Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KuRa

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About KuRa

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC 2005 1.9 CDTI
  1. No ok wacha sie 13.4 do 13.8 [emoji12] dziwna sprawa . Przy odpalaniu aku spada do 10.5 v wiec dobrze trzyma Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Zgadzam się ze miernikiem na aku ale u mnie wskazuje to samo . Dzisiaj sprawdzalem po nownie i jest 13.8 przy pelnym obciążeniu i bez obciazenia ?? Juz nic nie rozumie .... mozliwe jest ze cos alternator sie przycina i regulator napiecia sie zawiesza ?? Od 3 dni nie sciagam klemy z aku i dziala i odpala normalnie ... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. Tak Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. Pod obciążeniem ( dmuchawa, długie, tylna szyba , tadio, podgrzewane fotele ) pod 12 v a bez pod 14 Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. Czy jest różnica między alternatorem a przy aku ?? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  6. Te 13.94 to było nawet przy otwartych drzwiach (czyli paliły się wszystkie światła w środku ) jak podłączyć ten przewód ?? Od alternatora tego grubego do plusa aku ?? I wtedy sprawdzić ładowanie ?? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Jest masa [emoji6] to sprawdzałem pierwsze co tylko nie zatrybilem. Ładowanie przy pełnym obciążeniu jest 13.94 v teraz jak sprawdzałem pobór na kleme ujemnej to po 13 min pokazało 0.01 A 06.2 mA to chyba nie jest przyczyną . Dzisiaj na noc podejmę klemy do aku i jutro po pracy pierwsze coś sprawdzę napięcie czy jest mniej niż 12.35 v Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  8. Nie bardzo kojarzę jak ton zrobić ? [emoji6] Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  9. Po co mostkowac jak alternator działa i ładuje ponad 14v przy obciążeniu pełnym jak radio, klima, xenony . Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  10. Czekam w takim razie [emoji6] Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  11. Kolego ja bardzo dziękuję za pomoc i ogólnie dyskusje w tym temacie. Przyglądne się dokładniej temu aku .. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  12. Dziwne co piszesz bo jak mi się wyladowal to odpaliłem na kable pojechałem może z 20 min autem i wyłączyłem odpinajac kleme na noc a następnego dnia jak podłączyłem to odpalił i po przejechaniu może z 15 min jak zgasilem to już nie odpalił ponownie . Podłączyłem aku do ładowania na 8 h i zabrałem do sklepu z aku . Gość podłączył sprzęt i dał duże obciążenie i powiedział ze aku jest dobre . Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  13. Teraz już nie wiem dlaczego mimo codziennej jazdy pewnego dnia jak wsiadłem do auta to aku było padniete do zera i nawalilo tyle błędów ze musiałem kompem kasować .. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  14. Wszystko zrobione według filmiku i rzeczywiście po chwili idzie na 0.00 i jak przełączam na mA to pokazuje 5.6 i skacze wokół tego . Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  15. Czyli jak ? Po odpieciu klemy poczekać z 15 min i podłączyć miernik jeden do klemy a drugi do cycka w aku?? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...
UP