Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bartosz2311

Forumowicz
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bartosz2311 last won the day on January 14

Bartosz2311 had the most liked content!

Community Reputation

13 Neutral

About Bartosz2311

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/16/2000

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Powiat Chrzanowski
  • Zainteresowania
    Auto Detailing, raczkuję w Car Audio...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra C 2.2DTI jedna z pierwszych ^^

Recent Profile Visitors

704 profile views
  1. Nie warto bawić się z używkami.. Skoro nasza puściła to używana prędzej czy później też puści. Najlepszym rozwiązaniem jest nowy materiał zwłaszcza, że obecnie można spotkać masę materiałów z przeznaczeniem na podsufitki które nie są klejone (klejona jest w Viki i dlatego opada gdyż klej puszcza) lecz są one zgrzewane z pianką! Także najlepiej odłożyć sobie trochę gotówki, pojechać do tapicera i niech zrobi to zgodnie ze sztuką. Podsufitka będzie wyglądać estetycznie, a nie obskurnie jak po zabawie z podklejaniem czy używaniem szpilek.
  2. Spotkałem się z wodą za fotelem pasażera gdy był zapchany kanał w podszybiu i w czasie jazdy woda przemieszczała się przez filtr powietrza, pod dywanikiem pasażera aż do tylu. Sprawdź podszybie i wykładzinę pasażera. Z przeciekającymi drzwiami w VC się jeszcze nie spotkałem.. W b5/e46 tak ale VC raczej się nie spotyka tego problemu.
  3. Wymiana bardzo przyjemna i każdy sobie z nią poradzi. Nawet mam jedną przednią do oddania 😏
  4. Na szczęście nie 🤣 Pewnie miał za sobą dwa lub trzy lata bo właśnie wtedy poprzedni użytkownik poznał "dobrego mechanika”.. Teraz ta kanalia może tylko pocałować ten samochód w wydech 😝
  5. A ja wyjąłem z swojego samochodu taki syf. Tak się kończy serwisowanie samochodu u "dobrego mechanika" (filtr niewiadomo ile miał za sobą km)...
  6. Czy ja wiem.. Nie jest to silnik z czasów W123. Sam mam zamiar zmienić rozrząd przed 300k km.
  7. Czy dźwięk występujący u ciebie jest podobny do tego : ?
  8. Kolego chyba jest coś nie tak z filmem ponieważ nie mogę go odtworzyć. Jeśli mówisz o stronie pasażera i dziwnych dźwiękach no to mi na myśl przychodzi napęd osprzętu silnika. Głównie rolki wtedy wydają dźwięk.
  9. Przerobienie trójki na czwórkę (na pierwszy rzut oka) jest do wykonania! Korpus trójki różni się niewiele od czwórki lecz nie stoi to na przeszkodzie, aby miejsce zaślepki przerobić i umieścić w nim przycisk. Sama zaślepka jest korpusem przycisku i odróżnia ją tylko brak mechanizmu i symbolu funkcji. Płyta na której jest zrobiona trójka jest przewidziana pod cztery przyciski i okiem laika będzie można ją uzbroić w brakujący przycisk. Specjalnie na tą okoliczność kupię dwójkę i postaram się dzięki niej zrobić czwórkę 😎 Jeśli ktoś już to robił i jest to znana modyfikacja tej lampki (a ja jakimś cudem nie trafiłem na poradnik o tym) to dajcie mi znać, zaoszczędze czas który poświęciłbym na opisywaniu co i jak trzeba zrobić jeśli uda mi się ją przerobić lub stworzę nowy temat poświęcony drutowaniu trójki, aby każdy mógł to zrobić u siebie.
  10. Ponieważ tylne ograniczniki mają inną budowę, rolki są wykonane z metalu i na dodatek producent zaleca ich smarowanie. Raz na kilka lat warto je wyjąc na stół dobrze wyczyścić i nasmarować
  11. Walczyłem z niezwijającymi się pasami wiele razy. Za pierwszym razem podczas prania byłem zbyt delikatny przez co efekt był mizerny.. na szczęście podczas drugiego prania pasy chodzą jak nowe i ładnie pachną 🤗 Wskazówki dla osób które będą to robić pierwszy raz oraz nie mają doświadczenia w praniu różnych rzeczy : -Nie bój się prać pasów ponieważ im to nie zaszkodzi. Jeżdżę z takimi pasami dobre kilka miesięcy i czują się świetnie. Na dodatek w samochodach na handel to normalna praktyka (wiem ponieważ było to jedno z moich zadań) więc zarezerwuj sobie weekend i do dzieła. -Wyciągnij cały pas na zewnątrz samochodu i przytrzaśnij go drzwiami żeby się nie chował (wcześniej wyczyść wnęki drzwi.. aby pas się nie ubrudził 😉). - Średnio twarda szczota świetnie się nada, nie uszkodzi materiału oraz pozwoli go dobrze wyczyścić. Ja używałem szczotki przeznaczonej do czyszczenia obuwia i świetnie się spisywała. -Co do środków chemicznych.. Ja stosowałem mieszaninę płynu do naczyń, proszku do prania oraz cieplej wody oraz dobrego APC. Wszystko co wymieniłem bez problemu sobie poradzi. -Nie bądź miękką pipą, porządnie je wypierz nie oszczędzając swojej mikstury do prania. Dzięki temu unikniesz ponownego prania i rozczarowania gdy zwiniesz je po wysuszeniu. -Dobrze wypłucz pasy ponieważ twoja mikstura po wyschnięciu może sprawić, że pas będzie sztywniejszy niż gdybyś go wypłukał. -Po praniu ściągnij z pasów nadmiar wody przy użyciu ręcznika (nie zdziw się gdy podczas przecierania pasów na ręczniku zostanie czarny ślad.. to nie farba.. tylko bród z którym miałeś styczność używając pasów). -Nie zwijaj mokrych pasów, pozostaw je na noc rozwinięte tak jak były w trakcie prania. -Przygotuj się na unieruchomienie samochodu od 8-24h w zależności od temperatury w której będą się suszyć. Oczywiście każdy jest dorosły i robi wszystko na własną odpowiedzialność 😛
  12. Majstry przerabiał ktoś 3 przyciskową na 4 ? Próbowałem rozebrać swoją trójkę lecz i zobaczyć czy jest to możliwe... tylko za nic w świecie nie mogłem zdemontować zaślepki przycisku 🤬 Może jakaś podpowiedź ?
  13. Od wymiany termostatu zrobiłem ok.2k km. Y22DTR Zmieniłem fabryczny wkład termostatu na wkład naszego polskiego producenta czyli Stahlter + nowy płyn od GM. Podczas wymiany wkładu trzeba trochę powalczyć z sprężyną.. ale jest to do zrobienia. Teraz wystarczy, że zrobię z 6-8km obwodnicą i już mam ok 90 stopni na zegarach
  14. Nie spotkałem się jeszcze z wymianą tulei/bolców w zawiasach. Do tej pory słyszałem wyłącznie o wymianie na nowe.
  15. 1. bober102 (ja zacznę żeby nie było że nie ma chętnych) 2. rafalo517 + Alicja 3. prymula & familia 4. G.R.K. + familia  5. Lisner 6. Jaca22 + Gosia.  7. zafa + familia 8. łobuz + MagdaLena = szkodnik/szkodniki 9. ArchaniolN7 + Ada + Seba + Maciek 10 rafalg 11. Leszek__J 12. SEMPIK  13 badyl1 14. SLAVIO - ośrodek Ptaszyniec 15.kaczabas 16. Loczek 17. Bartosz2311 - Jeśli zlot odbędzie się na południu.
×
×
  • Create New...