. Dzięki serdeczne, lepsze to i tyle niż alternator. Odezwę się po naprawie z informacją czy tylko to jej dolegało.
  8. W poniedziałek będzie wiadomo, jadę do "szpecjalisty". Mam nadzieję, że to tylko te pierdoły a nie cały alternator, nie uśmiechają mi się święta z transportem publicznym. Dostanę diagnozę, będę wiedział czym się bawić. Dzięki za szybkie typowanie. No to trafiliśmy w 1%. Rzeczy podłączone do prądu działają lepiej.Za cholerę nie mogę sobie przypomnieć żebym słyszał jak to odpadło. P.S. Samochód działa, jeździ, nie stuka, nie piszczy etc. Tylko nie ładuje. Pytanie: Dalej jechać do "szpecjalisty" elektryka czy to już bardziej mechaniczne? I pytanie zasadnicze od laika. Co to jest?
  9. Podłączam się do tematu. Wartości z ukrytego kompa. -Postój z włączonym silnikiem i wyłączonymi odbiornikami:12.6 - Postój z wyłączonym silnikiem i włączonym ukrytym kompem : 12.8 - W czasie jazdy z nawiewem, radiem, światłami 11.8 (11.4-11.8) Zgaduj zgadula. Regulator czy alternator? Od czego zacząć. Poradziłem sobie z naprawą i programowaniem CIM więc może i to udźwignę.
  10. Ja potrafię czytać ze zrozumieniem, nie będę zakładał nowego tematu jeśli sprawa jest podobna. Z całej twojej wypowiedzi interesuje mnie tylko "trzeba go zdiagnozować". Dziękuję za naprowadzenie. Opcom sobie poradzi czy musze jechać na techa?
  11. No to zaczynam od początku. Podobnie do kolegi po rozgrzanym mam spadek mocy w Viki. Póki co nie tykałem niczego i pytam Was. Of razu uderzać do V6 czy jesteście w stanie naprawa dziczyzny mnie (wypunktować) co po kolei powinien zrobić?
  12. Boje się ze u mnie w 1.9 CDTI mam podobny problem. Próbować samemu lokaliować błąd czy od razu uderzać do V6? Mam niedaleko. oooobolekoooo ile cie kosztowała przyjemność naprawy w V6?
  13. No to więcej pytań nie mam. Serdeczne dzięki za pełne wyjaśnienie kwestii
  14. Postanowiłem trochę uporządkować podane przez Was kody błędów. Poniżej link do wersji w xls, xlsx, pdf. PACZKA
  15. Witam Pytanko Kumpel zasugerował kupienie dodatkowego kompletu felg (stalowych) na zimę. Obecnie jeszcze na alu i po prostu wymieniam opony w sezonach. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić sens kupowania dodatkowego kompletu poza faktem wymiany kół w sezonie zamiast opon?
×
×
  • Create New...