Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sharter0N

Forumowicz
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Sharter0N

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie

Recent Profile Visitors

257 profile views
  1. Witam, ostatnio pod maską znalazłem niepodłączony przewód/rurkę wygląda na jakieś podciśnienie lecz nic nie dmucha ani nie zasysa powietrza. Nie odnotowałem żadnych problemów z silnikiem czy błędów ale jednak chciałbym aby było to na swoim na miejscu. Przewód/rurka wchodzi w podszybie a potem gdzieś jakby w lewy kielich. Tutaj prośba do posiadaczy silnika X20XEV jakby ktoś mógł spojrzeć pod maskę i powiedzieć mi/ zrobić zdjęcie gdzie powinienem to podpiąć? I czy ktoś wie od czego to jest? Będę bardzo wdzięczny!! Załączam filmik na youtube:
  2. U mnie pęknięty kolektor objawiał się zaraz po odpaleniu na zimnym silniku, po rozgrzaniu wszystko cichło.
  3. W takim razie trzeba działać i rozbierać.. Dam znać jak już będzie po wszystkim i jak to wyglądało może komuś się w przyszłości przyda
  4. Witam wszystkich forumowiczów, Jestem przed wymianą uszczelki pod głowicą lecz chciałbym zasięgnąć opinii czy moja diagnoza jest prawidłowa. Silnik poci się w 2 miejscach od przodu - po lewej stronie od strony termostatu wycieka płyn chłodniczy (wykluczam w 100% nieszczelność pod termostatem ponieważ zdejmowałem go 2 razy, raz wymieniając na nowy z obudową oraz nową uszczelką, 2gi raz uszczelniłem dodatkowo pastą uszczelniającą odporną na wysokie temperatury - BRAK POPRAWY), oraz po prawej stronie poci się olej przy samym rogu blisko egr i cewki. (tutaj wielokrotnie przemywałem miejsce benzyna ekstrakcyjna i wycierałem na sucho i jestem pewien że leci spod głowicy) Silnik jest w doskonałej kondycji, nie kopci na biało ani niebiesko, nie bierze nadmiernie oleju (dolewam tylko 300-400 ml na 10.000 tyś km) Przebieg to 223 tys km. Brak jakichkolwiek innych objaw uszczelki pod głowicą, płyn nie miesza się z olejem. Moje pytanie brzmi jest jest taka możliwość że uszczelka uszkodziła się w ten sposób że olej oraz płyn chłodniczy wycieka na zewnątrz i nic więcej? Zdaje sobie sprawę że z czasem może być gorzej i chciałbym to w porę naprawić (ponieważ w tej chwili ubywa mi dużo płynu chłodzącego przez wyciek. Poniżej zdjęcia, Z góry dziękuję za wszystkie opinie.
  5. Coś możesz mieć nie tak z czujnikami od klocków od tego bym proponował zacząć sprawdzanie. Ten 2 komunikat będzie Ci się zawsze wyświetlał po odpaleniu do póki nie naciśniesz pedału hamulca, każda vb tak ma to jest coś w stylu sprawdzenia czy światła stop działają u mnie jest to samo.
  6. A bardzo leci Ci ten olej? Zostawiasz plamy pod autem? Temat ostatnio był na forum, jeśli się tylko poci to nie warto specjalnie tego naprawiać dopiero przy zmianie sprzęgła bo trochę roboty jest i nie ma 100% gwarancji że po 1000km znowu Ci nie zacznie lecieć.
  7. Jeśli olej się nie leje i tak jak mówisz max 2 krople pod autem to myślę że możesz jeździć z tym że pamiętaj żeby kontrolować poziom oleju. U mnie też się poci ale nie kapie nic pod auto, również usłyszałem od mechanika że nie opłaca się zwalać skrzyni tylko po to żeby to uszczelnić bo to podobno częsta przypadłość w oplach i nawet jak zrobisz to za jakiś czas może znowu się pocić.
  8. Sprawa rozwiązana tak jak podejrzewałem padła pompka paliwa. Wymieniłem i samochód wrócił do życia. Pozdrawiam
  9. Witam samochód to Vectra B z silnikiem benzynowym 2.0 X20XEV. Przed chwila podjechałem pod garaż i nagle samochód zgasł po czym już nie odpala. Zdarza się że zaskoczy i dosłownie sekundę słychać że odpalił po czym od razu gaśnie. To co ustaliłem na szybko to podłączyłem komputer i brak jakichkolwiek błędów, nie pali się check : Sprawdzałem paliwo na tym cypelku pod maską i po naciśnięciu go paliwo wycieka lecz wydaje mi się że ma bardzo małe ciśnienie a powinien obficie pryskać. + po przekręceniu stacyjki nie słyszę żeby pompa paliwa pracowała tak jak zawsze na starcie. Jutro rano będę sprawdzał co się stało i chciałbym prosić o porady co w takiej sytuacji po kolei sprawdzić? Z góry dziękuję za pomoc
  10. Aktualny przebieg samochodu to 216 tysięcy, olej w skrzyni zmieniany co 2 lata zgodnie z zaleceniami.
  11. Silnik to 2.0 benzyna a dokładniej X20XEV. Poduszek jeszcze nie sprawdzałem, chciałem dowiedzieć się na forum może ktoś przerabiał to samo i wiedziałbym mniej więcej co jest powodem W piątek oddaje samochód do mechanika przy okazji zleciłbym naprawę tego.
  12. Witam od pewnego czasu wyczuwam dziwne pojedyncze uderzenie z podwozia podczas wrzucania 1 oraz 2 biegu. Czy ktoś przerabiał podobny temat? Czy może być to wina uszkodzonej poduszki np od skrzyni? Pozdrawiam
  13. No cóż ABS działa jak chce nie ma reguły w dniu dzisiejszym zapalił się podczas jazdy na 20 minut, po wyjściu ze sklepu aż to teraz działa. Pobrałem aplikację która bazuje na GPS i pokazuje prędkość z jaką się poruszam, zweryfikowałem różnicę pomiędzy licznikiem a aplikacja i jest bardzo podobnie więc jestem o wiele bardziej spokojny, niestety nie mam możliwości naprawienia tego ponieważ w niedzielę wyjeżdzam. Dziękuję wszystkim za porady i życzę wesołych świąt
  14. Pytanie najważniejsze bo prawdopodobnie nie uda mi się tego usunąć do wyjazdu. Czy bez problemu mogę z tym jechać w trasę (pomijając bezpieczeństwo że ABS nie będzie działał, na moją odpowiedzialność) Zauważyłem jeszcze jedna zależność. W tej chwili mamy duża różnice temperatur. W dzień ten problem nie występuje dzisiaj od rana jeżdżę i nic. Wczoraj wieczorem jak robił się mróz i była lekka wilgoć ABS wariowal przez 4 minuty paliła się kontrolka potem gasla na 10 minut. Czy to przypadłość tego sterownika? Zdjalem przednie lewe koło od kierowcy i sprawdziłem czujnik oraz jego kabel wszystko wygląda ok nigdzie nie jest sparcialy ani przetarty. Pozdrawiam
  15. Błędów w ABS nie ma żadnych. W silniku odczytałem błąd P0560. Zauważyłem taką rzecz, jeśli palą się kontrolki od ABS I TC na zapalonym silniku to nie mogę połączyć się ani ze sterownikiem silnika ani z abs. Na samym 'zapłonie' kiedy silnik jest zgaszony łączę się bez problemu. Czy takie problemy może powodować alternator lub regulator napięcia? Ewentualnie gdyby nie dało się ustalić przyczyny, czy Vectrach B prędkość jest zczytywana z czujników ABS? Czy po odłączeniu będę miał normalnie prędkość? Proszę o pomoc, Pozdrawiam
×
×
  • Create New...