Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kowi821

Forumowicz
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kowi821

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/17/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jędrzejów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 cdti 150 KM GTS OPC Line

Recent Profile Visitors

278 profile views
  1. To dlaczego mialem dokrecone ponizej 120 Nm? Nie ogarniam tematu gdzie mige zakupic nowe nakretki nie w cenie ASO 47 zl za sztukę? Dajcie namiary
  2. Wczoraj odkrecilem kola i przeguby mialy luz wzdluzny dokrecilem nakretke i od wczoraj cisza tylko gnebi mnie pytanie z jaka sila dokrecac te nakretki dowalilem 180 Nm czy to dobrze?
  3. jak w temacie ile Nm przy dokrecaniu nakretki półosi/przegubu zewnętrzego. Wcieło mi gdzieś ksiązke i pojecia nie mam a w sam naprawiam opel astra napisali ,,dokrecic z odpowiednia siłą. I jeszcze jedno pytanie jak zabezpieczyc tą nakretke jak u mnie brak miejsca na zawleczke lub inne zabezpieczenie
  4. czy to faktycznie byla ta połoś przyczyną wibracji?
  5. dzisiaj doczytałem ze może to półoś takie objawy daje ja sadzicie czy to możliwe?
  6. a miał ktos może dziwne drgania/rezonans przy toczeniu sie samochodu tal 2-5 km/h jeżeli walnietey jest przegób? jak juz stane to wszystko wtaca do normy.
  7. Podczas ogarniania dziwnych wibracji w mijej viki zauwazylem brak dolnej rolki prowadzacej pasek wielorowkowy. Zakupilem taka rolke wkrecilem ja na miejsce a tu zdiwko, pasek ktory jest zgodny z katalogiem do tego silnika jest za krotki jezeli ma jeszcze objac ta rolke. Czy ktos z was nie ma tez tej rolki bo jak tak patrze na miejsce gdzie powinna byc moja to chyba tam jej nigdy nie było żadnego śladu
  8. jezeli by byl faktycznie zle rozrzad złożony to odrazu po odpaleniu by bylo slychac te dzwieki a u mnie pojawia sie dopiero przy toczeniu sie samochodu ja nie mam pomyslu. Moze ktos zma jakiegos mechanika w okolicy Jedrzejowa ktory by ogarna temat?
  9. juz go sprawdzałem złapałem go drutem na sztywno zrzuciłem na luźno z wieszaków i to nie to. Dzisiaj mechanior jeździł i nie ma pomysłu. jedyne co podpowiedział żebym zmienił poduszki pod silnikiem ale jak stwierdził przy wymianie rozrządu poduszka była ok. Według niego dwumas nie daje takich odgłosów. Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy ze podczas wymiany zmienił położenie silnika i możne dlatego takie cuda.
  10. dwumase wymieniłem 70 tys kilometrow temu nie wierze ze to.
  11. Mam poważny problem po wymianie rozrzadu. Z koncemm stycznia zdecydowałem sie wymienić kompletny rozrzad oczywiście u mechanika. Operacja udala sie ale po jakims tygodniu zacząłem odczuwac dziwne wibracje całej budy i dziwny rezonans silnika z zdnia na dzień coraz gorzej . Myslałem ze moze to wina nowo wspawanego lącznika elastycznego tlumnika ale to nie to. Objaw pojawia sie jak dojezdzam do skrzyzowania i powoli zatrzymuje sie trzesie calą buda i ten metaliczny dżwiek z silnika który ustaje jak wcisne sprzeglo. Dzisiaj odkręciłem korek wlewu oleju i olej tryska z niego na pól metra. O CO TU CHODZI. Czy możliwe jest ze zle założyli rozrząd i po 2 tys kilometrów widać skutki ?

  12. Mam poważny problem po wymianie rozrzadu. Z koncemm stycznia zdecydowałem sie wymienić kompletny rozrzad oczywiście u mechanika. Operacja udala sie ale po jakims tygodniu zacząłem odczuwac dziwne wibracje całej budy i dziwny rezonans silnika z zdnia na dzień coraz gorzej . Myslałem ze moze to wina nowo wspawanego lącznika elastycznego tlumnika ale to nie to. Objaw pojawia sie jak dojezdzam do skrzyzowania i powoli zatrzymuje sie trzesie calą buda i ten metaliczny dżwiek z silnika który ustaje jak wcisne sprzeglo. Dzisiaj odkręciłem korek wlewu oleju i olej tryska z niego na pól metra. O CO TU CHODZI. Czy możliwe jest ze zle założyli rozrząd i po 2 tys kilometrów widać skutki ?
  13. no dobra to co mam zrobić zeby nie wywalało mi błędów przepalonej zarówki?
×
×
  • Create New...