Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jare79

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jare79

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Signum

Recent Profile Visitors

246 profile views
  1. Witam. Sprawdź jeszcze sam przekaźnik - może cewka przyciągać ale styki nie przenoszą.
  2. Witam. Czy do opla signum (polift 1.9 cdti) będą odpowiednie takie sprężyny i amortyzatory: Amory przód: http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-sachs-312601,0-32-312601-696736.html http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-sachs-312602,0-32-312602-696737.html Sprężyny przód: http://www.iparts.pl/czesc/sprezyna-zawieszenia-sachs-998028,0-32-998028-1190411.html Amory tył: http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator-sachs-300064,0-32-300064-696401.html Sprężyny tył: http://www.iparts.pl/czesc/sprezyna-zawieszenia-sachs-996700,0-32-996700-1189488.html Linki podesłane przez sprzedawcę. Obecnie mam obniżone zawieszenie, ale chcę założyć wszystko od zwykłego. Z góry dzięki za podpowiedz.
  3. Witam. W sterowniku często powstają zimne luty przy złączu - w moim przypadku tak było. Piecyk raz się załączył, kolejnego dnia nie. Po jakimś czasie nie załączał się już wcale. Najgorzej jest usunąć masę którą zalana jest elektronika - moczenie w benzynie i delikatne usuwanie masy zajmuje trochę czasu. Po wydostaniu płytki należy poprawić luty przy złączach.
  4. Może masz ustawioną minimalną lub maksymalną temperaturę - wydaje mi się, że jak ustawi się skrajne wartości to auto gaśnie.
  5. Witam. Ostatnio też naprawiałem piec D5WS - wymiana sitka, uszczelki i naprawa sterownika (dwa dni moczenia w rozpuszczalniku NITRO aby pozbyć się zalewy, czyszczenie i poprawiłem luty przy złączu i przekaźniku). Czujniki pomierzone multimetrem - wartości według charakterystyki były OK. Sztyft żarowy - podłączony na krótko pod zasilacz - przy napięciu 8V prąd pobierany około 9A. Silnik dmuchawy pracuje już od około 2V. Po skręceniu podłączyłem do samochodu na "krótko" do sprawdzenia i piecyk wystartował od pierwszego razu. Zamówiłem zalewę silikonową aby ponownie zabezpieczyć elektronikę.
  6. Witam. Spróbuj w opcjach telefonu (menu bluetooth - uhp - ustawienia - zezwolenie na dostęp do - kontakty i dziennik tel.) wyłączyć opcję udostępniania kontaktów i dziennika tel. Jak mam to zaznaczone to zestaw w DVD 90 zachowuje się dokładnie tak jak opisałeś - czyli się połączy i po chwili traci połączenie.
  7. Tak jest prawidłowo - u mnie też tak działa prawe lusterko.
  8. Witam. Jak przekręcisz kluczyk do pozycji w której zapalają się kontrolki powinno być słychać jak pompka paliwa w baku pracuje - obudowa filtra musi się napełnić paliwem - więc kilka sekund to trwa. Wyłącz zapłon i ponownie załącz na kilka sekund - powtórz kilka razy.
  9. jare79

    Dziś sprawdzałem u siebie - i też na awaryjnych wskazania w test mode się zmieniały.
  10. jare79

    Witam Wydaje mi się, że to normalne - przy działaniu awaryjnych powstają spadki napięcia, a obciążenie się zmienia w czasie. Jeśli chodzi o przygasanie świateł przy skręcaniu kierownicą (silnik pobiera dość duży prąd w czasie pracy) - ta sama historia - też występują spadki napięcia - na przewodach, złączach. Są nawet wzory za pomocą których można obliczyć spadek napięcia na przewodzie. Można sprawdzić czy czasami nie robią się ciepłe połączenia przy klemach akumulatora, masy.
  11. Tak się składa, że mam wtyczkę do REC (sprzedający hak mi podesłał) - tylko, że kolory są całkowicie inne niż w tej co była z hakiem i jest mniej przewodów - pewnie była to wersja z gniazdem 7 pinowym albo jakaś wiązka nie typowa.
  12. Witam Dzięki za linka Nie mam wiązki bagażnika właśnie u siebie - dostałem ją z hakiem (była to prawie cała wiązka bagażnika a ja z niej wydostałem tylko przewody potrzebne do haka), tylko że złącze które trzeba wpiąć w rec jest ucięte. Jeśli bym miał wiązkę bagażnika u siebie to by problemu nie było, a tak muszę zaprasować od nowa wtyczkę idąca do rec (mam nadzieję, że długość przewodów będzie odpowiednia) lub szukać samej wiązki bagażnika.
  13. Witam. Mam moduł wpinany w REC (orginał), wiązkę powiedzmy wewnętrzną (od rec do tylnego pasa) i wiązkę powiedzmy zewnętrzną (od wtyczki na pasie do gniazda haka). Problem jest w tym, że dostałem wiązkę wewnętrzną bez jednej wtyczki, która została obcięta (ta wtyczka którą wpinamy w REC). Chodzi mi o rozkład pinów wtyczki wpinanej do rec albo o całą wiązkę wewnętrzną (od REC do gniazda na tylnym pasie)
  14. Witam. Dzięki za odpowiedz. Hak używany, dedykowany a od wiązki którą wpina się w REC odcięta wtyczka (wersja 13 pin ). Mam też drugą wiązkę (7 pin) z wtyczką do REC ale kolory są zupełnie inne - pewnie ze względu na standard 13 pin i 7 pin.
  15. Witam. Potrzebuję rozpiski pinów wtyczki (tej wpinanej w rec) od haka holowniczego. Kupiłem używany hak i wtyczka była ucięta. Jest to wersja 13 pinowa.
×
×
  • Create New...