Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Misiek1105

Forumowicz
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Misiek1105

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.2 Dti

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. siemka. znalazlem Twoj post o zmianie hebli na 314mm. zakladales juz je ? :) konieczny jest adapter do zaciskow czy pasuja w seryjne otwory w VB ?

    1. Show previous comments  4 more
    2. buszmen222

      buszmen222

      chetny pewnie jestem :D  zabawy czyli? :D nie ma tak chop ze adapter zacisk i voila ? :D

    3. Misiek1105

      Misiek1105

      Przewody trzeba delikatnie rozwiercac.  Wymiana felg na co najmniej Alu 16  bo stał nie wchodzi :D za niskie et 

    4. buszmen222

      buszmen222

      spoko :D podeslij fotki zestawu, tarcze jaka grubosc i ile klocka zostalo ? :D  rozwiercac przewody???

      jetem zainteresowany wiec podawaj mi tu szybko cene :D

      uprzedzam tylko racjonalna :D

  2. No to rozumiem. Ale jak to ma się z tym montażem zestawu o którym napisałem
  3. Witam man pytanie bo kiedyś widziałem a znaleźć już do Vb nie mogę. Co jest potrzebne aby do Vb założyć hamulce od Vc 314 i jaki to rezultat daje? Adaptery juz mam, tarcze i zaciski także klocki jakieś lepsze zamierzam kupić i najlepiej od razu pompę założyć od 2.5 ? Będzie poprawa?
  4. Pany szybkie pytanie czy fotele od SAABa 9000 będą pasować do Vb?: to są te same fotele co w 9-3?
  5. Nic. Cid bez ncdc nie działa
  6. Wykombinować tylko co.... chyba przerobie cida na mida i tyle. ...
  7. Po prostu myślę jak obejść ten temat. Radio przestało grać, laser średnio czyta płyty i myślę czy to resnimowac. Z telefonu nie korzystam, navi pl map nie ma i tak praktycznie zero korzyści. A pewnie nie da się używać samego cida bez radia. ...
  8. No ok tyle ze chodzi mi o założenie samego mida? Jakieś kable potrzeba czy instalacja od cida się nada?
  9. Witam a ja mam pytanie w druga stronę radio ncdc1500 nie czyta mi płyt i chciałbym je wyrzucić razem z telefonem o wyświetlaczem a włożyć Mida czy jest to osiągalne?
  10. Na jednym jest 3.3 a na drugim 2.9 wartości się zmieniają gdy ruszam nimi.
  11. Tyle ze błąd nie daje się skasować bo jest obecny. Myślę czy nie poszukać kogoś z techem może. Albo jeszcze do znajomego skocze on ma innego op-coma wersja jakąś professional. Może ten da rade
  12. To jutro musze go sprawdzić razem ze świecami pewnie warto? Styki na sterowniku jak najbardziej ok więc pozostaje sprawdzenie świec bądz wymiana sterownika, a mam pytanie czy ten sterownik pasuje takze od 2.0 DTL?
  13. Vin zmieniony na dwa takie same i nic. brak kalibracji. A w momencie kalibracji niespelnione warunki ECU.
  14. Owszem można w lewej lampie na pewno. W prawej nie pamiętam powiem szczerze.
  15. Żadnego bladu. Może problem tkwi z różnicy w vinie przypadkiem. Próbowałem tez podmienić przetwornice na inna ale niestety bezskutecznie
×
×
  • Create New...