Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fru9o

Forumowicz
  • Content Count

    468
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

fru9o last won the day on June 10

fru9o had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About fru9o

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/31/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 196 kucyków i 414 NM :)

Recent Profile Visitors

1400 profile views
  1. @Cretux dzięki @oriencik to jest wręcz pewne, że jakieś zwarcie jest jak przepala 30 Amperowy bezpiecznik. Dziwne jest to, że w jednym czasie oboje tylnych drzwi tak się zepsuły i to tak o, po prostu. Raczej auto pójdzie do elektryka, ale poczekamy bo może ktoś miał podobnie i się wypowie.
  2. Kolega dzisiaj podjechał do mnie z bardzo dziwną sytuacją. Tylne lewe drzwi zaryglowane - nie da się otworzyć, otwieranie szyby z pilota działa, zamykanie już nie. Tylne prawe drzwi - można otworzyć bo wyciągnięciu tego dzyndzla do góry, ale ani zamykanie ani otwieranie z pilota nie reaguje, dodatkowo po jakimś czasie postoju uchyla się szyba. Otwieranie z pilota działa, zamykanie nie. Klapka wlewu paliwa się nie otwiera. Bagażnik działa, podświetlenie w bagażniku też działa. Przód działa jak należy. Przejrzałem przewody w wiązce drzwi (trąba słonia) - przewody całe. Błędy jak
  3. @JanekM Rozwiązałeś problem ? Dzisiaj kolega przyjechał do mnie z takim samym problemem, sprawdziłem przewody w drzwiach i wszystkie są ok. Błędy takie jak u Ciebie.
  4. Allegro - pasek zębaty do drukarek
  5. No i ładnie. Gratki, jeszcze licznik i pewnie popielniczka
  6. Nie wiem jak Ty to w ogóle zrobiłeś, że odlutowałeś ten rezystor co wcześniej zaznaczyłem w kółko No chyba, że bawiłeś sie hot airem i "zdmuchnąłeś" ten rezystor. Ważne, że działa i oby jak najdłużej
  7. Tutaj już ścieżka wygląda na przepaloną, i raczej jestem pewny, że tak jest.
  8. Tak. Podłącz do auta i miernikiem sprawdź czy dochodzi napięcie na diody. Przyłóż końcówki miernika do nóżek diod.
  9. Ojcu kiedyś rozleciało się koło pasowe wału. Był u mechanika, wymienili i po którymś odpaleniu stwierdził, że właśnie przy odpalaniu i gaszeniu już tak nie rzuca silnikiem. Ile w tym rzeczywiście jakiejś poprawy odpalania i gaszenia a na ile zadziałało placebo... Nie wiem
  10. Jak miałeś włącznik podłączony w aucie to mogłeś sobie miernikiem sprawdzić biegunowości i wtedy byś miał pewność co i jak. Lutujesz nowe diody i musi świecić
  11. Moim zdaniem masz złe biegunowości diód, a niektóre z nich już pewnie są spalone. Jak bedziesz wymieniał podświetlenie w innych elementach to przy każdej diodzie zwracał uwagę na to malutkie wcięcie na obudowie i tak samo wlutuj nową, nie powinieneś mieć wtedy takiego problemu. Masz miernik ?
  12. zdjęcie nie wyraźne ale tą diodę na samej górze co nie świeci masz wlutowaną odwrotnie. U Ciebie jest plus po prawej stronie, a zauważ, że na zdjęciu kolegi @gawel_3 plus jest po lewej stronie. Diody mogą być już przypalone, dlatego się tylko żarzą.
  13. wrzuć zdjęcie samej płytki jak te diody są wlutowane, takie jak @gawel_3
×
×
  • Create New...
UP