Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maciej_czk

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About maciej_czk

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI 120KM

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. @radier Czy nowa skóra została naciągnięta na starą? Jak dla mnie kierownica jest odrobinę za gruba. Chyba że to tylko złudzenie na fotografii.
  2. Witam. Poratujcie mnie bo nie mam już siły na to auto... Wymieniłem: wszystkie amortyzatory na Sachs tylne sprężyny Lesjofors prawy przedni łącznik stabilizatora Loemforder tylne wahacze krótkie Febi tuleje pływające tylnych wahaczy górnych i dolnych TRW tuleje wahaczy przednich TRW i autem ciągle buja, podskakuje na nierównościach. Jazda jest męcząca po 30 minutach. Ostatnio stałem na wahadłówce, wymijało mnie Seicento. Vectra kołysała się od pędu powietrza jakieś 8 razy. Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Moi lokalni mechanicy nic nie widzą... A m
  3. Tutaj nie chodzi o kwestie księgowe. Prawo nie przewiduje możliwości zwrotu towaru w przeciągu 14 dni jeśli nie jesteś konsumentem i kupujesz na DG.
  4. Koledzy, pomóżcie proszę w ocenie stanu amortyzatorów. Zakupiłem w pewnym sklepie internetowym nowe amory na tył marki Sachs o numerze katalogowym 300 065. To co zobaczyłem po otwarciu paczki wprawiło mnie w osłupienie. Amory spocone, a jeden z nich ma krzywe "oko". Ja mam swoje zdanie na ten temat, sprzedawca swoje. Twierdzi nawet, że zamówił nową partię i wyglądają tak samo. Nie chcę na razie zdradzać nazwy sklepu bo potrzebuję potwierdzenia. Wysłałem też zapytanie do Sachs Polska, ale nie uzyskałem jeszcze odpowiedzi. Co sądzicie?
  5. Panowie nie chciałem zakładać nowego wątku więc pozwólcie, że zadam pytanie tutaj. Byłem dzisiaj u mechanika uporać się w końcu z kontrolką silnika (błąd emisji spalin). Jak twierdzi mechanik oprócz świec padł też EGR, a konkretnie elektromagnes. Pytanie moje brzmi: Co najlepiej zrobić? Wymienić EGR na używany Pierburga, kupić nowy tańszy zamiennik? Wywalać raczej nie chcę bo chyba musiałbym też usunąć DPF'a? Dodam jeszcze, że poza tą kontrolką z autem absolutnie nic złego się nie dzieje. Myślicie, że przy padniętym elektromagnesie w EGR samochód zachowywałby się normalnie?
  6. Marcinek180, ja się na tym nie znam i nie wiem co to technicznie znaczy dobrze, bądź źle założona sprężyna. Nie wiem czy to jest kwestia montażu, czy też wadliwej sprężyny, a może jeszcze czegoś innego. Jutro założą mi starą i może coś się rozjaśni.
  7. Byłem u mechanika i okazało się, że prawa sprężyna jest prawidłowo osadzona. Obrócił ją wzdłuż jej osi, posadził auto na ziemi, pomierzył odległości od nadkoli. Viki stoi prosto. Wróciłem 2km do domu i d*** znowu krzywa - 1,5cm różnicy. Teraz pomysł jest taki, żeby założyć z prawej strony poprzednią, oryginalną sprężynę, żeby zobaczyć jak ona się zachowa. Jakieś pomysły panowie co to może być jeśli okaże się, że sytuacja się powtarza? Jak tak dalej pójdzie to się z Viki nie zaprzyjaźnimy
  8. No i wszystko jasne. Byłem na diagnostyce, choć to nie było konieczne bo wystarczyłoby wjechać na kanał. Nie wiem czy to widać na załączonym obrazku, ale sprężyna została źle założona. Krzywo leci w lewą stronę. Zbieżność z tyłu wyszła +14 Generalnie mało by brakowało, a wypadłbym z trasy. Na śliskiej nawierzchni na prostej, autem cały czas rzucało po drodze. W każdym razie wiem co jest i Viki leci na poprawkę. Mam jednak pytanie czy sprężyna po tygodniu takiej jazdy nadaje się jeszcze do użytku Waszym zdaniem?
  9. Tak zrobię. Wyraźnie krzywo stoi. Przestrzeń między kołem a błotnikiem jest mniejsza po lewej stronie.
  10. Przed naprawą zawieszenia byłem na diagnostyce. Tylne amortyzatory miały z tego co pamiętam 79% sprawność. Geometria tak jak pisałem był zrobiona zaraz po zmianie zawieszenia. Dodam jeszcze, że różnica wysokości jest około 2-3 cm tak na oko oczywiście, bo nie latałem jeszcze z miarką Tak sobie jeszcze pomyślałem, że może lewa przednia sprężyna też poszła. Ale to przecież diagnosta i mechanik zauważyliby od razu prawda?
  11. Koledzy podpowiedzcie co może być nie tak. Robiłem ostatnio zawieszenie: wymiana tylnych sprężyn na LESJOFORS i przednich amorów na Sachs oczywiście parami. Wcześniej miałem ubytek w lewej sprężynie, a prawego amora praktycznie nie było. Autem strasznie kołysało na wybojach, ogólnie jeździło się tragicznie i d*** z lewej strony osiadła, co jest zrozumiałe z powodu tej sprężyny. Teraz po wymianie auto prowadzi się znacznie lepiej, ale tyłek jak był krzywy, tak jest nadal. O co chodzi? Sprężyny nowe, takie same. Jak to jest możliwe? Sądzicie, że to może być wada jednej ze sprężyn? Pluję sobie w
  12. Koledzy, podpowiedzcie proszę czy KYB RX6217 lub RX6223 to dobry wybór dla mojego autka W0L0ZCF3581003426 (nieobniżane)? Czy te sprężyny mają podobne właściwości do oryginalnych? Dupsko zawiśnie na zbliżonym poziomie? Przepraszam jeśli było już takie pytanie, ale ciężko się przebić przez cały wątek EDIT: Czy ewentualnie zamiast tych KYB, LESJÖFORS 4263461 będą w porządku?
×
×
  • Create New...
UP