Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

deluxe

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About deluxe

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    BWM

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    VC Z19DTH
  1. Przepraszam Panowie, że dopiero teraz odpisuje. Dziękuje bardzo za zainteresowanie tematem, już straciłem nadzieje, że ktoś się udzieli w temacie. Wojnas, rozumiem że mówisz o przycisku do zamykania w klapie? Mam go nieaktywnego od samego początku, nie był mi niezbędny ale teraz będę musiał się do niego dobrać. Buluś nie mam alarmu. Co do klapki, to niesprawdzałem. Wieczorem sprawdzę i dam znać. Co do modułów, nie mam pojęcia. Nigdy nie było do tej pory potrzeby tam zaglądać. edit// Poszedłem sprawdzić czy ta klapka od paliwa otwiera się razem z drzwiami tylnymi i klapą bagażnika i o dziwo tym razem otworzyły się wszystkie zamki, niestety włącznie z klapą (podniosła się) i klapką od wlewu paliwa. Ponadto usłyszałem, że w klapie coś delikatnie cyka/klika, było to słyszalne przy podniesionej klapie ale też przy zamkniętej i zaryglowanej. Dobrałem się do tego przycisku zamykania w klapie i już wiem że chodziło Wojnasowi o przycisk nad rejestracją. Ale nic nie szkodzi, że tam zajrzałem bo przycisk i tak nie działał a przyda się go wymienić bo stary ma tylko 2 piny
  2. Witam, Wiem, że temat mocno wałkowany na forum ale żaden z tych które odnalazłem nie odzwierciedla do końca mojego problemu. Otóż posiadam VC 2007 kombi z automatyczną klapą. Od 3 dni podczas odryglowywania auta (przycisk otwierania zamka centralnego na pilocie) automatycznie podnosi się klapa i odryglowują tylne drzwi. Składane lusterka dalej pozostają zamkniete razem z przednimi drzwiami. Żeby je otworzyć muszę zamknąć klapę, która bez problemu zamyka się z pilota (przycisk zamykania w klapie nie działa od zakupu), a następnie nacisnać przycisk ryglowania i ponownie odryglowywania na pilocie. Podczas zamykania samochodu, wszystko działa jak należy. Jak spróbuje otworzyć go zaraz po zamknięciu również wszystko działa bez zarzutu. Ale wystarczy kilkuminutowy postój, żeby sytuacja się powtórzyła. Chce otworzyć zamki, podnosi się klapa... muszę ja zamknąć i dopiero otworzyć dzrzwi. Co wiecej, raz klapa sama się otworzyła w garażu i uderzyła w klamkę od drzwi garażowych. Efekt taki, że zeskrobało mi lakier... Czy ktoś jest w stanie mi coś podpowiedzieć?
  3. Ok, dzięki. A może wymiana przewodu elastycznego coś poradzi? Widziałem gdzieś takie rady. Cp do wyrwania tego dziadostwa, to chyba spory koszt. Poza tym z tego co słyszałem na stacje kontroli pojazdów mają zostać wprowadzone na większą skale niż jest to teraz analizatory spalin i wtedy może być problem z przeglądem. Przepisy w tej kwestii mają zostać zaostrzone.
  4. Witam was, bo mnie ostatnio przywitał błąd "P0400 - Układ recyrkulacji spalin - błędny przepływ". Czytałem, troszkę na forum i mam już pewne typy co do awarii, jednak chciałbym przedstawić wszystkie objawy jakie występują w moim aucie i poradzić się was, doświadczonych posiadaczy vectry. Specyfikacja: Vectra C kombi 2007 z19DTH w automacie. Auto posiadam od lutego bieżącego roku, przejechałem nim bez problemowo ok 11 tysięcy kilometrów. W przeciwieństwie do większości opisów związanych ze wspomnianym błędem nie zauważyłem żadnego znacznego osłabienia w dynamice pojazdu, być może jest delikatnie mniej zrywny ale takie odczucie może wynikać ze świadomości istnienia problemu, w każdym bądź razie różnica byłaby lub jest marginalna. Codziennie wita mnie taki widok na blacie: http://zapodaj.net/6b3b7d153536d.jpg.htmlAuto z kluczykiem gaśnie po zapaleniu silnika, zaś check engine pozostaje. Problem dał o sobie znać przy wypalaniu dpf'a (tak podejrzewam ze względu na zwiększone spalanie), jadąc na trasie wyczułem spaliny w aucie i jak się okazało auto mocno dymiło. Dym wydostawał się gdzieś ze spodu auta, a po podniesieniu klapy wydostawał się z rejonu mniej więcej oznaczonego czerwoną pętlą: http://zapodaj.net/aa230f5f18b36.jpg.htmlSprawdziłem spalanie i doszedłem do wniosku że wypalanie dpf w połączeniu z błędem dało taki efekt, wiec postanowiłem troszkę pojeździć aż wypalanie się zakończy. Po przejechaniu około 14 kilometrów spalanie unormowało się a dymienie ustało. Jako dodatkową informację dodam że temperatura silnika to zazwyczaj 80 stopni, 90 nigdy nie osiągnął od czasu kiedy go użytkuję (Do wymiany termostat?) Bardzo proszę o jakieś porady. Mam zamiar przeczyścić EGR'a według poradnika zamieszczonego na tym forum. Czy mogę zrobić coś jeszcze?Z góry dziękuje wszystkim za podzielenie się swoim doświadczeniem.
  5. Ok, w takim razie nie kombinuję. Dziękuje edit: kupiłem boscha i jak narazie jest ok, zobaczymy jak będą mrozy pzdr.
  6. Witam, A co sądzicie panowie o świecach Vemo i Magneti?
  7. Jeśli ktoś potrzebuje zdekodować VIN na szybko, np. poprzez smartfon, to polecam tą stronę: http://astra-3.pl/vin.php Formalnie to dekoder astry, ale świetnie sobie radzi z vectrą i zafirą. Dekoduje na język polski. Testujcie i ewt. wypowiadajcie się czy w waszym przypadku działa jak należy. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...