Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

calltoon

Forumowicz
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

calltoon last won the day on June 21 2015

calltoon had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About calltoon

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/28/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowskie Góry
  • Zainteresowania
    samochody, fotografia, urządzenia mobilne

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1,9CDTI 2006 120KM

Recent Profile Visitors

669 profile views
  1. Panowie, czuć u mnie w kabinie spaliny i w okolicy tej nieszczęsnej rurki chłodnicy spalin widać że jest okopcone. EGR jest zaślepiony i wylogowany. Czy mogę przy kolektorze też zaślepić? Na wlocie do tej rurki, co zasadniczo całkowicie odetnie chłodnicę spalin. Nie będzie żadnych problemów? W zasadzie to już jest odcięta bo blacha jest zarówno przy egr jak i przy turbo. Niezaślepiona została tylko od strony kolektora.
  2. Nie wiem jak to jest z lewarkiem od astry J czy Insigni. Na forum koledzy montowali ale o ile wiem to nie było takie całkiem P&P. Mimo to montowali więc nie jest to niemożliwe.
  3. Ja bym obstawiał przepustnicę. Miałem u siebie takie objawy. Szarpała, było coraz gorzej aż gasła. Też mówili EGR. Czyściłem i nic się nie działo. A czy przypadkiem przy gaszeniu nie słychać takiego metalicznego dźwięku? Jeśli tak to tym bardziej przepustnica. Wymieniłem i mam spokój.
  4. Jest szansa żebyś wrzucił zdjęcia na stałe na serwer forum? W darmowych hostingach tych zdjęć już dawno nie ma.
  5. Ja mam 120km więc klap nie ma. Wtryski są po regeneracji. Ale co do części elektrycznej to nie wiem.
  6. Czyściłem i egr i przepustnicę ale nie pomogło w 100% Czy odkładał Ci się jakiś błąd lub świecił się check?
  7. Panowie odgrzewam tego kotleta. Czy komuś udało się definitywnie zdiagnozować przyczynę? W moim Z19DT też zdarza się szarpanie. Spokojna jazda stałym tempem z nogą na gazie albo tempomat i nagle przydławienie na około 0,5 sek jak by ktoś dał po hamulcach. W skrajnych przypadkach stałem na parkingu i sobie sama zgasła. Dodam, że jak na dworze nie jest bardzo ciepło to problem wydaje się nie występować. Zimą nie było go wcale. W zeszłym roku w wakacje był i teraz wrócił. Wtryski porobione i dalej lipa.
  8. Mam założone w dokładce, tam gdzie idą oryginały. Czujniki za 50zl z allegro. Sam montowalem i działają już drugi rok idealnie. Jak montowałeś swoje to ustawiłeś je zgodnie z instrukcją? Mogę miały wiązanie gdzie jest góra. No i jak wpinasz do centralki to nie możesz pomieszać kolejności. Dodam że mam kombi. Nie sądzę też żeby jakiekolwiek czujniki zbierały z 2.5m. Mogę zaczynają piszczeć bodajże przy 1,5m a przy 20cm drą się że mam stać.
  9. A to słuszna uwaga. Nie pomyślałem o tym. Najlepiej od lampki to pociągnąć. Sorry za OT
  10. Czy możecie mi podać kolory przewodów plus/masa podświetlenia przycisków sterowania szyb? Może ewentualnie numery we wtyczkach przy przyciskach.Vectra C 1,9 CDTI 120KM 2006. Potrzebuję w drzwiach +12V.
  11. A takie pytanko ma ktoś z Was zamontowane "zamienniki" philipsa w stylu M-tech lub MaxLed? Jak to się sprawuje, czy nie zakłóca radia no i oczywiście jak świeci.
  12. Koledzy, montował ktoś z was może M-tech 905HP? Macie może jakieś fotki, opinie, uwagi? Rozważam też maxled na diodach cree ale ponoć zakłócają radio. Napiszcie jakie są Wasze doświadczenia.
  13. Możecie polecić kogoś ogarniętego na śląsku żeby delikatnie przemapować moje 1,9CDTI 120KM??? A może szykać jakiegoś boxa? Nie ma to być torpeda ale parę koni i trochę momentu byłoby przydatne. Bardziej chodzi mi tu o ekonomię jazdy bo liczę na delikatny spadek zużycia paliwa i lepsze branie na niższych obrotach. Może ktoś ze śląskiej ekipy już temat przerabiał?
  14. Ja w te krzyzyki od wewnątrz nawiercilem cieniutkim wiertlem, wszystko robilem z kanału i nie ma potrzeby demontowania czegokolwiek.
  15. Wyjmij klamoty i normalnie wyjmij wykładzinę. Zacznij od lewej strony.
×
×
  • Create New...
UP