Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maciejvectra

Forumowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About maciejvectra

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    vectra b

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. A mozna jakos sie upewnic ze to pompa? zrobic jakis test cos w tym rodzaju? chodzi o taka pompe tak? http://allegro.pl/pompa-wspomagania-opel-vectra-b-nowa-okazja-i5724038060.html Dodam ze mam wyciek z pompy wody i tam chyba cieknie na pasek. Moze ona nadaje poslizgu? Chociaz wczesniej sie to nie dzialo.. a wyciek byl
  2. No wlasnie tam poziom jest ok. Zastanawia mnie co moglo naknocic mi to szarpniecie autem ze od tego momentu nie dziala :/ @zubek - tak tak vauxhall, sorki za wpadke. Czyli to ten zbiorniczek? to tam poziom jest ok. Moze byc ze cos sie stalo z pompą wspomagania, konkretnie z tym kołem na którym obraca sie pasek? Nie wiem slizga sie? I dlatego moge zrobic 1/3 obrotu normalnie a potem stawia opor?
  3. Wlasnie doczytalem w innym temacie ze zbiornik znajduje sie gdzies kolo nadkola? Ja mam jakis zbiorniczek w poblizu zaworu EGR. Moze ktos mnie naprowadzic? Jesli to ten o ktorym mowie to poziom jest ok. konretnie jak na zdj ten pod znaczkiem opla na silniku u samego dołu? http://auto-krak.pl/wp-content/uploads/2010/03/x20dth1-300x200.jpg
  4. Witam, Moj problem zaczał sie od tego, że pewnego poranka nie zwrócilem uwagi iż auto zostawiłem na wstecznym i po odpaleniu pusciłem sprzęgło. Oczywiscie autem szarpnelo i zgasło. Po odpaleniu zaczely sie problemy ze wspomaganiem. Sa momenty ze nic sie nie dzieje a są chwile ze mam problem ze skreceniem w lewo badz prawo. Jest duzy opór w dodatku mam wrazenie jakby kierownica pulsowała przy obracaniu. Troche mnie to przeraza czy za ktoryms razem na zakrecie wystarczy mi siły zeby skrecic. Podsunelibyscie jakies pomysły co sprawdzic zeby dojsc co jest nie tak? Bede wdzieczny za jakies foty. Auto - Opel Vectra B Kombi 2.0 DTI, '99, 101KM Pozdrawiam
  5. Tak temperatura chlodzenia w normie. JEden z mechaników cos mowil ze chyba pompa wody cieknie podczas jazdy. Czy to moze byc to? Innych plynow nie ubylo. Dzieki
  6. Witam, Mam takowy problem, otóż ostatnio po przejechaniu ok. 10km na skrzyżowaniu spod maski zaczął wydobywać się dym, bądź para nie jestem pewien. Biały kolor a nawet siwy. Towarzyszył temu dziwny zapach jakby cos się przypaliło. Na chwilę wyłączyłem silnik i włączyłem i dymu juz nie było. Kawałek dalej się zatrzymałem ale dym juz całkiem nie leciał. Słyszalne było tylko syczenie z okolic rury idącej od filtra powietrza w okolicach turbiny. Ciezko precyzyjnie stwierdzic. Raz syczało po chwili ustawało i tak w kółko. Czytałem na forum że to może być DPF odpowiedzialny za parę ale czy moje auto go ma? Ubyło troche płynu z układu chłodzenia. Czy to może byc cos poważnego? bądz niebezpiecznego dla kierowcy?
  7. Witam, Mam takie pytanie, niedawno mechanik wymianial mi poduszke od strony rozrządu. Od tego czasu dziwnie halasuje silnik na biegu jałowym, dopiero jak dodam minimalnie gazu to ucichnie. Chciałem was zapytać czy wedlug zdjec ponizszych owa poduszka jest dobrze zamontowana? Czy ta wypustka na poduszce nie powinna trafic w jakies wyzlobienie w łapie. Na drugim zdjeciu widac ze odstaje od poduchy. Pytanie moje jest czy moge ja ustawić jakos sam? Przekrecić? czy ciezar silnika mi na to nie pozwoli?.
  8. Dzieki, mam juz ostatnie pytania. Ten korek/zawor ktory wchodzi do serwa wyciaga sie go od tak poprostu z uzyciem sily? Przewod ktory od gory wchodzi do VAC jest jakis nietypowy czy tam zeby go sciagnac trzeba cos nacisnac pociagnac? Pozostale przewody ktora ida do np zaworka zwrotnego sa tylko wciskane? Dzieki za pomoc, kupuje uzywana pompe i nowa uszczelke. Znalazlem taka mam nadzieje ze rzeczywiscie nie uszkodzona i bedzie smigac. http://allegro.pl/pompa-vacum-astra-g-vectra-b-zafira-a-20-dti-dtl-i5508480708.html
  9. Hmm czyli teoretycznie jest opcja ze to nie pompa siada tylko nawalone pasty jest. Ale to chyba nie w moim przypadku bo od 2 lat bylo ok dopiero w tym roku zauwazylem anikt przy tym nie grzebał. Czy taki olej w układzie to rzecz ktora powinienem sie od razu zajac? przyznam ze nowa pompa za 700zł nie jest mi po drodze teraz (ani razczej w tym roku).
  10. Czy kupno uzywanej pompy to dobry pomysl? Chcialby zeby ten samochod pojezdzil chociaz z 1 rok jeszcze. Czy jest mozliwe ze ten olej na serwie rozpryskany pochodzi z tej wtyczki ktora idzie z VAC? bylby az tak nieszczelny? Powinienem go wtedy tez wymienic?
  11. Dzieki wielkie, wszystko jasne. A gdzie znajde ten podpięty temat?
  12. Witam, Mam problem z moja Vectra mianowicie na serwie przy korku/zaworze który idzie od pompy vac mam rozbryzgany olej. Moje pytanie czy można go wymienić i jak on się fachowo nazywa a drugie pytanie czy wogole tam powinien się znaleźć olej. Inna sprawa to chciałbym wymienić pompe vac bo widze ze cieknie z nie olej (wiem odpowiedziałem sobie na to pierwsze pytanie ale chciałbym waszej fachowej porady) czy do wyminay pompy potrzeba jakichś specjalnych srodkow? odpowietrzania itp. Czy przy wymianie musze dokupić jakies uszczelki? Chciałbym tez wymienić zawor EGR ale tez nie wiem czy mogę go tak po prostu wymontować i zamontować nowy. Noi nie do końca wiem jak się do niego dobrac. Czy wszelkie elektrozawory (np. ten od turbiny która nie wlacza się od momentu zaobserwowania oleju w Vac) można tak po prostu wyjac i przeczyscic? chodzi mi o wtyczki. Sory za brak profesjonalnego jezyka ale nie do końca znam fachowe nazwy elementow. Gdyby ktoś miał dostep do jakiejś instrukcji wymiany pompy vac lub EGR będę wdzięczny bardzo. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  13. marcin tak konkretnie chodzi o tą gumowa nakretke jak to się fachowo nazywa bo nie mogę poszukać tej części nigdzie.. dzięki!! drano udzielasz się na forum żeby cwaniakować czy żeby pomagać.
  14. pawel175 nic sie nie pali na desce. ciegnem nie moge ruszyc na zapalonym tylko minimalnie na zgaszonym silniku.Mam nadzieje ze to o to chodzilo http://postimg.org/image/wwnb07os9/ Pozatym mam troche wyciekow miedzy innymi pod pompa vacum i miejscu polaczenia rury z filtra powietrza do turbiny. Brakuje tez nakretki na przewodach wysokiego cisnienia ale chyba to nie rzutuje. Ruzmiem ze jesli to pompa VAC nawala to nie ma szansy zeby to jakos sprawdzic przed wymiana. Bo jesli to ona daje moc na serwo ktore min wspomaga hamulce a ja np z tym nie mam problemu. czytalem ze dzieki temu hamulce latwiej jest wcisnac i hdyby to padalo to pedla powinien sie twardy zrobic. Tak kombinuje tylko aleto moze cos pomoze. http://postimg.org/image/wwnb07os9/ http://postimg.org/image/rqp8d1a0v/ Dzieki
×
×
  • Create New...