Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

purobert

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About purobert

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1,8 GTS 122km z18xe

Recent Profile Visitors

366 profile views
  1. Nie, nie miałem żadnej karty gwarancyjnej tylko paragon. Części kupowałem osobiście otrzymują paragon i wymieniałem sam w garażu. Demontaż uszkodzonych łączników również robiłem sam w taki sposób aby ich nie nie uszkodzić dając tym samym powód do odrzucenia reklamacji. W sklepie motostacji.pl wypełniłem dwa dokumenty. Podając dane samochodu, reklamowanych części i paragonu. Na końcu karty zgłoszeniowej, kiedy cześć była montowana i przy jakim przebiegu oraz kiedy szkoda została ujawniona i przy jakim przebiegu oraz była rubryka na warsztat samochodowy, której nie wypełniałem i nie udzielałem i
  2. Reklamacja została uznana i zgodnie z moją wolą kasa została wpłacona na konto.
  3. Motostacja.pl ma sklep internetowy i stacjonarny w Krakowie. Reklamowalem osobiście.
  4. Minął już pewien czas i się zawiodłem...10.09.2016 przy przebiegu 182178 wymieniłem dwa łączniki firmy MOOG, które po przejechaniu 9769 km klękły, każdy na dole. Montowane były 17.10.2015 przy przebiegu 172409 km. Złożyłem reklamacje i czekam na odpowiedź. Pozostałe części bez zarzutu. Zamontowałem nowe firmy ABS, skoro firmowe padły - po pewnym czasie dam znać jak się spisały.
  5. Witam. Kupiłem cały termostat firmy Behr - Mahle tak wygląda http://allegro.pl/behr-termo-opel-vectra-b-vectra-c-1-8-z18xe-x18xe1-i5900966296.html , https://www.google.pl/search?q=termostat+vectra+c+z18xe&espv=2&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwizz66Mk5PMAhVE_iwKHYwlDR8Q_AUIBigB#imgrc=MpeBvYDoT2Z9pM%3A natomiast mój termostat wygląda tak http://allegro.pl/vectra-c-signum-obudowa-termostatu-1-8-16v-i5986930105.html#imglayer , https://www.google.pl/search?q=termostat+vectra+c+z18xe&espv=2&biw=1366&bih=6
  6. Wiem, że jest to temat o sprężynach, które wszystkie wyczytałem jak również wyczytałem tematy amortyzatorów. Katalogi rożnie opisują i sprężyny i amortyzatory. Nie na tym rzecz polega aby w każdym temacie sprężyn i amorów, powielać posty i pytania. Ja tylko poprosiłem jak poniżej. A gdybym takie pytanie zadał w tematach dot.amortyzatorów to też byłaby riposta jak powyżej "To temat o sprężynach" Koniec offtop, dziękuje za wyczerpującą pomoc. (P.S. w postach jest mowa o błędach w katalogach)
  7. Kyb i LS są sprężynami progresywnymi o parametrze E, natomiast Sachs zwykłą o parametrze D - o co kaman z tymi parametrami ? Jak przeglądam katalogi to rożnie w nich podają tak samo w sklepach internetowych czy allegro. Do tego zastanawiam się nad wymianą tylnych amorów bo nie mam pojęcia jakie one są i czy będą odpowiednie do nowych sprężyn, które też nie mam pojęcia jakie są czy zwykłe czy do obniżanego. Po prostu nie chcę kombinować i obniżać - ma być tak jak powinno być. Wyczytałem sporo na temat amorów i jestem głupi. Do wersji XJ2 nadają się sachsy 300063 lub 300064 albo
  8. Witam. Muszę wymienić sprężyny z tyłu bo jedna jest peknieta. W serwisie mi powiedzieli że mój 1.8 gts htb z 2003 122kucyki (bez junkersa i ids) ma obniżone zawieszenie i nie widzą w systemie jakiej są długości, podali mi tylko nr katalogowy 93185773. W sklepie motoryzacyjnym nie wychodzi im taki numer, dopasowali mi tylko rx6764 (albo rx6734) o długości 269mm. Natomiast są jeszcze sprężyny o dł 256mm i 317mm. Jak się ma długość tych 256mm do niby obnizonego zawieszenia ? Czym się różnią sprężyny o oznaczeniu rx od rj ? Czy ktoś z Was wie jakiej długości są sprężynki do takiego gtsa ? Nie chc
  9. Mam taki objaw jak w artykule http://www.motofakty.pl/artykul/uszkodzony-termostat.html Gdzie ten termostat się znajduje i czy łatwo się go wymienia ? Sporo termostatów jest na allegro, dużo ludzi kupuje takie http://allegro.pl/termostat-wklad-opel-astra-g-h-vectra-c-zafira-1-8-i5088725185.html a sporo forumowiczów poleca markowe, które w popularności zakupu są na zero. Jaki sprawdzony termostat polecacie aby kupić ? Dodam, że z nawiewów dmuchało ciepłym powietrzem, może coś z czujnikiem temperatury ? najlepiej żeby się otwierał w zakresie jakiej temperatury ?
  10. Dzisiaj zauważyłem, że podczas jazdy a zrobiłem około 30km wskazówka temperatury podniosła się do max 75 st C po czym spadła do zera. Po wyłączeniu silnika i krótkim postoju ponownie go uruchomiłem wskazówka była na 80 st C i zaczynała spadać. Oscylowała znowu w granicach 75 st C i skokami czasami próbowała się zbliżyć do 80tki lecz opadała do zera. Wąż prawy dolny od chłodnicy był prawie identycznie tak samo ciepły jak wąż lewy górny od chłodnicy. W czym może tkwić problem ? Termostat czy czujnik temperatury ? Może oba elementy wymienić ? Ewentualnie jakie mogą być konsekwencje jak będę jeźdz
  11. Nie strasz ;-) Montowaleś w swojek Wiki owe Krafty ? Czy znasz kogoś, że się na nich przejechał ? Czy to są pogłoski ? Używałem części Krafta w moim poprzednim samochodzie Renault Laguna 2 i Escorcie teścia i jakoś nie miałem złych doświadczeń. No chyba że inne elementy źle robią.
  12. Może nie na temat, ale musiałem wymienić dolny zawias w drzwiach kierowcy ponieważ mi opadły i ocierały o zatrzask. Żeby dostać się do dwóch śrub, które mocują ten zawias najlepiej jest się do nich dostać poprzez częściowy demontaż nadkola ponieważ śruby są przysłonięte błotnikiem i nie ma możliwości ich odkręcenie przy otwartych drzwiach. W nadkolu na dole należy wyciągnąć plastikowe spinki, następnie po jego odciągnięciu i wyciągnięciu fabrycznego styropianu mamy dostęp do dwóch śrub, które trzymają dolny zawias. Klucz 13-tka, jest trochę kręcenia ale nie ma konieczności ściągania błotnika,
  13. To będzie dopiero po 2 latach :-) ewentualnie 1,5 roku, ale napisze.
  14. Właśnie zamówiłem w sklepie motostacja.pl 2 wahacze kratf = 240zł/szt 2 końcowki drążka febi = 41zł/szt 2 łączniki moog = 34zł/szt Dlaczego kraft ? Może dlatego że w poprzednim samochodzie Renault Laguna II i Ford Escort montowałem części tego producenta i nie miałem złych doświadczeń. Czas pokarze. Po montażu i ustawieniu zbieżności i kilku-kilkunastu kilometrach dam znać czy popełniłem błąd czy jest okej.
  15. Markowych po 500 i drożej kupował nie będę, przejechałem się na TRW ( Moog to to samo ). Do wyboru pomiędzy ww wskazanymi doszedł jeszcze Optimal i Vaico. Padnięty mam na jednym kole sam sworzeń, na drugim tuleje i jeden łącznik a wymieniał będę całość żeby nie wyszły później luzy na starych elementach ponieważ i tak wyjdą a zbieżność będę musiał tak czy tak zrobić. A stare wahacze GM bo takie jeszcze mam zregeneruje, a tuleje w nim wymienię na poliuretanowe i niech sobie czekają ( oby nie ). Jak pisze rafalo517 padnie każdy i ten za 200 i 500 jak się kołem przypieprzy w cosik, to to cosik ni
×
×
  • Create New...
UP