Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lindar

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lindar

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Kobieta

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    opel vectra b 2.0 DTI
  1. Sprawdzalam mierbikiem i pokazuje ze wszystko jest ok Faktycznie byc moze cos nie tak z alternatorem bo to nie realne by ladowac aku co miesiac bo ja duzo jezdze Pozatym przy naladowanym aku ma problem z zaplonem,dopiero przy trzeciej probie odpalil i nie wiem albo swiece mi padaja albo paliwoodplywa
  2. Pomocy mam problem,mam aku 72 ah 720a ale jest widocznie za slaby gdyz po dlugiej jezdzie gdzie teoretycznie powinien sie naladowac nie daje rady...pytanie wsadzac mocniejszy?
  3. O to to to jest to dzieki Dziadek vec
  4. Moja veca to jedna wielka niespodzianka :/ silnik zdrowiutki ale wszystko dookola jedno za drugim pada,dzisiaj zrabal sie zamek w klapie masakra Padl aku i d***,odpalanie z kabli :/ moj aku jest 72 moze lepiej wymienic na mocniejszy?
  5. U mnie jest ten zakichany czujnik niestety i co jakis czas swiruje,kontrolka mi sie zapala a na bagnecie jest full
  6. Wlaanie to nie jest to :/ Jest po lewej stronie.silnika,wezyk prowadzacy rope od turbiny do silnika,mniej wiecej po srodku przewodu jest laczenie metalowe ktore wyglada jak odwrucone T i do srodkowej nogi tego T jest podlaczony gumowo-materialowy przewod powrotny paliwa z silnika i cholera nie moge znalesc fachowej nazwy tego czegos zeby kupic i wymienic Cieknie mi z tego bezposrednio na pasek ktory zaczyna sie slizgac.
  7. Przy samej turbinie jest malutki zaworek skrecany na srubke,uszczelki mieszcza sie na zewnatrz laczenia Tamtedy dostaje sie powietrze http://speedy.sh/RZh9H/Glos00003.3gp Wyslalam Ci dzwiek rozrusznika dla porownania,sorki ze tak pozno ale musialam gdzies jechac
  8. Dziekuje Ci bardzo ze mnie nakierowales sprawdze napewno Dziadwk vec to nie u mnie w opisie tak jest tylko u macieja
  9. Witak Macieju,u mnie problemy byly podobne tyle ze bardzo kiepsko odpalal na minusowych temp.wystarczylo zregenerowac rozrusznik i odpala pieknie a to ze nie ma sily isc to nieszczelnosc w ukladzie,wystarczy posprawdzac cybanty i przewody czy nie sparcialy,u mnie po wymianie przewodow olejowych i paliwowych daje odzczuwalnego kopa,a mechanikom nie wierz,mi mowili ze muli bo turbina do wymiany :/ a wystarczylo wymienic dwie uszczelki wielkosci 2 groszowki i momentalnie bylo czuc roznice,jedyny problem jaki mam to podczas jazdy zdarza sie ze zapal sie kontrolka "check engine" i traci na mocy,po ponownym odpaleniu silnika gasnie i przyspieszenie wraca do normy,byl podlaczany pod komputer i ten nie widzi zadnego bledu,nikt nie wie o co chodzi moze Ty cos wiesz?
  10. Witam mam problem ze swoim autem,ucieka mi paliwo na laczeniu doplywu z odplywem do silnika ktos wie jak ta czesc sie nazywa? To taki trojnik
×
×
  • Create New...