Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fru9o

Forumowicz
  • Content Count

    412
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

fru9o last won the day on September 25 2019

fru9o had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About fru9o

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/31/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 196 kucyków i 414 NM :)

Recent Profile Visitors

1030 profile views
  1. Ktoś się orientuje jakie wymiary mają podkładki miedziane pomiędzy : zacisk/przewód i przewód/śruba ?
  2. Orientujesz się może czy te koszyczki w każdym zacisku są takie same ?
  3. Jeden zacisk złożyłem. W drugim przez przypadek ułamał mi się ten jeden ząb a jednego wogóle nie bylo. Robię ba trytytkę ale koszyczek sie nie chce trzymać wiec podejrzewam że winą jest brak tych zabków. Jak byś mial taki koszyczek to chętnie kupię
  4. Kupię koszyczek z zacisku. Posiada ktoś ? Nerwy nie wytrzymały. https://photos.app.goo.gl/edn6Gpds4MkEgyRq6 BTW. Nie radzę osobą które mają tak słabe nerwy jak ja się za to wogóle zabierać. Z tak wresnym skur..syństwem dawno nie mialem doczynienia. Już mnie krew zalewa, ciagle coś nie tak w tych zaciskach, osłona tloczka się zsuwa z kołnierza zacisku, 2 różne tłoczki, 1 zacisk w mechanizmie ręcznego ma łożyska, drugi nie ma, h.. wie o co tutaj chodzi.. Masakra...
  5. Mam jeszcze jedno pytanie. W jednym zacisku były łożyska po rozebraniu mechanizmu ręcznego, dzisiaj rozebrałem drugi i w tym nie ma łożysk, jest taka jakby tulejka, tak ma być czy to są 2 różne zaciski jakieś ? Poniżej zdjęcie jednego i drugiego https://photos.app.goo.gl/BbE4MPE3V2CEFg7Y9
  6. Tłoczek mam zmierzony. Chodzi o to żebym miał pewność że ten zacisk jest pod 292 wentylowaną bo nie mam jak porównać do zwykłego zacisku pod tarczę pełną. Zmierzylem zacisk i wyszło ok 10,5 cm https://photos.app.goo.gl/Qj8NxyFqA3CQb6nT9
  7. Michał a wiesz może jakie wymiary mają zaciski pod tarczę 292 ? Chcę mieć pewność że to właśnie te a nie mam jak ich porównać
  8. Czy zaciski pod tarcze 292 mają 2 wielkości tłoczków ? Bo kupiłem swap przód i tył 314 i teoretycznie 292 i tarcze dostałem 292 ale tłoczek w zacisku ma 38mm, i teraz nie wiem czy dostałem tarcze 292 a zaciski pod 278..
  9. Może faktycznie przesadzam i ze starego auta chcę zrobić nowe, które i tak nie będzie się prowadziło z przyjemnością..
  10. Niby wszystko bez luzów, przekładnia nie ma wycieków. Zastanawiam się jeszcze czy w ciemno nie wymienić końcówek i drążków kierowniczych, tam też bez luzów no ale może... koszt nie aż tak duży, pracy przy tym też za wiele nie ma.. Jakbym to zmienił to już calutkie zawieszenie i przód i tył nówka będzie.
  11. Jak jadę po dziurach to kierownica drży, chodzi o to że na kierownicy czuć każdą nierówność drogi. I nie piszę tutaj o niewiadomo jakich koleinach.
  12. Pozostały jeszcze drgania po dziurach, ale to nie wiem czy jest wogóle sens walczyć z tym... może VC już takie poprostu są.
  13. Problem rozwiązany. Otóż wyważałem koła w 5 warsztatch z czego w 2 gdzie mają Huntera. Wydałem miliony na to... i do tego szukałem innych przyczyn wydając kasę na wahacze itp. Dzisiaj podjechałem do znajomego co zawsze mi wyważał koła (wcześniej był niedostępny) . Wrzucił na maszynę i okazało się że jest 28gr niedoważone, zarówno jedno jak i drugie koło. Wyważył, pojechał na próbną jazdę - jest lepiej ale dalej bije. Wróciłem do niego, przestawił maszynę żeby wyważyło do zera, - jazda próbna - nie bije !! Jak ktoś mi powie, że wyważanie tylko na Hinterze z testem drogowym za 200 zł to go wyśmieję. Chłop mi wyważył zwykłą starą maszyną i problem zniknął, a kosztowało mnie to aż 25 zł .
×
×
  • Create New...