Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

śruba74

Forumowicz
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O śruba74

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Zafira b 150KM

Ostatnio na profilu byli

154 wyświetleń profilu
  1. CD70 uszkodzenie pokrętła

    Naprawiałem swoje radio i przy okazji zrobiłem film instruktarzowy jak wygląda uszkodzenie styków gniazda z płytka i naprawa tego połączenia
  2. Ależ wybacz jaśnie wielmożny panie ze uraziłem. Jakie pytanie taka odpowiedzi!!!
  3. No na pewno ktoś na forum jest wróżka i na takie pytanie Ci odpowie. Raz czyszczenie strony mechanicznej pomoże a nie raz trzeba też stronę elektryczną wyczyścić, a nieraz czyszczenie wszystkiego nic nie daje i zostaje zakup nowego lub używki.
  4. Czy ktoś mi podpowie gdzie jest opisane jak zrobić podłączenie diody pod ogrzewanie tylnej szyby żeby wiedzieć o wypalaniu dpf? Trzeba przeciągnąć kabelek z tylnej klapy czy można się podpiąć gdzieś bliżej kokpitu? Jaką diodę lub żaróweczkę zastosować?
  5. Czy można jakoś zdobyć wersje z przed ostatniej aktualizacji, bo ta wersja teraz u mnie nie działa prosi o załączenie zapłonu, gdy ten jest załączony? Z poprzednią wersją też miałem problemy, ale miałem sposób żeby aplikacja zadziałała. Mianowicie za każdym razem musiałem się łączyć z ELM jakbym to robił pierwszy raz, czyli pierw robiłem rozłącz połącznie z ELM apotem paruj, podaj hasło (1234) i załączałem aplikacje ta odliczyła swoje i pokazała nasycenie filtra. Mój ELM to mini chińczyk o taki: http://allegro.pl/interfejs-obd-scan-bluetooth-elm327-obd2-mini-cd-i4830515206.html
  6. Jak nagrywać interfejsem parametry podczas jazdy żeby potem w Excelu było podzielone w kolumnach lub jak to może potem podzielić w kolumny? Bo mi wszystkie wyniki „zlepia razem” np.: 0.00,Wył12V,14.3,Zał12V,Nieaktywny,Aktywny,Aktywny,0.96,0.47,0,800,799,375,NO,38,45,3,41,2.38,93,1.11,Normalne,Normalne,Okay,124,1.1,108,1.0,96,3.79,104,97,1.56,73,100,4,94,5,27.00,27.03,1.09,0,0.00,36,1.39,24,3.14, Wszystkie dane są przypisane do jednej komórki w Excelu. I nie mogę się połapać, co, do czego?
  7. Rocznie robię około 30tkm. Staram się wymieniać olej, co 12tkm. Więc 20 litrów mam nie na pięć tylko na dwa lata! Teraz mi zostało na dwie wymiany i następnym razem też zakupię 20 litrów i nie szukam chętnych na olej. A chyba jest różnica między 520 a ponad 800zł?
  8. Dla tego ja wole sam wymienić olej. Zakupiłem 20 litrową bańkę motula X-Clean C3 5W40 za 520zł w OIL-LAND. Jedna wymiana razem z filtrem i płukanką Millers Oils Engine flush kosztuje mnie 175zł.Wcale nie jest potrzebny kanał. Pierw podnoszę jedną stron i podstawiam „kobyłkę” a potem druga stronę i druga „kobyłkę”. Jest wystarczająco dużo miejsca żeby się położyć i wykręcić filtr. Przy każdej wymianie robię płukankę, olej sobie spokojnie spływa nawet i ze trzy godziny (nie tak jak u „mechaników” ledwo odkręcił korek i zaraz zakręca z powrotem). Kiedyś lałem na równo z max na bagnecie, teraz leje 4,3 litra!(około 3/4 na bagnecie).
  9. Ok. Ma op-coma. Na co mam zwrócić uwagę w blokach pomiarowych?
  10. Zrobiłem następny pomiar dawek po przejechaniu około 50 km, żadnej chemii do paliwa nie dodawałem tylko normalny ON z schella. I oto, jakie dawki pokazał op-com: Obroty około 800 1 Cyl. -0,01 2 Cyl. 0,13 3 Cyl. 0,08 4 Cyl. -0,19 Czyli wychodzi, że w paliwie z schella jest jakaś chemia do czyszczenia wtrysków, czy po prostu „lepsze paliwo” ma wpływ na wtryski?
×