Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

olorin

Forumowicz
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About olorin

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    RS6

Recent Profile Visitors

426 profile views
  1. Witam Dawno nie pisałem na forum ale to co tu czytam...eh szkoda komentować. Od początku. Prędkość maksymalna nie ma nic do wagi koła zamachowego. Koło służy do magazynowania energi i koniec. Im więcej może zmaganyzować tym trudniej je rozpędzić ale i trudniej zatrzymać. Silnik łatwiej wchodzi na obroty ale rónież łatwiej z nich schodzi. Co do masy koła, to nie tylko sama w sobie ma znacznie, ale również jak jest rozłożona. Im większa masa na obrzeżu, tym większy moment bezwładności, a co za tym idzie magazynowaną energia. Oczywiście wpływ na to ma nie tylko samo koło, ale również wał korbowy i jego masa. Teoretycznie przy odpowienim stylu jazdy spalanie również nie powinno wzrosnąć a raczej zmaleć. Zadaniem takiego magazynu jest podniesienie komfortu jazdy. Przy cięższym kole silnik jest po prostu łagoniejszy przy zmianach jego prędkośći obrotowej. Jeżeli chodzi o osiągi 0-100 itp., to wcale nie muszą się poprawić przy mocno odelżonym kole. Na pewno będą lepsze na jedym biegu, ale jeżeli zmieniamy biegi to juz może być różnie. A to z uwagi na to, że przy zmianie biegu silnik może zbyt mocno schodzić z obrotów i powodować straty na napędzie. Chyba, że zmiana bez puszczania gazu To tylko teoria bo zależy od konkretnego samochodu, masy koła i łącznika, między silnikiem a asfaltem, siedzącego na fotelu.
  2. olorin

    Tapicerka VB

    Dzięki, jak coś na pewno się odezwę.
  3. olorin

    Tapicerka VB

    Dobry pomysł. Planowałem jasny welur, znalezienie jasnej skóry w dobrym stanie graniczy z cudem. Poza tym jakoś ta skóra Oplowska do mnie nie przemawia Zastanawiałem się również nad wykładziną podłogi ale to chyba już dużo roboty. Dalej mam zielonego potworka, w zasadzie żona odziedziczyła ale to wszystko jedno
  4. olorin

    Tapicerka VB

    To jest detal, ale warto wiedzieć, dzięki. Furman nic specjalnego nie kombinuję po prostu zawsze podobała mi się jasna tapicerka, więc z nudów może sobie wymienię
  5. olorin

    Tapicerka VB

    Ta właśnie jest z regulacją dwóch. Dzięki wszystkim za info.
  6. olorin

    Tapicerka VB

    Dokładnie chodzi tylko o boczki fotele i tylną kanapę. Różnica jest taka, że ja mam sedan a tapicerka pochodzi z habety.
  7. olorin

    Tapicerka VB

    Nie wiem pomyślałem, że mogło się coś zminić.
  8. Witam. Jak w temacie, czy tapicerka z vb poliftowego hbt wersja angielska będzie pasowała do wersji kontynentalnej sedan przedlift?
  9. Kiedy Insignia będzie w salonach?
  10. Nie ma czegoś takiego jak żarówki led Albo żaróki albo LED (Light Emitting Diode).
  11. To oznacza tylko tyle, że nie jest uwzględniony i nie wiadomo czy obsługuje czy nie. Wychodzą nowe modele i jak coś wiesz nic nie stoi na przeszkodzie żebyś dopisał do tego wątku. Fajnie jak będą aktualniejsze informacje. Posty pierwsze są sprzed roku, w tym czasie napewno sporo się zmieniło.
  12. Miałem identyczny problem. Niczego nie psikaj do stacyjki bo to nic nie da a tylko zaszkodzi. Ew. możesz dać tam gęstego smaru co może spowodować wyrównanie różnicy pomiędzy zapadkami. U mnie skończyło się wezwaniem speca który odblokowal mi stacyjkę a potem pojechałem z nim do warsztatu i wymienił mi zapadki. Od tamtej pory święty spkój. Wymiana zapadek kosztuje 100pln a uruchomienie awaryjne 200pln. Jeżeli ktoś ma problemy to niech sobie wymieni zapadki i będzie spokój. Wymiana stacyjki to spory koszt, pomysł z łamaniem blokady nie jest zbyt szczęśliwy.
×
×
  • Create New...