Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Steven Rogers

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Steven Rogers

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Grodzisk Wielkopolski
  • Zainteresowania
    Opel Vectra C 2006 1.8 140 KM
    silnik 18xer

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2006 1.8 140 KM

Ostatnio na profilu byli

101 wyświetleń profilu
  1. Witam.Nie wiem czy dobry dzial ,ale brat planuje kupno tej vectry a ze kawalek drogi jest do jazdy to mam pytanko czy ktos z Zagania moglby dla Mnie ja obejrzeć i ocenic czy warto? https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-2005r-1-8-benzyna-klimatyzacja-elektr-szyby-ID6zwN0j.html#3b1aeb61c3
  2. Witam wszystkich . Jestem świeżo po zakupie VC . Najwiekszym mankamentem chwilowo jest radio . Mianowicie radio CD 30 bez mp3 i aux . Planuje zamienić je na JVC kw r520 . Chciałbym się dowiedzieć jak z kompatybilnością do VC i czy potrzebne jest zamontowanie modułu do sterowania BC z panelu kierownicy . Przeszukiwałem forum i zarówno tematy jak i odpowiedzi są starsze jak Układ Warszawski i chciałbym wiedzieć czy od tamtego czasu moze technologia poszła troszke do przodu.Proszę o wyrozumiałość ! Pozdrawiam ! SR.
  3. Steven Rogers

    Problemy z termsotatem?

    Witam szanownych forumowiczów. Piszę do Was z problemem . Może kiedyś już ktoś tak miał . Mianowicie jestem po dwóch wymianach termostatu i dalej nie działa wszystko jak należy . Termostat otwiera sie tuż za niebieskimi kreskami na wskaźniku więc pewnie będzie to ok. 50-55 *C . Czy mam dalej kupować i wymieniać termostat do skutku czy jest może coś o czym nie wiem ja i mechanik ? Liczę na pomocne odpowiedzi . Pozdrawiam !
  4. Steven Rogers

    Interfejs diagnostyczny - ktory wybrac??

    Witam . Posiadam interface OPEL SCANER i chciałbym dobrać pod to kabel diagnostyczny . W gąszczu ofert na allegro nie potrafie odnaleźć pożądanego kabla . Liczę na pomoc bardziej doświadczonych forumowiczów . Dzięki z góry panowie !
  5. Steven Rogers

    Kilka problemów z Vectrą B

    Dzisiaj zaobserwowalem ,ze krokowy na zimnym silniku faluje ,a gdy jest juz cieply obroty sie stabilizują.
  6. Steven Rogers

    Kilka problemów z Vectrą B

    Sterownik STAG 300 isa Wtryskiwacze REG Reduktor ZAVOLI N tyle wiem ... na te chwile
  7. Steven Rogers

    Kilka problemów z Vectrą B

    1.czy przy wymianie krokowego nie trzeba tez wymieniac całej przepustnicy ? Gdzieś spotkałem się z taką opinią. 2.Różnice na wskaźniku są różne.Wk***.a mnie juz to bo kilka razy zabrakło Mi paliwa i musiałem awaryjnie odpalac na gazie. 3.Właśnie mam ustawione tak jak piszesz ... czyli zmiana ustawien wyeliminuje ten problem ?
  8. Witam.Nie bardzo wiem gdzie napisać ten temat ,więc pisze tu.W razie potrzeby jeśli nie jest to problem ,moderator może go przypiąć gdzie chce .Problemy są następujące: Po pierwsze: Świeżo po wyczyszczeniu krokowca zaczęły się kłopoty z obrotami.Kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło obroty falują między 800-1200 obrót co sprawia wraźenie jakby silnik chciał wyskoczyć.Czy może to być spowodowanie zbyt mocnym/ lekkim dokręceniem mosiężnej nakrętki? Po drugie: Ciężko Mi stwierdzić czy winnym złego pokazywania stanu paliwa jest pływak w zbiorniku paliwa czy może zegary.Za każdym razem gdy odpalam auto wskaźnik pokazuje różny poziom paliwa. Po trzecie: Mam nową instalacje gazową(w razie potrzeby mogę podać nazwę ,ale w chwili obecnej nie mam wglądu w dokumenty), i wydaje mi się,że przy jeździe na gazie Viki spala oba paliwa.Nie wiem jak to sprawdzić ale zbyt częste wizyty aby dotankować benzynke bolą jak drzazga w fiu.ie . Proszę o wyrozumiałość i jakieś porady. Dzięki z góry panowie !
×