Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Marek_83

Forumowicz
  • Zawartość

    344
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Marek_83 wygrał w ostatnim dniu 22 Czerwiec 2016

Marek_83 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Neutral

O Marek_83

  • Urodziny 1983.07.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C kombi Z19DT

Ostatnio na profilu byli

405 wyświetleń profilu
  1. Pompa wspomagania TRW rozebranie

    Dzięki Co jakiś czas widzę że pompa od dołu jest trochę mokra od płynu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Pompa wspomagania TRW rozebranie

    Są tam jakieś uszczelki które trzeba wymienić? Jak spuścić płyn ze wspomagania? Na dole jest jakiś korek spustowy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Poradnik do OP-COM

    Sprawdź w antywirusie jakieś zamrożone procesy albo zablokowane? Po dacie i godzinie poznasz czy to te stery zablokowało Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Poradnik do OP-COM

    Może antywirus blokuje Ci sterowniki i dlatego błąd instalowania wywala. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Gdzieś Ty chłopie zaginął ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Zderzaka nie trzeba ściągać Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Poradnik do OP-COM

    Witam, szukam i szukam i znaleźć nie mogę. Jak opcomem skasować insp? Chciałbym tez ustawić na 15tys. Bo chyba jest co 30tys. W opcomie zmieniłem stan oleju z 59% na 100 ale insp sie pojawia. Auto to vectra c 2005. Znalazłem instrukcje ze trzeba wejść w nadwozie, programowanie, ale tam nie mam takiej opcji jedyne co tam znalazłem to „elastyczna częstotliwość przeglądów serwisowych” i jest ustawione „nie występuje”. Olej wymieniony to chciałem sobie akurat ustawić wszystko wyzerować odliczanie i ustawić na 15tys. Ostatnio robiłem metodą z pedałem hamulca ale to tylko kasowało a nie zmieniało żeby wyskakiwało co 15 tys lub co rok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Na innym oprogramowaniu można było to zmienic tak jak w instrukcji
  8. Najlepiej wyjmij zacisk, wrzuć w imadło i wyczyść wszystko porządnie. Wykręć tłoczek, przeczysc go. Nie trzeba od razu tłoczka wymieniać. Wyjmij gumki z prowadnic tam się utlenia i przez to prowadniki nie chodzą. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Najlepiej zrobić test przelewowy i te które leją za dużo to w nich rozpylacz wymienić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Używki nie wkładaj, nigdy nie wiesz na jaki wtrysk trafisz i ile czasu będzie ok. Regeneruj starczy na długo i silnik znowu zacznie równo pracować. Stp przy takiej nierównej pracy myśle że nie pomoże. Możesz próbować, nie zaszkodzi, ale myśle że tylko kasę wydasz, a regenerować i tak trzeba. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. A z jakiego fiata pasuje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Zacisk z fiata? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Jaki sprawdzony patent z fiata? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Ja mam z tyłu wsadzone TRW i jestem zadowolony. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Trochę odbiegając od tematu ale powiązane z hamulcami tył. Orientujecie się czy przewody elastyczne na tył firmy corteco są dobre? A może ktoś poleci jakieś ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×