Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Marek_83

Forumowicz
  • Zawartość

    338
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Marek_83 wygrał w ostatnim dniu 22 Czerwiec 2016

Marek_83 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O Marek_83

  • Urodziny 1983.07.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C kombi Z19DT

Ostatnio na profilu byli

371 wyświetleń profilu
  1. Najlepiej wyjmij zacisk, wrzuć w imadło i wyczyść wszystko porządnie. Wykręć tłoczek, przeczysc go. Nie trzeba od razu tłoczka wymieniać. Wyjmij gumki z prowadnic tam się utlenia i przez to prowadniki nie chodzą. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Najlepiej zrobić test przelewowy i te które leją za dużo to w nich rozpylacz wymienić Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Używki nie wkładaj, nigdy nie wiesz na jaki wtrysk trafisz i ile czasu będzie ok. Regeneruj starczy na długo i silnik znowu zacznie równo pracować. Stp przy takiej nierównej pracy myśle że nie pomoże. Możesz próbować, nie zaszkodzi, ale myśle że tylko kasę wydasz, a regenerować i tak trzeba. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. A z jakiego fiata pasuje? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Zacisk z fiata? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Jaki sprawdzony patent z fiata? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Ja mam z tyłu wsadzone TRW i jestem zadowolony. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Trochę odbiegając od tematu ale powiązane z hamulcami tył. Orientujecie się czy przewody elastyczne na tył firmy corteco są dobre? A może ktoś poleci jakieś ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Ja niedawno zaślepiłem całkowicie w z19dt, co prawda zrobiłem dopiero ok 1tys km, ale czuć różnice w jeździe na duży plus. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Pomierzylem szczelinomierzem co 0.05 i wyszło: 1-0.25 2- 0.30 3-0.25 4- 0.30 5-0.30 6-0.30 7- 0.25 8-0.30 Więc myślę że jest Ok, by był dokładniejszy to by były ciut większe więc bardziej zbliżone do prawidłowych chociaż i tak w normie +- 0.05 jest
  11. Zacięcia przy kręceniu kierownicą, sprawdzałeś płyn w układzie wspomagania czy w ogóle jest? Może też prąd wariuje ?
  12. Orientujecie się może czy zaciski tylne w 1.9 cdti kombi 120km i w 1.9 cdti kombi 150km są takie same ?
  13. Ja wiem że Ty nie pisałeś [emoji6] nie Ciebie pytałem tylko Ciebie cytowałem [emoji6] będę miał czysty ale sam się przecież chyba nie wyczyści, czy wydmucha syf? Jak nie, to co najlepiej wyczyścić żeby ładnie działało i przepływ był dobry? I gdzie najlepiej zaslepić? Czy nie ma to znaczenia? a może i tu gdzie jest pokazane na zdjęciu i przed wejściem do egr tam gdzie zaznaczyłem strzałką? czy może lepiej zaślepić tak jak na tym schemacie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Ja wiem że Ty nie pisałeś [emoji6] nie Ciebie pytałem tylko Ciebie cytowałem [emoji6] będę miał czysty ale sam się przecież chyba nie wyczyści, czy wydmucha syf? Jak nie, to co najlepiej wyczyścić żeby ładnie działało i przepływ był dobry? I gdzie najlepiej zaslepić? Czy nie ma to znaczenia? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Pisałeś może do niego? Jaki ma nick na Allegro bo aukcji z linku nie ma już i nie wiem do kogo napisać w którym miejscu najlepiej zaślepić i które zaślepki wtedy będą odpowiednie z alle? Co warto wyczyścić? Pisaliście że syfi się kolektor czyli go wyczyścić? Coś jeszcze, trochę czasu będę miał to bym się pobawił bo trochę chyba coś mi zamula? Bym chciał już zrobić żeby potem za jakiś czas znowu nie odkręcać. Jak będzie egr zaślepiony to juz nie będzie się syfilo. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×