Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

fru9o

Forumowicz
  • Ilość treści

    329
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

fru9o wygrał w ostatnim dniu 25 Luty 2018

fru9o ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

O fru9o

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.12.31

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 150 kucyków

Ostatnio na profilu byli

798 wyświetleń profilu
  1. Koło musisz zdjąć żeby odkręcić srubę krzyżaka przy przekladni. Krzyżak możesz kupić nowy za 25 zł. Wybić stary z przegubu i wcisnąć nowy, z tym że musisz sobie zmieżyć średnicę. U mnie było to 16mm w przypadku obydwóch krzyżaków.
  2. Czytałem właśnie też w innych tematach o tej śrubie. Spróbuję i zobaczę jak to będzie. Martwię się, że raczej magiel też się może kończyć bo kierownica dosyć ciężko chodzi.
  3. Byłem na 3 stacjach diagnostycznych na szarpakach + mechanik sprawdzał zawieszenie, skierowałem go dodatkowo na przyjrzenie się drążkom i końcówkom no i nic, mówi, że wszystko ok..
  4. Dzisiaj demontowałem krzyżak, zajęło mi to trochę więcej czasu niż tutaj pisali niektórzy ale.. do rzeczy. Cały opis jest w tym temacie zawarty, ale w skrócie. 1. Wyjąć włącznik świateł - wcisnąć pokrętło, przekręcić w prawo i wychodzi. 2. Odkręcić śrubę schowaną za włącznikiem. 3. Odkręcić 2 śruby dolnej osłony kierownicy zlokalizowane po obu stronach wnęki 4. Odkręcić 3 śruby dolnej osłony kierownicy zlokalizowane od dołu osłony 5. Odkręcić śrubę krzyżaka od wewnętrznej strony - Torx E10 6. Zdjąć lewe koło 7. Odkręcić śrubę krzyżaka od strony maglownicy - klucz 13. Można na przedłużkach lub jak kto woli. 8. Wyciągnąć krzyżak do kabiny. Tyle. U mnie niestety okazało się, że krzyżak chodzi sobie w miarę luźno i swobodnie, bez zacięć itp, luzów jakoś też nie wyczułem. Więc albo mam coś nie tak gdzieś w zawieszeniu i nie potrafię tego zlokalizować albo przekładnia zdycha, a dziwne bo płynu nie ubywa ani nic. U mnie problem jest taki że kierownicy bardzo drży po dziurach, nawet najmniejszą czuć od razu na kierownicy, poza tym wydaje mi się że jakieś takie luzy są na kierowcy, po dziurach ucieka mi w boki. Może ktoś miał podobnie i ma jakiś pomysł gdzie szukać problemu ?
  5. Dodam jeszcze że z tymi spręzynami żeby rozebrać mc phersona nie potrzebujesz ściągaczy 😁
  6. Podobno są to sprężyny progresywne, u mnie na dość sporych nierównościach noc nie przyciera na kołach 18 7J i oponie 225/40. Nie wiem jak jest z większymi kołami. Na lato do tego będę dokladał dystanse więc też będę mógł się wypowiedzieć co i jak.
  7. Rozumiem. Widocznie informacje, które kiedyś gdzieś wyczytałem o rozcinaniu lampy z tyłu to był sposób pomijający rozklejanie lampy. I znowu czegoś ciekawego się dowiedziałem
  8. Widziałem to zdjęcie, mam rozumieć, że po rozklejeniu klosza od środka jest możliwość demontażu soczewki ? Nie trzeba ciąć z tyłu ?
  9. Bardziej chodzi mi jak się dostać do soczewki, podobno trzeba rozcinać lampę z tyłu żeby je wyjąć?
  10. a możesz opisać jak się dobrałeś do odbłyśnika?
  11. Jak uchylisz podsufitkę to będziesz widział wtyczkę przy antenie
  12. W GTSie bez navi jest jedna śrubka do anteny. Ja podsufitkę tylko delikatnie z tyłu opuściłem i płaskim kluczem wykręciłem tą śrubkę. Uszczelkę kupiłem na allegro za kilkanaście złotych.
  13. Panowie zapewne chodzi o tą dużą wtyczkę w tym kondonie gumowym. U ojca też czasem wyskakiwał błąd kierownicy na zegarach i nie miał wspomagania, też diagnoza padała na CIM. odpiąłem wtyczkę z pompy, spryskałem kontaktem i śmiga już rok
×
×
  • Utwórz nowe...