Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kowi821

Forumowicz
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kowi821

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/17/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jędrzejów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 cdti 150 KM GTS OPC Line

Recent Profile Visitors

459 profile views

Single Status Update

See all updates by kowi821

  1. Mam poważny problem po wymianie rozrzadu. Z koncemm stycznia zdecydowałem sie wymienić kompletny rozrzad oczywiście u mechanika. Operacja udala sie ale po jakims tygodniu zacząłem odczuwac dziwne wibracje całej budy i dziwny rezonans silnika z zdnia na dzień coraz gorzej . Myslałem ze moze to wina nowo wspawanego lącznika elastycznego tlumnika ale to nie to. Objaw pojawia sie jak dojezdzam do skrzyzowania i powoli zatrzymuje sie trzesie calą buda i ten metaliczny dżwiek z silnika który ustaje jak wcisne sprzeglo. Dzisiaj odkręciłem korek wlewu oleju i olej tryska z niego na pól metra. O CO TU CHODZI. Czy możliwe jest ze zle założyli rozrząd i po 2 tys kilometrów widać skutki ?

×
×
  • Create New...
UP