Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

basterw

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About basterw

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/13/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bytom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    opel vectra b 1.8 16v 97r
  1. Jest jeszcze jeden fakt lewa swieci dobrze i jak ja zapiołem zamiast prawej to zaczeło słabo swiecic
  2. Witajcie mam pytanie co moze byc powodem slabego swiatla z prawej lampy przedniej mowie glownie o mijania choc drogowe tez pozostawiaja wiele do zyczenia .Dodam ze dzis nawet probowalem pozamieniac lampy na troszke w lepszym stanie i wciaz to samo zamiana zarowek bo moze cos nie tak i dalej tak samo czy moze to kwestia regulacji? prosze o jakies podpowiedzi co to moze byc?
  3. Witajcie mam pytanko dzis zauwazyłem ze mam taki włacznik w schowku czy ktos wie co to moze byc czy to jest seryjne czy tak ktos sobie zamontował? http://zapodaj.net/323c5d923cbaf.jpg.html
  4. Sprawdze a czy jest jakis przekaznik od klimy ktory mogł pasc?
  5. No ja mam tylko jeden wentylator a druga rzecz od wczoraj leci mi cały czas cieple powietrze z nawiewu co to moze byc jeszcze za usterka?
  6. No sorry zle zrozumiałem A mozesz mi powiedziec czy to sie da zdiagnozowac i ewentualnie po wymianiac(naprawiac) samemu czy musze sie udac na jakis serwis i zaplacic zapewne kupe kasy?
  7. a moze byc ze jst poprostu nie nabita? nie nie zartuje napisałem ze moze sa głupie ale ja własnie niemam zadnego przycisku ze sniezynka i mam tylko jeden wentylator niewiem czy tak ma byc? bo np kolega ma w audi dwa wiec pytam
  8. Witajcie otoz mam pytanie moze i głupie ale juz sam niewiem czy ten samochod posiada klime czy nie w samochodzie jest panel climatronica jak dobrze sie domyslam http://zapodaj.net/03f455ee117c9.jpg.html <a href='http://zapodaj.net/03f455ee117c9.jpg.html>IMG_0658.JPG</a>'> teraz moje pytanie czy ja musze miec dwa wentylatory na chlodnicy? bo nie chce jechac na napelnianie i wyjsc na idiote ze niemam klimy pod klapa silnika jest jakas niemiecka naklejka o klimie tak mi sie wydaje a sadze ze jest cos nie tak bo jak ustawie wyswietlacz na LO to nie zbyt chłodne te powietrze leci jak mozecie pomozcie
  9. No wiesz ja sie przesiadlem z lanosa gdzie wszystko bylo widac do vectry gdzie wszystko jest pozasłaniane na pw odpowiedziałem a moje objawy to falujace obroty na luzie badz podjezdzanie do swiatel ogolnie na postoju dwa szarpanie podczas jazdy tak jakby mial za niskie obroty w stosunku do biegu i auto nieraz gasnie np stojac na swiatłach czy podczas przełanczania sie na gaz lub jak włacza sie wentylator przy 90 stopniach
  10. WItajcie troche odgrzewam temat mam vb 97r 1.8 16v +lpg sekwencja zczytałem bledy i wyskakuje mi blad 0130 czyli sonda jak sie domyslam wczesniej zanim zczytalem to zamienialem przeplywke wymieniłem kable i swiece ostatnia swieca przy cewce byla zawalona olejem czy to jakas powazna usterka? a drugie to gdzies wyczytalem ze to wcale nie musi byc sonda tylko jakis wezyk do odpowietrzania baku czy mozecie mi pomoc i pokazac na jakims foto gdzie jest ten wezyk i gdzie jest sonda moze by ja zmierzyc albo wymienic jak radzicie?
  11. Witam a orientuje cie sie ile moze kosztowac robota jednego słupka u blacharza?
  12. Witajcie mam pewnie problem zabrałem sie za zmiane podswietlenia i wyszlo tak ze niemam wogole zakupilem takie zarowki http://allegro.pl/zarowka-7x-led-w5w-t10-w3w-12v-bialy-zimny-vw-opel-i5141756899.html na zamiane i niedzialaja mimo ze sprawdzane w sklepie i wszystko ok dzialały i jak włozyłem spowrotem stare zarowki tez podswietlenie niedziała obracalem i jedne i drugie i nic A drugie to w podsufitce wymienilem zarowke na ten model http://allegro.pl/zarowka-6x-led-42mm-42-12v-c5w-c10w-opel-vw-bmw-fv-i5060382232.html i ona caly czas sie zazy po zamknieciu drzwi.Macie jakies sugestie?
  13. Auto kupilem za 2000zł miesiac temu bo na inne obecnie mnie nie stac a sadze ze pomału drobnymi krokami idzie jeszcze ten samochod doprowadzic do jakiegos stanu.Jak myslicie?Masz na mysli ta uszczelke na samym dole ? ajak ja wywale niebedzie zadnych przeciagów czy woda niebedzie sie jakos do srodka dostawac?co do rdzy na dachu to pozostalosci po bagazniku dachowym aha i chyba mam jeszcze rdze na prawym slupku przednim jak to zwalczyc?tylko blacharz i wstawka? czy mozna inaczej
  14. ">http:// http:// ">http:// ">http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5382d6a2678a8c77.html'>
  15. podepne sie po temat czy mozesz wyszczegolnic wszystko co potrzeba kupic aby porobic zaprawki przy obecnej porze roku i jak to pozadnie zrobic
×
×
  • Create New...