Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jare79

Forumowicz
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jare79

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum

Ostatnio na profilu byli

238 wyświetleń profilu
  1. jare79

    wycieraczki przód vc

    Witam. Sprawdź jeszcze sam przekaźnik - może cewka przyciągać ale styki nie przenoszą.
  2. jare79

    amortyzatory - dobór

    Witam. Czy do opla signum (polift 1.9 cdti) będą odpowiednie takie sprężyny i amortyzatory: Amory przód: http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-sachs-312601,0-32-312601-696736.html http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-sachs-312602,0-32-312602-696737.html Sprężyny przód: http://www.iparts.pl/czesc/sprezyna-zawieszenia-sachs-998028,0-32-998028-1190411.html Amory tył: http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-sachs-300064,0-32-300064-696401.html Sprężyny tył: http://www.iparts.pl/czesc/sprezyna-zawieszenia-sachs-996700,0-32-996700-1189488.html Linki podesłane przez sprzedawcę. Obecnie mam obniżone zawieszenie, ale chcę założyć wszystko od zwykłego. Z góry dzięki za podpowiedz.
  3. Witam. W sterowniku często powstają zimne luty przy złączu - w moim przypadku tak było. Piecyk raz się załączył, kolejnego dnia nie. Po jakimś czasie nie załączał się już wcale. Najgorzej jest usunąć masę którą zalana jest elektronika - moczenie w benzynie i delikatne usuwanie masy zajmuje trochę czasu. Po wydostaniu płytki należy poprawić luty przy złączach.
  4. Może masz ustawioną minimalną lub maksymalną temperaturę - wydaje mi się, że jak ustawi się skrajne wartości to auto gaśnie.
  5. jare79

    Sterownik D5WS

    Witam. Ostatnio też naprawiałem piec D5WS - wymiana sitka, uszczelki i naprawa sterownika (dwa dni moczenia w rozpuszczalniku NITRO aby pozbyć się zalewy, czyszczenie i poprawiłem luty przy złączu i przekaźniku). Czujniki pomierzone multimetrem - wartości według charakterystyki były OK. Sztyft żarowy - podłączony na krótko pod zasilacz - przy napięciu 8V prąd pobierany około 9A. Silnik dmuchawy pracuje już od około 2V. Po skręceniu podłączyłem do samochodu na "krótko" do sprawdzenia i piecyk wystartował od pierwszego razu. Zamówiłem zalewę silikonową aby ponownie zabezpieczyć elektronikę.
  6. jare79

    DVD90 problem bluetooth

    Witam. Spróbuj w opcjach telefonu (menu bluetooth - uhp - ustawienia - zezwolenie na dostęp do - kontakty i dziennik tel.) wyłączyć opcję udostępniania kontaktów i dziennika tel. Jak mam to zaznaczone to zestaw w DVD 90 zachowuje się dokładnie tak jak opisałeś - czyli się połączy i po chwili traci połączenie.
  7. jare79

    Lusterka składane elektrycznie

    Tak jest prawidłowo - u mnie też tak działa prawe lusterko.
  8. Witam. Jak przekręcisz kluczyk do pozycji w której zapalają się kontrolki powinno być słychać jak pompka paliwa w baku pracuje - obudowa filtra musi się napełnić paliwem - więc kilka sekund to trwa. Wyłącz zapłon i ponownie załącz na kilka sekund - powtórz kilka razy.
  9. jare79

    Dziś sprawdzałem u siebie - i też na awaryjnych wskazania w test mode się zmieniały.
  10. jare79

    Witam Wydaje mi się, że to normalne - przy działaniu awaryjnych powstają spadki napięcia, a obciążenie się zmienia w czasie. Jeśli chodzi o przygasanie świateł przy skręcaniu kierownicą (silnik pobiera dość duży prąd w czasie pracy) - ta sama historia - też występują spadki napięcia - na przewodach, złączach. Są nawet wzory za pomocą których można obliczyć spadek napięcia na przewodzie. Można sprawdzić czy czasami nie robią się ciepłe połączenia przy klemach akumulatora, masy.
  11. jare79

    Schemat elektryczny Vectra C

    Tak się składa, że mam wtyczkę do REC (sprzedający hak mi podesłał) - tylko, że kolory są całkowicie inne niż w tej co była z hakiem i jest mniej przewodów - pewnie była to wersja z gniazdem 7 pinowym albo jakaś wiązka nie typowa.
  12. jare79

    Schemat elektryczny Vectra C

    Witam Dzięki za linka Nie mam wiązki bagażnika właśnie u siebie - dostałem ją z hakiem (była to prawie cała wiązka bagażnika a ja z niej wydostałem tylko przewody potrzebne do haka), tylko że złącze które trzeba wpiąć w rec jest ucięte. Jeśli bym miał wiązkę bagażnika u siebie to by problemu nie było, a tak muszę zaprasować od nowa wtyczkę idąca do rec (mam nadzieję, że długość przewodów będzie odpowiednia) lub szukać samej wiązki bagażnika.
  13. jare79

    Schemat elektryczny Vectra C

    Witam. Mam moduł wpinany w REC (orginał), wiązkę powiedzmy wewnętrzną (od rec do tylnego pasa) i wiązkę powiedzmy zewnętrzną (od wtyczki na pasie do gniazda haka). Problem jest w tym, że dostałem wiązkę wewnętrzną bez jednej wtyczki, która została obcięta (ta wtyczka którą wpinamy w REC). Chodzi mi o rozkład pinów wtyczki wpinanej do rec albo o całą wiązkę wewnętrzną (od REC do gniazda na tylnym pasie)
  14. jare79

    Schemat elektryczny Vectra C

    Witam. Dzięki za odpowiedz. Hak używany, dedykowany a od wiązki którą wpina się w REC odcięta wtyczka (wersja 13 pin ). Mam też drugą wiązkę (7 pin) z wtyczką do REC ale kolory są zupełnie inne - pewnie ze względu na standard 13 pin i 7 pin.
  15. jare79

    Schemat elektryczny Vectra C

    Witam. Potrzebuję rozpiski pinów wtyczki (tej wpinanej w rec) od haka holowniczego. Kupiłem używany hak i wtyczka była ucięta. Jest to wersja 13 pinowa.
×